eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czajków › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Muchy Kędzie



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-01-12


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gmina Czajków
Adres: 63-524 Czajków
Województwo: wielkopolskie

Telefon: 627311006
e-mail: zobacz email
www:


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Muchy Kędzie

Miasto: Czajków

Województwo: wielkopolskie

CPV:
45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: inne

Termin składania ofert: 2021-01-27


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Muchy Kędzie

Sekcja I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czajków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Czajków
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-524
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627311006
1.5.8.) Numer faksu: 627311034
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugczajkow@xl.wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czajkow-gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego:
Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Muchy Kędzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26512132-5406-11eb-8c05-9e31c4111ebc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00000160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.czajkow-gmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.czajkow-gmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Dokumenty należy składać w wersji papierowej.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach robót w zakresie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Muchy Kędzie zakłada się - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą, wykopy wykonywane spycharkami z przemieszczeniem w gruncie kat. I - III, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechaniczne w gruncie kat. II - IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych z mieszanki 0/63 gr. 15cm, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych mieszanki 0/31,5 gr 5cm, rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie (zacięcie na połączeniu), skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,7kg/m2 , nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna) z AC 11S 50/70, ukop gruntu - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25m3 w runcie kat. II z transportem urobku na odległość > 1 km samochodem samowyładowczym z wbudowaniem w nasyp poboczy, formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3,0m spycharkami w gruncie kat. I-II, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II - IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych mieszanki 0/31,5 na poboczu gr. 10 cm, plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat. I - III, przedłużenie przepustu - wykopy oraz przekopy o głębokości do 3 metrów wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi w gruncie kat. III - IV, przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe betonowe z C 5/6, przepusty rurowe pod zjazdami - rury żelbetonowe o średnicy 60cm, ścianki czołowe prefabrykowane dla rur o średnicy 60cm, zasypanie przepustu - formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3m spycharkami w gruncie kat. III, umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi Meba, poręcze ochronne segmentowe z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38mm o rozstawie słupków z rur śr. 60mm co 2m, pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych ocynkowanych 2", pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta, która uzyska największą ilość punktów zsumowanych w ramach dwóch kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100000,00zł
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w ust. 1 pkt1 i 2 składa każdy z wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-01-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Czajków, Czajków 39, 63-524 Czajków (pokój nr 3 - sekretariat)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-01-27 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.