OGŁOSZENIE Z DNIA 2023-08-24
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32 240 10 65
Osoba upoważniona do kontaktów:
Żaneta Garlińska
Telefon: 32 240 10 65
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonywanie usług serwisowych wraz z przeglądami
pakiet 1) aparatów RTG i systemów radiografii cyfrowych pośrednich
pakiet 2) wywoływarek automatycznych
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2023-09-04
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług serwisowych wraz z przeglądami:
pakiet 1) aparatów RTG i systemów radiografii cyfrowych pośrednich
pakiet 2) wywoływarek automatycznych
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. ofert złożonych na 1 i/lub 2 pakiety spośród pakietów objętych przedmiotem zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20% zamówienia podstawowego (dla każdego pakietu) po uprzednim wyrażeniu zgody przez Strony.
4.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Termin wykonania umowy: od 01.10.2023 r. do 30.09.2025 r.
- formularzofertowy2.pdf (1126Kb) - Formularz ofertowy
- informacjaorozstrzygniciupostepowania.pdf (655Kb) - INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTEPOWANIA
- ogoszenieoprzetargu.pdf (1316Kb) - Ogłoszenie o przetargu
- owiadczeniewykonawcy2.pdf (351Kb) - Oświadczenie wykonawcy 2
- owiadczeniewykonawcy.pdf (767Kb) - Oświadczenie wykonawcy
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwiewfundacji-wyd_xiiizdnia23_03_2022r_.pdf (1086Kb) - Regulamin
- specyfikacjawarunkwzamwienia2.pdf (7765Kb) - Specyfikacja warunków zamówienia
- szczegowyopisprzedmiotuzamwienia2.pdf (1002Kb) - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- wykazurzdze.pdf (1718Kb) - Wykaz urządzeń
- wzrumowy2.pdf (5516Kb) - wzór umowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.doc (41Kb) - formularz ofertowy
- zaczniknr3wykazjednostek.pdf (840Kb) - załącznik nr 3 wykaz jednostek
- zaczniknr5doswz-wykazwykonanychprac.doc (25Kb) - Wykaz wykonanych prac
- zaczniknr7doswz-wykazzatrudnionychosb.odt (16Kb) - Wykaz zatrudnionych osób
Aktualizacje do przetargu:
2023-08-28 14:53:42
dodano załącznik: załącznik nr 3 wykaz jednostek
2023-09-18 14:59:32
dodano załącznik: INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTEPOWANIA
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »