OGŁOSZENIE Z DNIA 2023-02-02
Nazwa: Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
Adres: Puchacza 6, 20-323 Lublin
Województwo: lubelskie
Telefon: 512022002
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Paweł Szema
Telefon: 512022002
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa odzieży funkcyjnej dla członków Grupy Pomocy Humanitarnej Polskiego Czerwonego Krzyża
Miasto: Lublin
Województwo: lubelskie
CPV:
18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2023-02-17
Dostawa odzieży funkcyjnej dla członków GPH PCK Lublin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007023731-00510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puchacza 6
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-323
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja woj. lubelskie
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pawel.szema@pck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.pck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie - Organizacja Pożytku Publicznego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: pomoc humanitarna
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży funkcyjnej dla członków GPH PCK Lublin
2.4.) Numer ogłoszenia: PRC_05_2023
2.5.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.6.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.2.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: NIE
3.3.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.4.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.5.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.3.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: NIE
4.1.4.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: TAK
4.1.5.) Oferta częściowa musi zawierać ofertę na przedmioty określone w punktach nr 1,2,7,8,9 lub pozostałe określone w punktach 3,4,5,6. Nie ma możliwości innego podziału zamówienia.
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży funkcyjnej dla członków GPH PCK Lublin opisanych w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ
4.2.2.) Główny kod CPV: 18100000 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.3.) Dodatkowy kod CPV: BRAK
4.2.4.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.5.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.6.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana metodą wartości standardowej (punkty kredytowe podzielone przez cenę całkowitą; stosunek 50/50%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo i Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:
Kryterium 1
4.3.3.1) Nazwa kryterium: Cena
4.3.3.2) Waga: 50%
Kryterium 2
4.3.3.3) Nazwa kryterium: Dostępność
4.3.3.4) Waga: Waga ustalana punktowo od 0 do 5 punktów gdzie:
0 - nieakceptowalna - 0%
1 - zła - 3,33%
2 - satysfakcjonująca - 6,66%
3 - dobra - 9,99%
4 - bardzo dobra - 13,33%
5 - doskonała - 16,66%
Kryterium 3
4.3.3.5) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.3.6) Waga: Waga ustalana punktowo od 0 do 5 punktów gdzie:
0 - nieakceptowalna - 0%
1 - zła - 3,33%
2 - satysfakcjonująca - 6,66%
3 - dobra - 9,99%
4 - bardzo dobra - 13,33%
5 - doskonała - 16,66%
Kryterium 4
4.3.3.7) Nazwa kryterium: Okres i zakres udzielonej gwarancji
4.3.3.8) Waga: Waga ustalana punktowo od 0 do 5 punktów gdzie:
0 - nieakceptowalna - 0%
1 - zła - 3,33%
2 - satysfakcjonująca - 6,66%
3 - dobra - 9,99%
4 - bardzo dobra - 13,33%
5 - doskonała - 16,66%
4.3.4.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.2.) Warunki udziału w postępowaniu: TAK
5.2.1.) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wraz z ofertą podpisanej Deklaracji Zgodności, stanowiącej załącznik nr 2 do SZW
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty częściowe: TAK
6.2.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.3.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: TAK
7.1.1) Umowa zostanie zawarta w oparciu o dokument zamówienia dostawy stanowiący załącznik nr 3 do SZW
7.2.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: NIE
7.3.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: NIE
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert:
Sekretariat
LOO Polskiego Czerwonego Krzyża
ul. Puchacza 6
20-323 Lublin
8.2.1) Oferty powinny być składane w zamkniętych kopertach. W przypadku przysłania oferty drogą pocztową, przesyłka powinna być zapakowana w podwójną kopertę, z wyraźnym zaznaczeniem aby nie otwierać drugiej koperty zawierającej dokumenty przetargowe. Na kopercie powinna być widoczna informacja że przesyłka dotyczy przetargu nieograniczonego na dostawę odzieży funkcyjnej nr PRC_05_2023. Oferta musi zawierać wypełnione załączniki nr 2 i 4 do SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Delivery of functional clothing for members of GPH PCK Lublin
SECTION I - CONTRACTING PARTY
1.1.) Role of the ordering party
The procedure is conducted independently by the ordering party
1.2.) Name of the contracting authority: Lublin District Branch of the Polish Red Cross
1.4) National Identification Number: REGON 007023731-00510
1.5) Address of the ordering party
1.5.1.) Street: Puchacza 6
1.5.2.) Place: Lublin
1.5.3.) Postcode: 20-323
1.5.4.) Voivodeship: Lubelskie
1.5.5.) Country: Poland
1.5.6.) Location of the province Lublin
1.5.9.) E-mail address: pawel.szema@pck.pl
1.5.10.) Website address of the ordering party: www.lublin.pck.pl
1.6.) Type of contracting authority: Association - Public Benefit Organization
1.7.) Object of the contracting authority's activity: humanitarian aid
SECTION II - BASIC INFORMATION
2.1.) The advertisement concerns:
public procurement
2.2.) The advertisement concerns social services and other specific services: No
2.3.) Title of the contract or framework agreement:
Delivery of functional clothing for members of GPH PCK Lublin
2.4.) Notice number: PRC_05_2023
2.5.) Date of announcement: 2023-02-02
2.6.) Does the contract or framework agreement relate to a project or program co-financed by European Union funds: No
SECTION III - SHARING OF ORDERING DOCUMENTS AND COMMUNICATION
3.1.) The Contracting Authority reserves access to the procurement documents: No
3.2.) Contractors are obliged to submit tenders, requests to participate in the procedure, statements and other documents only by means of electronic communication: NO
3.3.) The Contracting Authority requires the preparation and presentation of tenders using electronic building data modeling tools or other similar tools that are not generally available: No
3.4.) Offer - electronic catalog: Not applicable
3.5.) Languages in which documents submitted in the proceedings may be drawn up: Polish
SECTION IV - SUBJECT OF THE ORDER
4.1.) General information relating to the subject of the order.
4.1.1.) Prior to the initiation of the procedure, market consultations were carried out: No
4.1.2.) Type of contract: Supplies
4.1.3.) The contracting authority awards the contract in parts, each of which is the subject of separate proceedings: NO
4.1.4.) It is possible to submit partial offers: YES
4.1.5.) A partial offer must include an offer for items specified in points 1,2,7,8,9 or other items specified in points 3,4,5,6. There is no other way to divide the order.
4.2. Detailed information relating to the subject of the contract:
4.2.1.) Short description of the subject of the contract
The subject of the order is the supply of functional clothing for members of GPH PCK Lublin described in the specification constituting Annex No. 1 to the ToR
4.2.2.) Main CPV code: 18100000 - Occupational clothing, special workwear and accessories
4.2.3.) Additional CPV code: NONE
4.2.4.) The order includes options: No
4.2.5.) Duration of the contract or framework agreement: 30 days
4.2.6.) The Contracting Authority provides for renewals: No
4.3.) Offer evaluation criteria
4.3.1.) Method of evaluation of tenders: Evaluation of tenders will be made using the standard value method (credit points divided by the total price; ratio 50/50%)
4.3.2.) Method of determining the weight of tender evaluation criteria: Percentage and Points
4.3.3.) Applicable bid evaluation criteria:
Criterion 1
4.3.3.1) Criterion name: Price
4.3.3.2) Weight: 50%
Criterion 2
4.3.3.3) Criterion name: Availability
4.3.3.4) Weighting: Weighting from 0 to 5 points where:
0 - unacceptable - 0%
1 - bad - 3.33%
2 - satisfactory - 6.66%
3 - good - 9.99%
4 - very good - 13.33%
5 - excellent - 16.66%
Criterion 3
4.3.3.5) Criterion name: Delivery time
4.3.3.6) Weighting: Weighting from 0 to 5 points where:
0 - unacceptable - 0%
1 - bad - 3.33%
2 - satisfactory - 6.66%
3 - good - 9.99%
4 - very good - 13.33%
5 - excellent - 16.66%
Criterion 4
4.3.3.7) Name of the criterion: Period and scope of the guarantee granted
4.3.3.8) Weighting: Weighting from 0 to 5 points where:
0 - unacceptable - 0%
1 - bad - 3.33%
2 - satisfactory - 6.66%
3 - good - 9.99%
4 - very good - 13.33%
5 - excellent - 16.66%
4.3.4.) The contracting authority specifies social, environmental or innovative aspects, requests labels or applies life cycle costing in relation to the tender evaluation criterion: No
SECTION V - QUALIFICATION OF CONTRACTORS
5.1.) The Employer provides for optional grounds for exclusion: No
5.2.) Conditions for participation in the procedure: YES
5.2.1.) The condition for participation in the procedure is to deliver a signed Declaration of Conformity together with the offer, constituting Annex No. 2 to the SZW
SECTION VI - CONDITIONS OF THE ORDER
6.1.) The Contracting Authority requires or allows partial tenders: YES
6.2.) The Contracting Authority envisages an electronic auction: No
6.3.) The Purchaser requires a deposit: No
6.4.) The Contracting Authority requires a performance bond: No
SECTION VII - DRAFT PROVISIONS OF THE AGREEMENT
7.1.) The Ordering Party provides for advance payments: YES
7.1.1) The contract will be concluded on the basis of the delivery order document constituting
Appendix No. 3 to the SZW
7.2.) The Contracting Authority envisages changes to the contract: NO
7.3.) The contracting authority has taken into account social, environmental, innovative aspects or labels related to the performance of the contract: NO
SECTION VIII - PROCEDURE
8.1.) Deadline for submitting offers: 2023-02-17 11:00
8.2.) Place of submission of tenders:
Secretariat
LOO of the Polish Red Cross
st. Puchacza 6
20-323 Lublin
8.2.1) Tenders should be submitted in sealed envelopes. If the tender is sent by post, the shipment should be packed in a double envelope, with a clear indication not to open the second envelope containing the tender documents. The envelope should bear the information that the shipment concerns the open tender for the purchase of functional clothing No. PRC_05_2023. The offer must include completed Annexes 2 and 4 to the SWZ.
8.3.) Date for opening tenders: 2023-02-17 11:30
8.4.) Offer validity period: 30 days
- swz.pdf (265Kb) -
- zacznik1-specyfikacja-ubir.ods (385Kb) -
- zacznik2-deklaracjazgodnoci.pdf (149Kb) -
- zacznik3-zamwienie.ods (38Kb) -
- zacznik4-oferta.ods (7Kb) -
Aktualizacje do przetargu:
2023-02-06 14:21:53
Poprawka treści w pkt. 8.2.1. Było "na dostawę generatorów", tekst po zmianie: "na dostawę odzieży funkcyjnej"
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa biurowych i papierniczych artykułów
- Usługa druku i dostawy druków niskonakładowych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa i montaż kompletnej linii do wyrobu węzy walcowanej (walce gładkie i grawerowane) na potrzeby realizacji przedsięwzięcia: Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w ...
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu Agilent na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu miejsc postojowych oraz dróg dojazdowych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODZIEŻ I OBUWIE BHP
- Dostawa sprzętu, odzieży ratowniczej i wyposażenia ratowniczego i przeciwpożarowego dla jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Miejskiej Kraków
- Dostawa obuwia, odzieży oraz dodatków ochronnych i roboczych (branżowych, BHP).
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej (2 zadania częściowe)
- Dostawa sortów mundurowych leśnika w roku 2024 dla pracowników Nadleśnictwa Stąporków
- Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2024
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »