OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-08-02
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32 2401065 wew. 172
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32 240 10 65 wew.172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw sprzętu okulistycznego znajdującego się
w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka" - w zakresie wymaganym przez Ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych z późniejszymi zmianami
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2021-08-13
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw sprzętuokulistycznego znajdującego się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka" - w zakresie wymaganym przez Ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych z późniejszymi zmianami.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 10% zamówienia podstawowego po uprzednim wyrażeniu zgody przez Strony.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Termin wykonania umowy: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
- ogoszenieoprzetargu.pdf (676Kb) - Ogłoszenie o przetargu
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwie.pdf (8669Kb) - Regulamin Przeprowadzania Przetargów i Zamówień w Fundacji "Unia Bracka"
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (4098Kb) - Specyfikacja Warunków Zamówienia
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.doc (38Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (475Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-wykazjednostekorganizacyjnych.pdf (212Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz jednostek organizacyjnych
- zaczniknr3doswz-wykazurzdzeznajdujcychsiewjednostkachorganizacyjnych.pdf (959Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz urządzeń
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychprac.doc (23Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych prac
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychprac.pdf (214Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych prac
- zaczniknr5adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (109Kb) - Załącznik nr 5a do SWZ- Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (383Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (2564Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
- Remont dachu budynku Domu Pomocy Społecznej "Senior" przy ul. Puszkina 7 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na cztery pakiety: PAKIET I Igły i strzykawki PAKIET II Materiały opatrunkowe PAKIET III Papiery rejestracyjne, żele do KTG, USG, EKG PAKIET IV Artykuły medyczne jednorazowe
- Remont elewacji oraz piwnic budynku przy ul. Szyb Bartosza 10 w Rudzie Śląskiej w ramach adaptacji "Szybu Franciszek" na Lokalne Centrum Tradycji
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »