OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-07-20
Nazwa: Fundacja "Unia Bracka"
Adres: Kokota 172, 41-711 Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Telefon: 32 2401065 wew. 172
e-mail: zobacz email
Osoba upoważniona do kontaktów:
Agnieszka Mól
Telefon: 32 240 10 65 wew.172
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa środków antyseptycznych do jednostek organizacyjnych Zamawiającego
Miasto: Ruda Śląska
Województwo: śląskie
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania: przetarg ograniczony
Termin składania ofert: 2021-07-29
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków antyseptycznych do jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających: 20% zamówienia podstawowego, po wyrażeniu zgody przez Strony.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
5. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - w zakresie dostaw.
6. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Okres realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
- ogoszenieoprzetragu.pdf (601Kb) - OGŁOSZENIE O PRZETARGU
- regulaminprzeprowadzaniaprzetargwizamwie.pdf (8669Kb) - REGULAMIN PRZEPROWADZANIA PRZETARGÓW I ZAMÓWIEŃ W FUNDACJI "UNIA BRACKA"
- specyfikacjawarunkwzamwienia.pdf (3796Kb) - SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.odt (22Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr1doswz-formularzofertowy.pdf (378Kb) - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowy.ods (26Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr2doswz-formularzasortymentowo-cenowywrazzopisemprzedmiotuzamwienia.pdf (346Kb) - Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
- zaczniknr3doswz-wykazjednostekorganizacyjnych.pdf (402Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz jednostek organizacyjnych
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.doc (30Kb) - Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr4doswz-wykazwykonanychdostaw.pdf (219Kb) - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw
- zaczniknr5adoswz-owiadczeniewykonawcyoposiadanejpolisieoc.pdf (138Kb) - Załącznik nr 5a do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o posiadanej polisie OC
- zaczniknr5doswz-owiadczeniewykonawcy.pdf (387Kb) - Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- zaczniknr6doswz-wzrumowy.pdf (3258Kb) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
- Remont dachu budynku Domu Pomocy Społecznej "Senior" przy ul. Puszkina 7 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na cztery pakiety: PAKIET I Igły i strzykawki PAKIET II Materiały opatrunkowe PAKIET III Papiery rejestracyjne, żele do KTG, USG, EKG PAKIET IV Artykuły medyczne jednorazowe
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »