eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2021 roku



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-26


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gmina Boguchwała
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2021 roku

Miasto: Boguchwała

Województwo: podkarpackie

CPV:
45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-04-13


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178755200
1.5.8.) Numer faksu: 178755209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2021 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93084493-8c8a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003450/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2021 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.boguchwala.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal;https://miniportal.uzp.gov.pl; https://bip.boguchwala.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), przez portal ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz przy użyciu poczty elektronicznej (um@boguchwala.pl, m.kotula@um.boguchwala.pl, m.pekala@um.boguchwala.pl) na zasadach określo-nych poniżej. 1.2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: Monika Kotula - wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: ponie-działek - piątek 900-1500: tel. 17 87 55 220 e-mail: m.kotula@um.boguchwala.pl,Michał Pękala - wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: ponie-działek - piątek 900-1500: tel. 17 87 55 220, e-mail: m.pekala@um.boguchwala.pl. 1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do ,,Formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do ,,Formularza do komunikacji". 1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elek-tronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 1.5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postano-wień tego regulaminu.1.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych ,,Formularzy do: złożenia i wycofania oferty" oraz do ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.1.7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.1.8. Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie można wyszukać na ,,Liście wszystkich postępowań" w miniPortaIu, klikając wcześniej opcję ,,Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki ,,Postepowania". Jest ono dostępne równie na stronie internetowej Zamawiającego.1.9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danychosobowychprzetwarzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybiepodstawowymo numerze referencyjnym: RIZ.271.4.2021 pod nazwą: Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2021 rokujest Zamawiający, tj. Gmina Boguchwała z siedzibą przy ul. Suszyckich 33, 36-040Boguchwała -reprezentowana przez Burmistrza Boguchwały - dalej Administrator lub Gmina. 2. Jeślima Pani/Panpytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych wzwiązku zudzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przy-sługującychPani/Panuuprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochro-ny DanychOsobowych wGminie za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl 3. Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane są w celuwypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie w związku zudzieleniem zamówieniapublicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania tj. na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO 4.W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3odbiorcami Pani/Pana danychosobowych mogą być: 4.1. osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacjapostępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansachpublicznych [Dz.U. z2019 roku, poz. 869 z późn. zm.]oraz ustawy z dnia 11 września 2019 roku -Prawo ZamówieńPublicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 z późn. zm.] - dalej PZP. 4.2. innepodmioty, które napodstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Boguchwała przetwarzają daneosobowe dlaktórych Administratorem jest Gmina Boguchwała. 5. Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czastrwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresiewymaganym przez przepisy powszechnieobowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. 6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy PZP; 7. W związku z przetwarzaniemPani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panunastępują-ce uprawnienia: 7.1. prawo dostępu dodanych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopiitych danych; 7.2. prawo do żądania sprostowania(poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdydane są nieprawidłowe lub niekompletne; 7.3.prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danychosobowych9. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;8.2. prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;8.3. na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt RODO (obowiązek informacyjny)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remontem cząstkowym zostaną objęte nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych na drogach gminnych w mieście Boguchwała i sołectwach Kielanówka, Lutoryż, Mogielnica, Niechobrz, Nosówka, Racławówka, Wola Zgłobieńska, Zarzecze, Zgłobień. Remont obejmuje wbudowanie szacowanej ilości mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej w technologiach:- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi. - Wymiana istniejącej podbudowy drogi kruszywem łamanym. - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami uszczela-niającymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia będziewykonanie podobnych robót budowlanych jak roboty budowlane znajdujące się w zakresieprzedmiotowego zadania. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą napowtórzeniu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w budżecie GminyBoguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone prze-prowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.1) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 100 000 zł brutto każda 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży drogowej a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i decyzję o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane oraz posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy.Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art. 12a - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, przepisach wykonawczych do ustawy Prawo budowlane, a także odpowiadające im, uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących, przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie Rozdziale VIII SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz robót budowlanych obejmujących swym zakresem wykonanie minimum 2 zadań polegających na wykonaniu remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 100 000 zł brutto każda , a wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokładnym wskazaniem wartości inwestycji oraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do SWZ.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobamiWzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SWZ.Wraz z ofertąmuszą zostać złożone:- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do SWZ (wprzypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenieskłada każdy z Wykonawców);- Kosztorys ofertowy - traktowany pomocniczo;- Zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy;- Pełnomocnictwo upoważniające dozłożenia oferty - jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wpostępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiącezłotych, 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone we wzorze umowy - zał. nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-13 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal Wykonawca składa ofertę za pośdrednictwem Formulara do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.