eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bedlno › ZAKUP I DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWEJ DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WOJSZYCACH



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-23


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WOJSZYCACH
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
ZAKUP I DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWEJ DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WOJSZYCACH

Miasto: Bedlno

Województwo: łódzkie

CPV:
09.13.51.00 - Olej opałowy


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: dostawy

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-30


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWEJ DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WOJSZYCACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WOJSZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001068610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojszyce 47
1.5.2.) Miejscowość: Bedlno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-311
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24-282-14-68
1.5.8.) Numer faksu: 24-282-14-68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl.dpswojszyce@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpswojszyce.powiatkutnowski.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWEJ DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WOJSZYCACH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b09fc650-8bbe-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007648/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej dla Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal , c) oraz poczty elektronicznej ) e-mail: zampubl.dpswojszyce@op.pl (z wyłączeniem składania oferty, która może zostać złożona tylko i wyłącznie za pośrednictwem ePUAPElektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego znajduje się pod adresem:Adres skrzynki (ESP) na EPUAP: /DPSWojszyce/SkrytkaESPNazwa odbiorcy dla ESP: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WOJSZYCACH Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do ,,Formularza do komunikacji".Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są do zapoznania się z treścią niniejszych Regulaminów i Warunków oraz Instrukcji, znajdujących się na stronach internetowych https://miniportal.uzp.gov.pl/ i https://epuap.gov.pl/wps/portal i następnie do postępowania zgodnie z zawartymi w tych dokumentach instrukcjami. Udział Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oznacza akceptację przez niego niniejszych Regulaminów i Warunków.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:,,Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i ,,Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w dokumentacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego jest Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach, mający siedzibę w Wojszyce 47, 99-311 Bedlno reprezentowany przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach, tel. (24) 282-14-68 adres e-mail: dpswojszyce@poczta.onet.pl2) Z Inspektorem Ochrony Danych Domu Pomocy Społecznej można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: pawel.luczak@pwomega.pl3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,, Zakup i dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach", prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO -przepis prawa.5) Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest Pana/ Pani zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit. C RODO):a) ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp"b) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcyc) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach6) Okres przechowywania danych - Pana/ Pani dane osobowe pozyskane w związku z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przechowywane będą:a) protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,b) w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat - protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.7). Komu przekazujemy Pana / Pani dane osobowe:a) odbiorcami Pana/ Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp,b) Zamawiający może udostępnić dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie,c) dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne,d) ograniczenie dostępu do Pana/ Pani danych osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli, jest to uzasadnione ochroną prywatności lub interesem publicznym, zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,e) ponadto odbiorcami Pana/ Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 384593,78 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej około 155 000 litrów do kotłowni olejowej w Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach. Dostarczany olej opałowy winien spełniać wymagania jakościowe określone w normie dla olejów opałowych PN-C-96024:2011 w zakresie parametrów kontrolowanych dla gatunku L1:- wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg;- minimalna temperatura zapłonu 56°C;- gęstość w temperaturze 15°C nie większa niż 860 kg/m3;- zawartość siarki nie większa niż 0,10 % (m/m);- temperatura płynięcia, max -20°C;- lepkość kinematyczna w 20°C nie większa niż 6,00 mm2/s;- skład frakcyjny: do temperatury 250o C destyluje max
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-15 do 2023-04-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena - 60%2) Termin dostawy- 30%3) Termin płatności faktury- 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓWO udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na poziomie poniżej opisanym warunki udziału w postępowaniu dotyczące:posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów .Opis sposobu dokonywania oceny spełnianego warunku : Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że posiada :- Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w szczególności olejami opałowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą Prawo energetyczne.zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.sytuacji ekonomicznej i finansowej.Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1 winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym w załączniku nr 2 do SWZ, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SWZ.Oświadczenie, o którym mowa powyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w szczególności olejami opałowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą Prawo energetyczne.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ),Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (składane na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni)Oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej z związku z art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy) zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ. ofert ( składane na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni )Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi (składana na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ;Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);Formularz cenowy - sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SWZ wraz z wydrukiem ceny obowiązującej w dniu 25.03.2021 r. z oficjalnej strony internetowej producenta/dystrybutora oleju opałowego.Podpisana klauzula informacyjna Załącznik nr 10
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców.( Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 8 do SWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizację umowy. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w ofercie podają adres do korespondencji i kontakt telefoniczny właściwy dla Pełnomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej:zobowiązanie do realizacji przedmiotu zamówienia,określenie zakresu działania poszczególnych stron,czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia.Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, odpowiednio:warunki, o których mowa w art. 108.ust.1 ustawy Pzp musi spełniać osobno każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W okresie realizacji umowy Zamawiajacy przewiduje zakupienie 155 000 litrów oleju opałowego. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiajacego w związku z czym ilość zamówionych w okresie obowiązywania umowy litrów oleju opałowego może byc niższa niż okreslona w SWZ. W postanowieniach Umowy zakazuje się istotnych zmian zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek:a) zachodzi konieczność zmiany w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie,b) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych, itp.,c) przewiduje się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SWZ,d) nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-28
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.