Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/03-970646
Nazwa: Komenda Wojewódzka Policji
Adres: Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
Województwo: lubuskie
Telefon: 09572114414648
Fax: 0957211435
e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Anna Kačmar Lisowska
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa kserokopiarek - 13 szt. (+/- 1 szt.) wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych Policji woj. lubuskiego.
2. Kod CPV - 30.10.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Maszyny-biurowe-sprzet-i-czesci-zamienne-z-wyjatkiem-komputerow'>Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów</a>
Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne z wyjątkiem komputerów,
3. Opis części przedmiotu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
a) Część I - Kserokopiarka monochromatyczna A3 - 12 szt . (+/- 1szt.) o parametrach:
- technologia cyfrowa - laserowa
- prędkość drukowania, kopiowania: nie mniej niż 20 kopii /minutę dla formatu A4
- prędkość drukowania, kopiowania: nie mniej niż 12 kopii /minutę dla formatu A3
- format papieru minimum: od A5 do A3
- obsługa papieru o gramaturze: minimum od 60-160 g/m2
- pojemność podajników: minimum 500 arkuszy A4
- zmniejszenie/ powiększenie: minimum zoom 25-400%
- rozdzielczość drukowania: minimum 600 x 600 dpi
- dostęp do urządzenia na hasło z możliwością monitorowania ilości wykonanych druków i kopii przez poszczególnych użytkowników,
- polskie menu użytkownika
- materiały eksploatacyjne - toner, bęben - zainstalowane w kserokopiarce
- 1 dodatkowy toner
- pamięć kopiarki min. 32 MB
- wydajność oryginalnych podzespołów drukujących (developer, bęben) : nie mniejsza niż 30.000 kopii
- obsługiwane systemy operacyjne: Windows 98/ME/NT/2000/XP
- gwarancja: nie mniej niż 2 lata
- średnie koszty oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (developer, bęben, toner) nie większe niż 25 zł. brutto na 1000 kopii
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w miejscu dostawy dla 2 osób do obsługi dla 1 urządzenia
Dostawa - po jednej szt. do Komend Miejskich i Powiatowych Policji woj. Lubuskiego - dokładne adresy jednostek zawiera SIWZ.
b) Część II - Kserokopiarka monochromatyczna A3 - 1 szt . o parametrach:
- technologia cyfrowa - laserowa
- prędkość drukowania, kopiowania: nie mniej niż 50 kopii /minutę dla formatu A4
- prędkość drukowania, kopiowania: nie mniej niż 25 kopii /minutę dla formatu A3
- format papieru minimum: od A6 do A3
- obsługa papieru o gramaturze: minimum 50-210 g/m2
- pojemność podajników minimum 1.000 arkuszy A4
- zmniejszenie/ powiększenie: minimum zoom 25-400%
- rozdzielczość drukowania: minimum 600 x 600 dpi
- dostęp do urządzenia na hasło z możliwością monitorowania ilości wykonanych druków i kopii przez poszczególnych użytkowników,
- polskie menu użytkownika
- materiały eksploatacyjne - toner, bęben - zainstalowane w kserokopiarce
- 1 dodatkowy toner
- pamięć kopiarki min. 576 MB
- wydajność oryginalnych podzespołów drukujących (bęben, developer) : nie mniejsza niż 250.000 kopii
- obsługiwane systemy operacyjne: Windows 98/ME/NT/2000/XP
- gwarancja: nie mniej ni z 5 lat lub 500.000 kopii.
- średnie koszty oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (developer, bęben, toner) nie większe niż 15 zł. brutto na 1000 kopii
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w miejscu dostawy dla 2 osób do obsługi dla 1 urządzenia.
Dostawa do Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10 - 1 szt.
4. Wykonawca musi dostarczyć do miejsca dostawy i zainstalować sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczony sprzęt, liczonej od daty jego dostarczenia do Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą) Gwarancja nie może być jednak krótsza niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta sprzętu.
6. Wykonawca musi zagwarantować Zamawiającemu serwis gwarancyjny w okresie gwarancji dla sprzętu będącego przedmiotem zamówienia.
7. Wszelkie koszty związane z wykonaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca
8. Zamawiający wymaga aby co najmniej 2 pkt. serwisowe zlokalizowane były na terenie woj. lubuskiego.
9. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące serwisu gwarancyjnego zawiera SIWZ oraz zał. nr 5 do SIWZ (wspólny dla obu części).
10. Sposób płatności - płatność w 36 równych ratach licząc od miesiąca następującego po dacie podpisania protokołu odbioru dostawy.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kilku rat miesięcznych przed wymaganym terminem płatności.
oraz przewiduje możliwość wcześniejszej spłaty całości zobowiązania finansowego.
12. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostawy został zawarty w SIWZ oraz w projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ (wspólny dla obu części).
13. Okres realizacji zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zespół ds. zamówień publicznych - tel. (095) 721 14 36, 721 14 48, (dokumentacja)
fax (095) 721-14-35, kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl
p. Artur Wilk - tel. (095) 721 14 23 (przedmiot zamówienia - Część I)
p. Krzysztof Janicki - tel. (095) 721 15 32(przedmiot zamówienia - Część II)
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.lubuska.policja.gov.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: cena - 50 % koszt oryginalnych materiałów eksploatacyjnych liczony na 1000 kopii - 40% ilość punktów serwisowych na terenie woj.lubuskiego- 10%
Termin składania ofert: 2007-04-12
Miejsce składania ofert: Komenda Wojewódzka Policji w gorzowie wlkp. ul. Kwiatowa 10 66-400 Gorzów Wlkp. Zespół ds. Zamówien Publicznych 12.04.2007r godz. 10:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- Sukcesywna dostawa urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2026
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »





