eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleOpis przedmiotu zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/12-905935


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ NEUROPSYCHIATRYCZNY im. św. Jadwigi
Adres: Wodociągowa 4, 45-221 Opole
Województwo: opolskie

Telefon: 775414241
Fax: 775414237
e-mail: sekretariat@wszn.opole.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Beata Roman


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:


Opis przedmiotu zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej architektoniczno-budowlanej rozbudowy budynku Izby Przyjęć Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi uwzględniając poniższe dane ze stanu istniejącego i założeń funkcjonalno-użytkowych, a także załączonych rysunków wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień wynikających z Prawa Budowlanego oraz uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji oraz - pozwolenia na budowę:
• kopia schematu istniejącego układu pomieszczeń (załącznik nr 4)
• kopia nieaktualizowanej mapy w skali 1 :500 (załącznik nr 5)
Projekt powinien zawierać dokumentację wykonania dróg dojazdowych do IP.

Uwaga: Zamawiający posiada mapę zasadniczą rejonu lokalizacji inwestycji w skali 1: 500 z lutego 2007 r. w wersji papierowej do wykorzystania do celów projektowych.

1.2. Przedmiot zamówienia – wg. kodu ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

II.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot
74.22.20.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Uslugi-projektowania-architektonicznego'>Usługi projektowania architektonicznego</a>
Usługi projektowania architektonicznego

1.3. Zakres rzeczowy szczegółowego opracowania przedmiotu zamówienia będzie obejmował wykonanie następującej dokumentacji:
a) inwentaryzacji
b) Wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
c) projektu budowlanego wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072) (wraz z opiniami, uzgodnieniami, sprawdzeniami, pozwoleniami oraz zaświadczeniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi) rozbudowy Izby Przyjęć
d) projektu wykonawczego, złożonego z projektów wykonawczych poszczególnych branż, łącznie z projektem aranżacji wnętrz pomieszczeń
e) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
f) przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z przepisami ustawy PZP i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.),
g) kosztorysu inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy PZP i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
h) raportu o oddziaływania inwestycji na środowisko, - jeżeli jest wymagany
i) wizualizacji prezentującej widok perspektywiczny projektowanego budynku trójwymiarowo
1.4. Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy wymienione powyżej w pkt. a) i b) powinny zostać sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr. 207, poz. 2016 - tj. z późn. zm.), przepisami techniczno-budowlanymi, innymi obowiązującymi przepisami szczególnymi oraz ustaleniami Polskich Norm, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonaniem rozbudowy Izby Przyjęć.

A. STAN ISTNIEJĄCY . Przy Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym (WSZN) funkcjonuje Izba Przyjęć nie spełniająca wymagań i nie zaspakajająca w pełni potrzeb użytkownika oraz przepisów szczególnych w tym Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 r w sprawie wymagań , jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. Nr 116 poz. 985 z późn . zmianami). Istniejąca Izba Przyjęć wybudowana została w 1971 r jako budynek parterowy dobudowany do budynku głównego i posiada obecnie następujące pomieszczenia :
Pokój przyjęć ............................................... 19,80 m2,
Sala obserwacyjna ........................................ 34,20 m2,
Gabinet psychiatry / psychologa .................. 11,60 m2,
Gabinet neurologa ....................................... .15,90 m2,
Gabinet pielęgniarki ..................................... 13,20 m2,
Łazienka pacjentów ...................................... 11,50 m2,
Magazynek ..................................................... 2,70 m2,
Węzeł sanitarny personelu ............................ 6,00m2,
WC ................................................................... 3,00m2 ,
Pomieszczenie ochrony WSZN .................. . 14,80m2 ,
Korytarz .......................................................... 7,80m2 ,
Razem : 140,50 m2
Izba połączona jest łącznikiem z pawilonem psychiatrii oraz korytarzem z budynkiem głównym Zespołu. Stan techniczny istniejącego obiektu jest zadowalający. Obiekt wyposażony jest w instalacje:
§ centralnego ogrzewania,
§ elektryczną ,
§ wod. &#8211; kan.,
§ telefoniczną ,
§ lokalną komputerową
§ przeciw-pożarową sygnalizację alarmową i
§ sygnalizację włamaniową. Zasilanie w media odbywa się następująco:
4.1. Woda : z sieci miejskiej poprzez dwa zbiorniki retencyjne o pojemności po 50 m3 każdy.
4.2. Centralne ogrzewanie :z sieci miejskiej poprzez węzeł cieplny zlokalizowany na terenie Zespołu . Istnieje rezerwa mocy w węźle i możliwość jego rozbudowy po uzgodnieniu z właścicielem Energetyką Cieplną Opolszczyzny .
4.3. Prąd : z sieci państwowej , z dwóch stacji trafo zlokalizowanych przy Zespole. Rezerwowe zasilanie stanowi agregat prądotwórczy o mocy 125 kVA przy zamówionej mocy szczytowej 160 kVA .
4.4. Ścieki : odprowadzane są do sieci miejskiej .
4.5. Tlen medyczny : ze zbiornika o pojemności 5,0 ton zlokalizowanego na terenie Zespołu.
4.6. Powietrze i próżnia : z urządzeń i instalacji zlokalizowanych w budynku głównym.
4.7. Pozostałe: budynki Zespołu posiadają lokalną sieć komputerową , sieć telefoniczną opartą o centralę w budynku głównym , instalacje sygnalizacji pożaru oraz przyzywową stacjonarną i mobilną .

B. ZAŁOŻENIA FUNKCJONALNO &#8211; UŻYTKOWE PLANOWANEJ ROZBUDOWY IZBY PRZYJĘĆ .

Nowoprojektowana Izba Przyjęć powinna posiadać pomieszczenia zapewniające :
rejestrację pacjentów, przeprowadzanie badań związanych z przyjęciem pacjenta do szpitala .

W Izbie Przyjęć zwanej dalej Izbą obsługiwani będą pacjenci z chorobami neurologicznymi oraz psychiatrycznymi, ponadto odbywać się będzie wczesna interwencja medyczna pacjentów z udarem mózgu . Z tego powodu należy : Rozdzielić ciągi komunikacyjne (przyjęcie &#8211; badanie &#8211; obserwacja &#8211; udzielenie pomocy &#8211; przekazanie do Zespołu na leczenie) dla pacjentów &#8222;neurologicznych&#8221; i &#8222;psychiatrycznych&#8221; . Wydzielić pomieszczenie wczesnej interwencji medycznej przy udarach mózgu.

W wymiarze funkcjonalno &#8211; użytkowym należy przewidzieć następujące pomieszczenia i elementy : Podjazd dla karetek pogotowia , Poczekalnię , Punkt przyjęć pacjentów , Dwa gabinety lekarskie dla neurologa, w tym jeden przystosowany do badania pacjenta przywiezionego na wózku transportowym Jeden gabinet lekarski dla psychiatry, przystosowany do badania pacjenta przywiezionego na wózku transportowym , Gabinet pielęgniarki oddziałowej , Sala wczesnej interwencji medycznej przy udarach mózgu , Sala wczesnej interwencji medycznej powinna spełniać wymogi sali operacyjnej. Minimalny wymiar Sali 6x6 m. Dwie sale obserwacyjne na 6 łóżek w tym 2 łóżka dla pacjentów psychiatrycznych, 2 łóżka dla pacjentów odwykowych , Izolatka , Pokój dekontaminacji, Dyżurka nocna dla lekarza neurologa Dyżurka nocna dla lekarza psychiatry , Pomieszczenie do przechowywania materiałów medycznych , Gabinet zabiegowy do iniekcji , Węzeł sanitarny dla osób po wypadku , Węzły sanitarne dla osób niepełnosprawnych Węzeł sanitarny dla pacjentów , WC dla pacjentów oczekujących w poczekalni , Węzeł sanitarny dla personelu , Pomieszczenie socjalne , Szatnia dla personelu Izby Przyjęć , Depozyt , Pomieszczenie gospodarcze , Miejsce przyjęć dla kobiet ciężarnych; Nie projektować oddzielnego pomieszczenia dla kobiet ciężarnych . Przewidzieć możliwość przyjmowania kobiet w ciąży w jednym z gabinetów lekarskich Pomieszczenie dla służb ochrony całego Zespołu . Pomieszczenie dla kierowców karetki i sanitariuszy . Pomieszczenie na odpady medyczne &#8211; skład chłodnia dla całego szpitala Pomieszczenie na łóżka do transportu chorych oraz na wózki inwalidzkie ( 2 szt ) . Centralkę sygnalizacji pożaru i instalacji ochrony antywłamaniowej zlokalizować w pokoju przyjęć pacjentów. Powiązać system ewakuacji i ochrony p.pożarowej. Powiązać system ewakuacji i ochrony p.poż. Izby Przyjęć z istniejącymi budynkami. Zamawiający posiada Ekspertyzy p.poż dotyczące ewakuacji i wydzielenia stref pożarowych dla budynku głównego i pawilonu psychiatrycznego, które udostępni na etapie sporządzania projektu budowlanego Archiwum dla izby przyjęć Pomieszczenie dla wózków inwalidzkich i łóżek (nosze)

Przewidzieć należy warunki i wyposażenie w tym sanitarne do przyjmowania dzieci.
Izbę Przyjęć wyposażyć należy w następujące instalacje i sieci:
&middot; dostawy mediów ,
&middot; telefoniczną podłączoną do centrali Zespołu ,
&middot; komputerową ,
&middot; sygnalizacji pożaru ,
&middot; przyzywową z sali obserwacji i węzła sanitarnego pacjentów ,
&middot; gazów medycznych ,
&middot; łączności systemu ratownictwa medycznego .
Przy opracowywaniu przedmiotu zamówienia należy dążyć do maksymalnego wykorzystania istniejącego budynku Izby Przyjęć. O ile przemawiać będą uzasadnione względy ekonomiczne, w opracowaniu dopuszcza się zaprojektowanie nowego obiektu od podstaw. W takim przypadku ująć w kosztach i opracowaniu koncepcję funkcjonowania tymczasowej Izby Przyjęć.

Projekt powinien obejmować również zagospodarowanie terenu przyległego do izby przyjęć, zachowaniem istniejącej liczby stanowisk parkingowych. W sposób czytelny należy rozdzielić ruch pojazdów uprzywilejowanych i samochodów osób odwiedzających chorych. Należy również uwzględnić warunki obsługi obiektu w zakresie ochrony przeciwpożarowej.

C. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKOWEJ

1.1. Dokumentacja powinna zawierać :

1) Inwentaryzację pomieszczeń oraz instalacji w 1 egzemplarzu ,
2) Projekt budowlany we wszystkich branżach - w 5 egzemparzach
3) Projekt wykonawczy we wszystkich branżach - po 5 egzemplarzy; wg przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202 poz.2072 ) w 5 egzemplarzach ;
4) Przedmiar robót w 2 egzemplarzach ;
5) Kosztorys inwestorski w 2 egzemplarzach ;
6) Warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
7) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na czas realizacji robót - 2 egzemplarze.
8) Projekt rozmieszczenia i wyposażenia medycznego oraz użytkowego.
9) Zestawienie wyposażenia medycznego oraz użytkowego i mebli.
10) W zestawieniu kosztów i przedmiarze ująć wyposażenie medyczne oraz użytkowego i meble, wieszaki zasłony itp.

Uwaga: Dokumentację opracować w wersji papierowej oraz na dwóch nośnikach magnetycznych - płyta CD.

1. 2. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwie narady z udziałem Zamawiającego w celu zaprezentowania i uzgodnienia rozwiązań projektowych .

1. 3. Podstawą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie protokół bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego dokumentacji .
1. 4. Przy opracowywaniu dokumentacji uwzględnić należy przepisy Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2005 w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz . U . Nr 116 poz.985 ) .

1. 5. Dokumentację należy uzgodnić z :
&middot; Rzeczoznawcą ds. Sanitarnych
&middot; Rzeczoznawcą ds. pożarowych.
&middot; Rzeczoznawcą ds. BHP

2. Koszt realizacji obiektu według projektu nie może przekroczyć 2.500.000,- pln. (wartość brutto). Kwota nie zawiera urządzeń medycznych i wyposażenia użytkowego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych .
4. Termin realizacji zamówienia - max 120 dni od daty podpisania umowy, w tym do 25 dni na przedstawienie ostatecznej koncepcji zawierającej układ funkcjonalny i komunikację wewnętrzną, zaakceptowanej przez Zamawiającego. Czas 120 dni nie obejmuje czasu niezbędnego do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji i pozwolenia na budowę.
5. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w walucie Zamawiającego - PLN
6. Termin płatności: przelew &#8211; do 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram realizacji projektu do oferty zgodny z pkt. 4.

Warunki udziału w postępowaniu

1. Opis warunków udziału w postępowaniu
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
tj.: wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie projektowania w branży budowlanej, sanitarnej, drogowej i elektrycznej właściwe dla przedmiotu zamówienia.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
tj.: wykonawcy posiadający doświadczenie w projektowaniu co najmniej dwóch obiektów (w tym jednego na potrzeby opieki zdrowotnej), polegających na sporządzeniu projektu budowlanego budynku użyteczności publicznej, np. budynku przeznaczonego na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi finansowej lub bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi ruchu pasażerskiego w transporcie drogowym, kolejowym, lotniczym, morskim lub śródlądowym, świadczenia usług pocztowych, telekomunikacyjnych lub teleinformatycznych oraz każdego innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynku o funkcji biurowej lub obiektu socjalnego, przy czym powierzchnia użytkowa każdego zaprojektowanego budynku nie może być mniejsza niż 600 m2,oraz projektanci muszą przynależeć do właściwych Izb Branżowych
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
tj. wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w przedmiocie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż z 100.000 PLN.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Tj. wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy:

2. Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają zostać załączone do oferty w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4.
Wykonawcy musi załączyć do oferty dokumenty wymienione poniżej oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania na podst. art. 44:
§ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /załącznik nr 3/;
§ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
§ wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
§ dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane do projektowania w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej właściwe dla przedmiotu zamówienia oraz zaświadczenia przynależności w/w osób do Izby Inżynierów Budownictwa.
§ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów (minimum jednego) potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; wykaz musi zawierać przynajmniej jedną udokumentowaną usługę polegającą na sporządzeniu projektu budowlanego obiektu, o którym mowa w pkt 1.2.
§ polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;


Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wszn.opole.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Cena - waga 100%;

Termin składania ofert: 2007-04-20
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole Za pośrednictwem poczty , przesyłki kurierskiej , w Sekretariacie WSZN (sekretariat czynny od godz. 7.25 do 15.00) W terminie do dnia 20.04.2007 do godziny 12 00 z zastrzeżeniem rozdziału I ust. 2 SIWZpod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.