eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRozdział II - Opis przedmiotu zamówienia


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/01/22-804138


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ NEUROPSYCHIATRYCZNY im. św. Jadwigi
Adres: Wodociągowa 4, 45-221 Opole
Województwo: opolskie

Telefon: 775414241
Fax: 775414237
e-mail: sekretariat@wszn.opole.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Beata Roman


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Rozdział II - Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest:
1.1. dostawa do zamawiającego środków higienicznych i czystości na potrzeby Zespołu zgrupowanych w pakietach:
Pakiet I- środki czystości "EXTRA"
Pakiet II- środki czystości sala rehabilitacyjna
Pakiet III - środki czystości indywidualnej
Pakiet IV - środki czystości "ZWYKŁE"
Pakiet V -środki czystości do kuchni
Pakiet VI - ręczniki i papier toaletowy
Pakiet VII - worki
Pakiet VIII - ścierki
Pakiet IX - preparat do udrażniania rur
Pakiet X - prześcieradła jednorazowe
Pakiet XI - fartuch z flizeliny
Pakiet XII - płynny preparat do mycia i płukania basenów i kaczek szpitalnych.

według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 12 zadań.

1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) -
24.51.30.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Srodki-czyszczace'>Środki czyszczące</a>

17.22.56.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Scierki-do-naczyn'>Ścierki do naczyń</a>

21.12.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Papier-i-tektura'>Papier i tektura</a>

25.20.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Produkty-z-tworzyw-sztucznych'>Produkty z tworzyw sztucznych</a>

24.51.32.94 - <a class='link_tekst_2' href='/Srodki-czyszczace'>Środki czyszczące</a>

21.22.10.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Papier-toaletowy-chusteczki-higieniczne-reczniki-do-rak-i-serwety'>Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</a>


1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Np. zamawiający zezwala wycenić przedmiot zamówienia w opakowaniu innej wielkości niż żądana przez niego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć (przy czym Zamawiający podał maksymalną wielkość opakowania), tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ pod warunkiem, że zostaną spełnione pozostałe parametry oferowanego produktu. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Analogicznie Zamawiający dopuszcza inne niż podane przez niego stężenia robocze, ale wymaga również odpowiedniego przeliczenia ilości preparatu, tak by ilość roztworu roboczego była równoważna. Termin realizacji zamówienia
3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od daty podpisania umowy r. przez okres 12 miesięcy
3.2. zamówień cząstkowych - do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia cząstkowego. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie do obrotu.

Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego.
Zamawiający wymaga załączenia do oferty:

- oświadczenia (jedno oświadczenie dla wszystkich oferowanych produktów), że Wykonawca posiada że wyrób został dopuszczony do obrotu na terenie RP. Na każde wezwanie zamawiającego w trakcie toczącego się postępowania przetargowego, a także w trakcie realizacji umowy, Wykonawca przedłoży ww dokumenty.

- dotyczy pakietu I - III, XII - karty charakterystyki produktu - umożliwiającą porównanie parametrów opisanych w załączniku nr 1 A z oferowanymi przez Wykonawcę

- dotyczy pakietu V karty charakterystyki produktu - w tym z informacją o przeznaczeniu środków do kontaktu z żywnością.

UWAGA: Każdy dokument (w przypadku kserokopii potwierdzony za zgodność z oryginałem) należy opisać w prawym górnym rogu - którego pakietu i której pozycji dotyczy, dokumenty ułożyć wg kolejności wynikającej z załącznika Nr 1 A

Rozdział III - Warunki udziału w postępowaniu

1.1 O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 poprzez złożenie w ofercie dokumentów wymienionych poniżej oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowania /wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/ tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawcy posiadający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
tj. Wykonawcy posiadający doświadczenie w wykonywaniu dostaw będących przedmiotem zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
tj. Wykonawcy będący w stanie skredytować przez okres 1 miesiąca łączną wartość dostaw w wysokości 1/12 ceny oferty
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Tj. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.

1.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
§ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania /załącznik nr 3/; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wszn.opole.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: Cena - waga 100%;

Termin składania ofert: 2007-01-29
Miejsce składania ofert: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole Za pośrednictwem poczty , przesyłki kurierskiej , w sekretariacie WSZN W Opolu W terminie do dnia 29.01.2007 do godziny 11 00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.