eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńZakup i dostawa lamp do projektora JVC typu DLA - 2000 SCE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/08-210160


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: 1 Baza Materiałowo-Techniczna
Adres: Okólna 37, 87-100 Toruń
Województwo: kujawsko-pomorskie

Telefon: 0566533594
Fax: 0566533660
e-mail: przetargi@1bmt.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: kpt. Dariusz MACEWICZ


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa lamp do projektora JVC typu DLA - 2000 SCE. Nr sprawy: P/03/SP/07
Wymagany (nieprzekraczalny) termin realizacji zamówienia: do dnia 30.03.2007r.
CPV: 31.51.20.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Lampy-halogenowe-z-zarnikiem-wolframowym'>Lampy halogenowe z żarnikiem wolframowym</a>
8
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert, zgodnie z art. 85 ustawy PZP.
Miejsce dostawy - 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej i równoważnej.
Wadium - nie dotyczy.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej, bud. Nr 97, pokój nr 11 lub zamówić faksem o przesłanie pocztą. W treści zamówienia należy złożyć oświadczenie, że firma:
Jest płatnikiem VAT,
Jest uprawniona do wystawiania i otrzymywania faktur VAT,
Upoważnia 1 BMT do przesłania faktury VAT za SIWZ bez naszego podpisu,
nasz NIP: .............
Cena specyfikacji: 5 PLN + koszty wysyłki.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest opublikowana Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia /bezpłatnie/: www.1bmt.pl

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.1bmt.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z SIWZ i na mocy art. 44 ustawy zastrzega sobie prawo zażądania złożenia przez wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków z osobna. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Wykonawca do oferty musi załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców, zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ustawy; Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ppkt 1. - 3. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w języku polskim, a sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy przedstawić zamawiającemu pełnomocnictwo posiadające jego zakres, podpisane przez osoby upraw­nione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełno­mocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów formalno - prawnych lub złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy. Kryteria oceny ofert - 100 % cena.

Termin składania ofert: 2007-02-27
Miejsce składania ofert: Oferty składać należy w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT. Termin składania ofert upływa: 27.02.2007 r. o godzinie 10.00 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego (Gabinet Dowódcy 1 BMT bud. 98, pokój 111 I piętro) w dniu: 27.02.2007 roku o godzinie 10.15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.