eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/08-1975972


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej pod nazwą Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres: Niepodległości 8, 44-190 Knurów
Województwo: śląskie

Telefon: 0323319218
Fax: 0323319217
e-mail: zoz_zamowienia@wp.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Lampert Sabina


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

DOSTAWA SPRZTU MEDYCZNEGO I CHIRURGICZNYCH MATERIAŁW SZEWNYCH
Dostawa obejmuje sprzęt medyczny i chirurgiczne materiały szewne wraz z transportem do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 części.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia dla:
- Części II (nici) 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy,
- Części V i XVIII 8 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy,
- Części I, III, IV, VI-XVII 11 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy,
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
(art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania:
a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie;
c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ;
d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia -nie spełnia,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ tj.:
8. Status prawny - wymagane dokumenty

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr19, poz.177 z póź. zm.) - Załącznik Nr 4;

c) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy,

d) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany,

e) Wzór umowy - Załącznik Nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany i wypełniony)

f) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców;

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

8.2 Zdolność techniczna - wymagane dokumenty

a) Oświadczenie - Załącznik Nr 5

b) Karty techniczne (zawierające m.in. następujące informacje o chłonności płynów w gramach, rodzaj absorbentu cieczy i zapachu) - UWAGA dotyczy tylko części IV

8.3 Potwierdzenie spełnienia wymogów określonych przez Zamawiającego - wymagane dokumenty

a) próbki oferowanego asortymentu - celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego - (do Części I Wykonawca dołączy igły 20 mm).

Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymento-ilościowy dostarczonych próbek.
Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek z części zamówienia, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu towaru zamawianego. Natomiast w stosunku do pozostałych części zamówienia tj. próbek, które nie podlegają zużyciu podczas przeprowadzonego testu, zobowiązuje się Wykonawcę do ujęcia w ofercie przetargowej wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnacją Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek.
Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu sprawdzenia poszczególnych dostaw towarów z dostarczonymi do oferty próbkami w trakcie jej realizacji.
Termin związania ofertą wynosi: 30 dni - do 17.03.2007Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zozknurow.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Cena 100

Termin składania ofert: 2007-02-16
Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Budynku Dyrekcji Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00. Termin składania ofert upływa dnia 16.02.2007 r. o godz. 10 oo.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.