Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/12-1895470
Nazwa: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Adres: Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec
Województwo: śląskie
Telefon: 0322960400
Fax:
e-mail: wag.zaop@um.sosnowiec.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Ewa Garbarczuk
Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługi w zakresie : przeglądów technicznych, konserwacji i napraw kserokopiarek typu KYOCERA MITA i SANYO - ZADANIE A,konserwacji i napraw kserokopiarek typu DEVELOP - ZADANIE B
ZADANIE A
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
1. Konserwacji i napraw urządzeń kserograficznych obejmujących co najmniej:
- czyszczenie urządzeń,
- wszelkie mechaniczne regulacje podzespołów oraz nastaw parametrów programowych niezbędnych do poprawnej pracy urządzenia,
- podejmowanie odpowiednich czynności zmierzających do zapobiegania przyczynom awarii i ich ewentualne usuwanie,
- pełną diagnostykę wszystkich elementów,
- informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach bądź nieprawidłowościach w pracy urządzeń.
2. Okresowej wymiany materiałów eksploatacyjnych (bębna, listwy czyszczącej i nośnika) wraz z konserwacją, dokonywanej każdorazowo po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zestawienie urządzeń kserograficznych:
l.p.
typ kserokopiarki
1
MITA KM 2030
1 szt.
2
MITA DC 1560
1szt.
3
MITA Vi 230L
2 szt.
4
SANYO 2130
1 szt.
5
MITA DC 3060
1 szt.
6
MITA DC 1460
1 szt.
7
MITA KM 1525
1 szt.
ZADANIE B
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
1. Konserwacji i napraw urządzeń kserograficznych obejmujących co najmniej:
- czyszczenie urządzeń,
- wszelkie mechaniczne regulacje podzespołów oraz nastaw parametrów programowych niezbędnych do poprawnej pracy urządzenia,
- podejmowanie odpowiednich czynności zmierzających do zapobiegania przyczynom awarii i ich ewentualne usuwanie,
- pełną diagnostykę wszystkich elementów,
- informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach bądź nieprawidłowościach w pracy urządzeń.
2. Okresowej wymiany materiałów eksploatacyjnych (bębna, listwy czyszczącej i nośnika) wraz z konserwacją, dokonywanej każdorazowo po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zestawienie urządzeń kserograficznych:
l.p.
typ kserokopiarki
1
DEVELOP D2050iD
1 szt.
2
DEVELOP D2550iD
5 szt.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących całościową realizację tylko jednego z zadań A lub B.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.um.sosnowiec.pl
Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: CENA 100 % ZESTAWIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW: a) zestawienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, który zamierza ubiegać się o zamówienie musi: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie obejmującym zadanie. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia obejmującego usługi napraw, konserwacji i wymiany materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach kserograficznych w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia tych warunków 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie usługi obejmującej przedmiot zamówienia , należy przedłożyć odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć : - wykaz co najmniej dwóch usług obejmujących swym zakresem przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, -aktualny certyfikat autoryzacji w zakresie serwisu urządzeń wymienionych w zadaniu A i/lub B - dokumenty potwierdzające, że usługi te w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to tylko z tego okresu) zostały wykonane należycie.( np.: listy referencyjne lub inne). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 §1 Kodeksu karnego. 4. W celu spełnienia warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia należy załączyć: a) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 2006 r. z późniejszymi zmianami ), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 2006 r. z późniejszymi zmianami)– wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców dokonywana będzie według formuły: spełnia/ nie spełnia - określonej w druku ZP-17 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( Dz. U. Nr 164 poz.1163 z 2006 r. z późniejszymi zmianami)
Termin składania ofert: 2007-04-20
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać na następujący adres; al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 502 A IV piętro TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Usługa realizowana w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy do dnia 30.09. 2008 r. TERMIN SKŁADANIA OFERT: Termin składania ofert upływa: 20.04.2007 r. o godzinie 1000 Oferty należy składać w dwóch kopertach: wewnętrznej ( tu powinna być pieczęć Wykonawcy) i zewnętrznej ta koperta winna być zaklejona i zaadresowana w następujący sposób: URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO -GOSPODARCZY al. Zwycięstwa 20 41-200 Sosnowiec z dopiskiem : "Oferta na usługi w zakresie: -przeglądów technicznych, konserwacji i napraw kserokopiarek typu KYOCERA MITA i SANYO - zadanie A, - przeglądów technicznych, konserwacji i napraw kserokopiarek typu DEVELOP - zadanie B" Nie otwierać przed : 20.04.2007 r OTWARCIE OFERT NASTĄPI : w dniu 20.04.2007 r. o godzinie 10 15 w sali 308 Termin związania ofertą wynosi 30dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. od dnia 20.04.2007 r. do dnia 21.05.2007 r.. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





