eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiot zamówienia: Konserwacja i obsługa centrali telefonicznej typu SIEMENS HICOM 300 polegająca na: a) usuwaniu usterek, b) włączaniu i wy...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/26-1582810


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa
Województwo: mazowieckie

Telefon: 0225560103
Fax: 0228286752
e-mail: akosmalska@uokik.gov.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Adrianna Kosmalska


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej, konserwacji i obsługi centrali telefonicznej Hicom 300 i obsługi awizo centrali w budynku przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie.
Przedmiot zamówienia: Konserwacja i obsługa centrali telefonicznej typu SIEMENS HICOM 300 polegająca na:
a) usuwaniu usterek,
b) włączaniu i wyłączaniu abonentów,
c) sprawdzeniu funkcjonowania i odblokowania łącza abonenta,
d) generacji nowych abonentów,
e) nadawaniu i zamianie uprawnień na poszczególnych numerach,
f) zmianie standardu klawiatury (programowania),
g) kontroli poprawności konfiguracji postaci rekordów taryfikacyjnych,
h) administracji abonentami i planem organizacyjnym w systemie taryfikacyjnym – prowadzenie planu organizacyjnego abonentów i dokonywanie bieżącego przydziału do organizacji i kont rozliczeniowych,
i) sporządzeniu zbiorczego zestawienia raz w miesiącu raportu taryfikacyjnego w formie elektronicznej w postaci pliku tekstowego,
j) archiwizowaniu danych taryfikacyjnych. Konserwacja sieci telefonicznych polegające na:
a) bieżącym sprawdzaniu sprawności funkcjonowania sieci telefonicznej, wykrywaniu i usuwaniu uszkodzeń,
b) przyjmowaniu zgłoszeń o uszkodzeniach linii i aparatów telefonicznych i natychmiastowym reagowaniu w celu przywrócenia łączności,
c) przekrosowywaniu na polecenie Zamawiającego numerów abonentów na przełącznicy głównej i w skrzynkach piętrowych, a także na przełącznicy centrali,
d) bieżącym dokumentowaniu zmian na przełącznicy głównej i skrzynkach piętrowych,
e) instalowaniu, przekładaniu, likwidacji, zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego, linii telefonicznych i gniazd abonenckich w budynku. Utrzymanie w ruchu i należytym stanie technicznym urządzeń końcowych (telefonów i telefaksów) polegające na:
a) prowadzeniu drobnych napraw (wyłączniki, przewody telefonów) wynikających z normalnej eksploatacji,
b) podłączeniu i konfiguracji urządzeń końcowych (aparatów telefonicznych, telefaksów). Obsługa „awizo” centrali w godzinach pracy urzędu tj. 815 do 1615 polegająca na:
a) dokonywaniu połączeń abonentów zewnętrznych z użytkownikami centrali, także w przypadku łączenia do instytucji lub osób, gdy abonent nie zna numeru wewnętrznego-na podstawie spisu telefonów przekazanego przez Zamawiającego,
b) dbałości o pomieszczenia centrali w tym odpowiedzialność za urządzenia i wyposażenie,
c) kontrolowaniu wejścia do pomieszczenia centrali dla osób upoważnionych – wyznaczonych przez Zamawiającego; dokonywanie wpisu do „ewidencji osób wchodzących do pomieszczenia centrali.”
Kod Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: -50330000-7,-50334110-9,-50334130-5,-93000000-8


Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.uokik.gov.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Cena – 100%

Termin składania ofert: 2007-05-18
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl.Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, pok. 649

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.