OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
 OWP/2007/04/26-1549498
Nazwa:  Instytut Techniki Budowlanej 
Adres:   Filtrowa 1, 00-611 Warszawa 
Województwo: mazowieckie
Telefon:  0225796319
Fax:  
e-mail:  k.pogodzinska@itb.pl
Osoba upoważniona do kontaktów:  Katarzyna Pogodzińska
Określenie przedmiotu zamówienia: 
Znak sprawy: DO-250- 15TA/07 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU OGRANICZONYM
prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163)
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Instytut Techniki Budowlanej ul. Filtrowa 1, 00-611 Warszawa
Telefon (+48 22) 825 04 71; faks (+48 22) 825 77 30
2. Tryb zamówienia:
Przetarg ograniczony o wartości do 60 000 euro.
3. Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług obejmujących bieżące konserwacje oraz drobne prace w budynkach Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i Ksawerów 21.
Kody wg CPV 45.00.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Roboty-budowlane'>Roboty budowlane</a>
, 45.11.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Roboty-w-zakresie-burzenia-i-rozbiorki-obiektow-budowlanych-roboty-ziemne'>Roboty  w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</a>
, 45.21.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Roboty-budowlane-w-zakresie-budynkow'>Roboty budowlane w zakresie budynków</a>
, 45.40.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Roboty-wykonczeniowe-w-zakresie-obiektow-budowlanych'>Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</a>
Roboty ogólnobudowlane, wymiana ślusarki budowlanej, posadzki, prace tynkarskie prace malarskie,, prace glazurnicze, uzupełnianie pokryć dachowych, oczyszczanie dachów, wymiana rur spustowych, wykonywanie sufitów podwieszonych, wykonywanie ścian karton-gips. 
4. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
5. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
6. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
b) Wykonawca musi skierować do realizacji zamówienia osobę, która posiadać będzie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
c) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia podobne co do zakresu niniejszego zamówienia (za zamówienie podobne Zamawiający uznaje drobne prace konserwacyjne takie jak: prace tynkarskie, malarskie, glazurnicze, czyszczenie i uzupełnienie pokryć dachowych, wymianę rur spustowych, wykonywanie sufitów podwieszanych i ścian karton-gips), o wartości co najmniej120 000 zł netto każde.
d) Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie większej niż 5. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniać będą powyższe warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona powyżej, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków ustalaną wg następującej formuły:
· za każde dodatkowe (powyżej wymaganego w pkt 7c ogłoszenia), wykazane, wykonane zamówienie, Wykonawca uzyskuje 1 pkt.
· do zaproszenia do składania ofert będą zakwalifikowani Wykonawcy, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów.
8. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 7 niniejszego ogłoszenia:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
c) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień podobnych o wartości co najmniej 120.000 PLN netto każde, z podaniem informacji nt. wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorcy robót. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie.
d) Wykaz potencjału kadrowego.
e) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osób, które będą odpowiedzialne za nadzór nad realizacją zamówienia i wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. d.
f) Dokumenty określone w punkcie a winny być złożone w formie oryginału, natomiast wymienione w punktach b, c, d, e – w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
g) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt b winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt a, c, d, e winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców.
9. Pełnomocnictwo:
Jeżeli z dokumentu, o którym mowa w punkcie 8b, nie wynika upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy, należy złożyć wraz z wnioskiem pełnomocnictwo do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez mocodawcę.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zaś pełnomocnictwo złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
10. Wadium:
Wadium nie jest wymagane.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
 
Rodzaj zamówienia:  Usługi
Tryb postępowania:  Przetarg ograniczony
Kryteria oceny ofert:  11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena scalona - o wadze 70% Stawka za robociznę ogólną - 30 %
Termin składania ofert:  1901-01-01
Miejsce składania ofert:  12. Miejsce, termin oraz forma składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz informacje nt. sposobu komunikowania się w toku postępowania: Wniosek, wraz z dokumentami wymienionymi w punkcie 8 i 9, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Instytucie Techniki Budowlanej w Warszawie, ul. Filtrowa 1, w Kancelarii Głównej pokój nr 27, względnie w formie faksowej na numer (+48 22) 825 52 86 w terminie do dnia 09.05.2007 r. do godz.1200. Zamawiający zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy dopuszcza możliwość składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z art. 27 ust. 4 ustawy wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składane faxem były potwierdzane w formie pisemnej. Zamawiający zaleca posługiwanie się podczas składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu formularzem wniosku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.itb.pl/przetargi. 13. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: mgr inż. Małgorzata Sielska – tel. (0-22) 57 96 460; fax (0-22) 825 52 86.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostawa podręcznego spektrometru mas do wykrywania i identyfikacji substancji chemicznych, materiałów wybuchowych i chemicznych środków bojowych
- Dostawa systemu elektronicznego poczty e-mail dla domeny itwl.pl, wraz z mechanizmami podwójnej autentykacji.
- Usługa udostępnienia i obsługi systemu do mass mailingu
- Przewóz pracowników na terenie m. st. Warszawy
- Dostawa sprzątu dydaktycznego (bujaki / baseny z kulkami)- w podziale na części
- Dostawa, montaż i instalacja szaf typu RACK z akcesoriami i gwarancją przez 60 miesięcy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko z podziałem na części
- Malowanie w budynku Domu Pomocy Społecznej "Leśny"
- Zwiększenie jakości infrastruktury wodociągowej w gm. Pawłów
- ROZBUDOWA PLACU MANEWROWEGO, PRZEBUDOWA WZNIESIENIA ORAZ ROZBIÓRKA EKRANÓW AKUSTYCZNYCH PRZY UL. ZIUTY BUCZYŃSKIEJ W SIEDLCACH
- Budowa magazynu
- Wymiana nawierzchni i podbudowy wraz z wykonaniem odwodnienia przed budynkiem warsztatowym Branżowego Centrum Umiejętności Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. M. Rataja w Krzelowie
więcej: Roboty budowlane »








