eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Długołeka1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dróg gminnych w miejscowości Piecowice, Gmina Długołęka wraz z uzyskaniem...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/13-1516895


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Urząd Gminy Długołęka
Adres: Wrocławska 18, 55-095 Długołeka
Województwo: dolnośląskie

Telefon: 0713152660139
Fax: 0713152576
e-mail: zamowienia2@gmina.dlugoleka.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Monika Hełmecka


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dróg gminnych w miejscowości Piecowice, Gmina Długołęka wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w obrębie działek (dz. nr 93, 94, 95, 119) o całkowitej długości ok. 1,26 km w skład której wchodzi:
a) odcinek (dz. nr 93, 119 – część działki) o łącznej długości ok. 540m i szerokości jezdni 6,0-7,0m, droga jednojezdniowa, dwupasmowa o nawierzchni mineralno-bitumicznej, z wyodrębnionym jednostronnym (z lewej strony) chodnikiem dla ruchu pieszego z kostki betonowej o szerokości 1,5-2,0m - kategoria ruchu KR-2;
b) odcinek (dz. nr 95) o łącznej długości ok. 590m i szerokości jezdni 6,0-7,0m, droga jednojezdniowa, dwupasmowa o nawierzchni mineralno-bitumicznej, z wyodrębnionym jednostronnym (z lewej strony) chodnikiem dla ruchu pieszego z kostki betonowej o szerokości 1,5-2,0m - kategoria ruchu KR-2;
c) odcinek (dz. nr 94) o długości ok. 130m i szerokości jezdni 4,0-5,0m, droga jednojezdniowa, dwupasmowa o nawierzchni mineralno-bitumicznej - kategoria ruchu KR-2.
d) zaprojektowanie zjazdów do przyległych posesji (1 zjazd na posesje),
e) opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
f) uwzględnienie istniejących urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym,
g) zaprojektowanie odwodnienia dróg z uwzględnieniem kolektora deszczowego,
h) zaprojektowanie uzupełnienia oświetlenia drogowego,
W/w opracowania należy wykonać zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Zakres opracowania przedstawiono na mapach sytuacyjnych stanowiących załączniki do niniejszego wniosku.

2. Realizacja przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 polegać będzie na wykonaniu projektu budowlano - wykonawczego dróg gminnych w Piecowicach w zakres którego wchodzi:
1) wykonanie projektów budowlanych dla każdej branży wraz z projektem zagospodarowania terenu przedmiotowych dróg,
2) wykonanie projektów wykonawczych dla każdej branży wraz z projektem zagospodarowania terenu przedmiotowych dróg,
3) wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego na czas trwania budowy (uzgodniony z Wydziałem Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego we Wrocławiu i Wydziałem Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu),
4) wykonanie projektu oznakowania docelowego (uzgodniony z Wydziałem Dróg Starostwa Powiatowego we Wrocławiu i Wydziałem Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu),
5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wypisu i wyrysuj z planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego,
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej – koszty wydania warunków pokryje Zamawiający,
7) pozyskanie map sytuacyjno - wysokościowych dla celów projektowych oraz wypisu z rejestru gruntów,
8) przygotowanie wytycznych do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
9) uzyskanie w niezbędnym zakresie i na swój koszt opinii, uzgodnień, innych projektów (w miarę wystąpienia takiej potrzeby) i pozwoleń, uzgodnień wymaganych odrębnymi przepisami (np. uzgodnień z zarządami dróg, konserwatorem zabytków, decyzji środowiskowej, operatu wodnoprawnego itp.), za wyjątkiem opłat przyłączeniowych i opłat za wydanie warunków technicznych przyłączenia, które umożliwią uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
10) decyzji, postanowień, analiz, ekspertyz, opinii, opracowań, raportów, oraz umów których uzyskanie wynika z decyzji organów opiniujących wniosek przed etapem wydania decyzji o pozwoleniu na budowę
11) uzyskanie od właścicieli nieruchomości przyległych do drogi zgód (wyrażonych na fragmencie kserokopii mapy przedmiotowej inwestycji) na wykonanie wjazdów na ich posesje,
12) przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) budowlano – montażowych - ogólnej i szczegółowej dla każdej z branż - po 2 egzemplarze,
13) przygotowanie przedmiarów robót (przez który należy rozumieć opracowanie obejmujące zestawienie planowanych robót w kolejności technologicznej ich wykonania, obliczenie i podanie ilości ustalonych jednostek przedmiarowych, wskazanie podstaw do ustalenia szczegółowego opisu robót lub szczegółowy opis robót obejmujący wyszczególnienie i opis czynności wchodzących w zakres robót) dla każdej branży odrębnie - po 2 egzemplarze,
14) przygotowanie kosztorysów inwestorskich dla każdej branży odrębnie - po 2 egzemplarze,
15) przygotowanie zbiorczego zestawienia kosztów – 2 egzemplarze,
16) przygotowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne nieokreślone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a mające wpływ na wysokość ceny kosztorysowej,
17) wszelkie inne usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
18) Zamawiający wymaga, aby projekty dróg i zagospodarowania terenu zapewniał:
a) odwodnienie dróg (zabrania się odprowadzania wód z pasa drogowego na tereny przylegające do niego nie będące we władaniu gminy chyba że Wykonawca uzyska pisemną zgodę właściciela nieruchomości),
b) usunięcie kolizji oraz dokonanie ewentualnej przebudowy sieci i innych elementów infrastruktury znajdujących się w obrębie opracowania,
c) uzupełnienie istniejącego oświetlenia drogowego,
19) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów m.in.: decyzji, postanowień, analiz, ekspertyz, opinii, opracowań, raportów, uzgodnień oraz umów których uzyskanie wynika z decyzji organów opiniujących wniosek przed etapem wydania decyzji o pozwoleniu na budowę (m.in. SANEPID, Konserwator zabytków, osoby fizyczne, itp.),
20) przedstawienie wstępnej koncepcji rozwiązań projektowych do akceptacji w trakcie trwania umowy i wprowadzenie niezbędnych poprawek i aktualizacji przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę,
21) przedstawienia gotowego projektu do akceptacji, przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę, Zamawiający w terminie 7 dni sprawdzi zgodność projektu z umową i zaakceptowaną koncepcją,
22) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji,


Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
dlugoleka.ibip.wroc.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Oferowana cena brutto – 100% (pkt.)

Termin składania ofert: 2007-04-25
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Długołęka Długołęka, ul. Wrocławska 18 55-095 Mirków (sekretariat Urzędu – I piętro, pokój nr 7)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.