OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/05/07-137318
Nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o.
Adres: Biskupa Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie
Województwo: śląskie
Telefon: 480322879802480327600096
Fax: 480322879880480327600096
e-mail: jrp@mpwik-piekary.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Adam Maruszczyk
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią usługi polegające na publikacji informacji prasowych przygotowanych przez Zamawiającego, w celu prowadzenia działań informacyjnych i promujących związanych z realizacją Projektu Funduszu Spójności: „ZAOPATRZENIE W WODĘ I KANALIZACJA PIEKAR ŚLĄSKICH” CCI 2005/PL/16/C/PE/006
Oznaczenie za pomocą kodów CPV: 78 30 00 00-0 – Usługi publikacji.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia.
2.1. Tematem informacji prasowych będą ważne wydarzenia dotyczące poszczególnych etapów realizacji Projektu związane np. z podpisaniem umów z wykonawcami poszczególnych Zadań, rozpoczęciem robót budowlanych, zakończeniem całości robót (w ramach Zadań) lub ich części itp.
2.2. Każda informacja zgodnie z wyborem Zamawiającego publikowana będzie w formacie kolorowym (kolorowy tekst – użycie innego niż czarny koloru dla wyodrębnienia słowa, akapitu, zdania plus kolorowe oznaczenia graficzne) lub w formacie czarno-białym ( tekst i oznaczenia graficzne czarno-białe ). Oznaczenia graficzne będą występować w postaci flagi Unii Europejskiej i/lub polskiej, herbu Miasta Piekary Śląskie, logo Zamawiającego i inne.
2.3. Informacje w zależności od potrzeb zawierać będą również kolorowe lub czarno-białe zdjęcia wykonane i dostarczone przez Zamawiającego.
2.4. Zamawiający dopuszcza, wyłącznie na jego życzenie druk czarno-biały.
2.5. Wybór pomiędzy informacją prasową czarno–białą lub kolorową będzie każdorazowo dokonywany przez Zamawiającego przy składaniu zlecenia. Zamawiający przewiduje, że większość zleceń będzie dotyczyło informacji kolorowych.
2.6. Treść, zawartość i forma informacji prasowych ustalana będzie każdorazowo przez Zamawiającego, w szczególności: tekst, rodzaj i kolor czcionki, rodzaj i wielkość oznaczeń graficznych oraz zdjęć łącznie z ich rozmieszczeniem w obszarze informacji.
2.7. Każda informacja prasowa umieszczana będzie w ramce. Linia ramki nie będzie wchodzić w obszar powierzchni informacji prasowej.
2.8. Przedstawione w niniejszej SIWZ ilości informacji prasowych oraz ich rozmiar stanowią dane szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Informacje prasowe zlecane będą z uwzględnieniem bieżących potrzeb i obowiązków informacyjnych Zamawiającego, z szczególnym uwzględnieniem ważnych etapów realizacji Projektu w rozumieniu „Wytycznych do prowadzenia działań informacyjnych i promujących dotyczących przedsięwzięć Funduszu Spójności, wydane przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucja zarządzająca Funduszem Spójności, Marzec 2006 r.”
2.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (zmniejszenia) ilości informacji prasowych, oraz zmiany ( zwiększenia lub zmniejszenia ) ich obszaru podanych w niniejszej SIWZ (nie mniej jednak niż 4 publikacje i nie więcej niż 11 publikacji w czasie trwania umowy). Powyższa ewentualna zmiana nie będzię stanowić podstawy do zmiany ceny jednostkowej za 1 cm2.
3. Termin wykonania.
3.1. Informacje prasowe będą zlecane Wykonawcy w okresie: od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2007 r.
3.2. Zlecanie poszczególnych informacji odbywać się będzie na następujących zasadach:
- Zamawiający wraz z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienia wspólnie ustalą wzór obowiązującego formularza zleceń i formularza wykonania zlecenia,
- Zlecenie przekazywane będzie Wykonawcy w pierwszej kolejności w formie faksowej lub elektronicznej i niezwłocznie potwierdzane pisemnie,
- Wykonawca każdorazowo potwierdzi otrzymanie zlecenia w taki sam sposób,
- Wraz z zleceniem Zamawiający przekaże wykonawcy treść informacji w formie elektronicznej i papierowej,
- Każdorazowo Wykonawca przed publikacją uzyska od Zamawiającego akceptację ostatecznej formy informacji,
- Wykonawca opublikuje informację prasową w terminie ustalonym z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, że jeżeli Zamawiający nie ustali innego terminu, nie będzie to później niż pięć dni roboczych od daty przekazania zlecenia,
- Po opublikowaniu informacji, jej poprawność oraz zgodność z wcześniejszymi ustaleniami, zatwierdzi obustronnie podpisany formularz wykonania zlecenia,
4. Miejsce publikacji.
4.1. Każda informacja prasowa opublikowana zostanie w dzienniku o minimalnym zasięgu obejmującym całe województwo Śląskie, oraz posiadającym dzienny nakład minimum 50 000 egzemplarzy.
4.2. Informacje publikowane będą na stronach redakcyjnych dziennika.
5. Płatności i rozliczenia.
5.1. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty z uwzględnieniem ceny jednostkowej dla publikacji informacji prasowej w kolorze jak i czarno białej.
5.2. W Formularzu Oferty należy wpisać oddzielnie cenę jednostkową za 1 cm2 publikacji informacji prasowej kolorowej i czarno-białej.
5.3. Cena jednostkowa dla 1 cm2 informacji kolorowej powinna być stała, niezmienna i skalkulowana w sposób jednolity niezależnie od proporcji ilości tekstu i oznaczeń graficznych (zdjęć), ich rozmiaru i kolorystyki w całej informacji prasowej.
5.4. Cena jednostkowa dla 1 cm2 informacji czarno-białej powinna być stała, niezmienna i skalkulowana w sposób jednolity niezależnie od proporcji ilości tekstu i oznaczeń graficznych (zdjęć), ich rozmiaru w całej informacji prasowej.
5.5. Cena jednostkowa za 1 cm2 powinna zawierać koszt publikacji tekstu, oznaczeń graficznych typu: logo, flaga, herb, jak również zdjęć. Cena powinna uwzględniać publikację informacji tylko na stronach redakcyjnych dziennika.
5.6. Każda informacja prasowa umieszczona będzie w ramce, która określać będzie jej powierzchnię w cm2. Linia ramki nie będzie wchodzić w obszar powierzchni informacji prasowej.
5.7. Tytułem wynagrodzenia za publikację pojedynczej informacji prasowej kolorowej lub czarno-białej Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę wyliczoną poprzez pomnożenie ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie wykonawcy - za 1 cm2, ( informacji kolorowej lub czarno-białej ) przez faktyczną powierzchnię informacji, której granice zostały określone ramką. Powyższe zostanie każdorazowo potwierdzone na formularzu zlecenia.
5.8. Zapłata wynagrodzenia nastąpi po ukazaniu się pojedynczej informacji prasowej w dzienniku, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez obie strony formularz wykonania zlecenia.
5.9. W przypadku publikacji informacji prasowej niezgodnej z wcześniej zatwierdzoną wersją, wykonawca w terminie do 48 godz. opublikuje ponownie informację we właściwej formie i treści zatwierdzonej przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca nie będzie żądał dodatkowego wynagrodzenia. Powyższe zostanie zrealizowane zgodnie z pierwotnym zleceniem
5.10. Płatności będą dokonywane w EURO.
5.11. Zamawiający będzie dokonywał płatności na rzecz Wykonawcy w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury Wykonawcy.
5.12. Faktury i dokumentacja dotycząca płatności będzie sporządzana przez Wykonawcę w języku polskim.
5.13. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
6. Informacje dodatkowe.
6.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.2. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
6.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.5. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
6.6. Zamawiający nie przewiduje zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
6.7. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 1500,00 zł.
6.8. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 tekst jednolity). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich):
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o wszczęciu postępowania na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- dwie usługi, polegające na publikacji informacji prasowych w dzienniku o nakładzie dziennym minimum 50 000 egzemplarzy (każda publikacja) i o minimalnym zasięgu obejmującym całe województwo Śląskie (każda publikacja), co najmniej jedna z publikacji powinna oprócz tekstu zawierać oznaczenie graficzne w postaci zdjęcia, obrazu lub logo.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW, zawierający informacje dotyczące ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
Przedkładane dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej:
a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie którego dokumenty dotyczą,
b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie,
c. wskazanie przedmiotu zamówienia,
d. wskazanie daty wykonania (publikacji),
e. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie,
f. podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b. (np. Prezydent, Wójt, Burmistrz, Starosta, Prezes, Wiceprezes Firmy, Dyrektor, Wicedyrektor Firmy).
3) Złożyć oświadczenie zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku wykonawców składających ofertą wspólną – oświadczenie może być złożone wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.).
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mpwik-piekary.pl
Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Jedynym kryterium oceny ofert jest Cena =100%. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy(Wykonawcom), który(rzy) przedstawi(ą) najniższą cenę za zrealizowanie zamówienia.
Termin składania ofert: 2007-05-18
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Piekarach Śląskich, ul. Biskupa Nankera 103, w sekretariacie, do godziny 12:00.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa nowego samochodu dostawczego z homologacją ciężarową (kategoria N1)
- Dostawa samochodu typu PICKUP z napędem 4x4 dla KM PSP Piekary Śląskie
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania: "Postindustrialne centrum dziedzictwa w Piekarach Śląskich - Etap 1 i Etap 2"
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Piekarach Śląskich w roku 2026
- Przebudowa i doposażenie placów zabaw w Żłobku Miejskim w Piekarach Śląskich - Przebudowa i doposażenie placu zabaw zlokalizowanego przy Filii Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich ul. Bytomska 81
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





