eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDOSTAWA ODZIEŻY MEDYCZNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO DLA PARCOWNIKÓW ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KNUROWIE KOD CPV 18111000-0, 18131000-6 i 19330000-8...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/25-1352855


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej pod nazwą Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres: Niepodległości 8, 44-190 Knurów
Województwo: śląskie

Telefon: 0323319218
Fax: 0323319217
e-mail: zoz_zamowienia@wp.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Lampert Sabina


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

DOSTAWA ODZIEŻY MEDYCZNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO DLA PARCOWNIKÓW ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KNUROWIE
KOD CPV 18.11.10.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Odziez-medyczna'>Odzież medyczna</a>
, 18.13.10.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Odziez-ochronna-i-zabezpieczajaca'>Odzież ochronna i zabezpieczająca</a>
i 19.33.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Obuwie-ochronne'>Obuwie ochronne</a>

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej i obuwia ochronnego dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie (lecznictwa otwartego &#8211; poradnie ogólne i specjalistyczne, lecznictwo zamknięte &#8211; oddział chirurgii ogólnej, oddział chorób wewnętrznych I, oddział chorób wewnętrznych II, oddział ginekologiczno-położniczy, oddział noworodków i wcześniaków, oddział dla przewlekle chorych, izba przyjęć, salowe, sprzątaczki, personel kuchni i magazynu, blok operacyjny, apteka szpitalna, centralna sterylizacja, Pracownia RTG, Pracownia Fizjoterapii, Centralne Laboratorium).
Miejsce dostawy przedmiotu umowy: Szpital Miejski ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 &#8211; Formularz cenowy do niniejszej SIWZ.
Odzież ochronna opisana w Części III musi spełniać wymagania zasadnicze i musi być zgodna z normą PN-P-84525:1998.
Wykonawca wraz z ofertą dostarczy Zamawiającemu tabelę rozmiarów męskich i damskich dla odzieży (zakres rozmiarów, w których może szyć ubrania medyczne) i/lub obuwia (w zależności na którą Część Wykonawca złoży ofertę) w celu możliwości prawidłowego określenia rozmiaru przez każdego pracownika Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie także, iż w wyjątkowych przypadkach Wykonawca będzie musiał zorganizować przymiarki odzieży oraz uszyć na miarę. Zamawiający w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą poda na piśmie Wykonawcy ilość poszczególnych rozmiarów dla każdego asortymentu w rozbiciu na oddziały, przychodnie i pracownie.
Wykonawca winien dołączyć do oferty instrukcję dotyczącą sposobu konserwacji.
Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy Części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia 45 dni licząc od daty zawarcia umowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
(art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania:
a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie;
c) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ;
d) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą &#8222;spełnia &#8211;nie spełnia&#8221;,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ t.j.:
8.1 Status prawny &#8211; wymagane dokumenty

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr19, poz.177 z póź. zm.) &#8211; Załącznik Nr 4;

c) Formularz ofertowy &#8211; Załącznik Nr 1 &#8211; wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy,

d) Formularz cenowy &#8211; Załącznik Nr 2 &#8211; wypełniony i podpisany,

e) Wzór umowy &#8211; Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany i wypełniony),

f) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia &#8211; pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy

g) Kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

8.2 Zdolność techniczna &#8211; wymagane dokumenty
a) Deklaracja zgodności CE, atesty &#8211; dotyczy Części I i II
b) dokument potwierdzający spełnianie Polskiej Normy PN-P-84525:1998: Certyfikat (atest) zgodności &#8211; dotyczy Części III
c) Opis technologii prania i sterylizacji &#8211; dotyczy Części III
d) Tabela rozmiarów męskich i damskich dla odzieży (zakres rozmiarów, w których może szyć ubrania medyczne) i/lub obuwia (w zależności na którą Część Wykonawca złoży ofertę)

8.3 Potwierdzenie spełniania wymogów określonych przez Zamawiającego &#8211; wymagane dokumenty

a) próbki oferowanego asortymentu &#8211; celem potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone przez Zamawiającego (Uwaga: dla Części I poz. 1 i 2 w rozmiarze 40 po jednej parze; dla Części II poz. 1 i 2 w rozmiarze 40 po jednej parze; dla Części III poz. 1, 5, 16, 21 damskie w rozmiarze 40 po jednej sztuce, poz. 2, 24, 27 męskie w rozmiarze 52 po jednej sztuce)

Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której części i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentowo-ilościowy dostarczonych próbek.
Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek w przypadku nie ujęcia w ofercie przetargowej przez Wykonawcę wniosku (art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o zwrot złożonych próbek. Brak takiego wniosku spowoduje rezygnacją Wykonawcy ze zwrotu złożonych próbek.
Próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana pozostaną u Zamawiającego do czasu zrealizowania w całości przedmiotu umowy w celu sprawdzenia dostawy asortymentu z dostarczonymi do oferty próbkami.
UWAGA: jeżeli próbki zostaną zamieszczone w oddzielnej niż oferta paczce/kopercie należy ja opatrzyć danymi Wykonawcy oraz napisem: &#8222;PRÓBKI - DOSTAWA ODZIEŻY MEDYCZNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO DLA PARCOWNIKÓW ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KNUROWIE&#8221;
Nie otwierać przed dniem: 10.05.2007r, godz. 1010.

Termin związania ofertą wynosi: 30 dni - 08.06.2007 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zozknurow.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Kryteria oceny ofert: Dla Części I i II : Nazwa kryterium Waga 1. Cena 100 Dla Części III : Nazwa kryterium Waga 1. Cena 65 2. Ocena jakości 35

Termin składania ofert: 2007-05-10
Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Budynku Dyrekcji Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00. Termin składania ofert upływa dnia 10.05.2007 r. o godz. 10.00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.