OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/01/15-1295004
Nazwa: WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ NEUROPSYCHIATRYCZNY im. św. Jadwigi
Adres: Wodociągowa 4, 45-221 Opole
Województwo: opolskie
Telefon: 775414241
Fax: 775414237
e-mail: sekretariat@wszn.opole.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Beata Roman
Określenie przedmiotu zamówienia:
Rozdział II - Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonym jest:
1.1. dostawa do magazynu technicznego zamawiającego artykułów biurowych i papieru na potrzeby Zespołu
Pakiet I - artykuły biurowe
Pakiet II - papier do drukarek
według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ, spełniający założenia jakościowe i techniczne określone w ww. załączniku, z rozbiciem na 2 zadania.
1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) -
28.52.22.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Drobny-sprzet-biurowy'>Drobny sprzęt biurowy</a>
21.12.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Papier-i-tektura'>Papier i tektura</a>
1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Termin realizacji zamówienia
3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie od daty podpisania umowy r. do przez okres 12 miesięcy
3.2. zamówień cząstkowych - do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia cząstkowego. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT.
Rozdział III - Warunki udziału w postępowaniu
1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy potwierdzą spełnienie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 poprzez złożenie w ofercie dokumentów wymienionych poniżej oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowania /wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/ tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawcy posiadający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
tj. Wykonawcy posiadający doświadczenie w wykonywaniu dostaw artykułów biurowych i papieru
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
tj. Wykonawcy będący w stanie skredytować przez okres 1 miesiąca łączną wartość dostaw w wysokości 1/12 ceny oferty
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Tj. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.
1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie:
1) warunków udziału w postępowaniu:
§ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania /załącznik nr 3/;
§ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wszn.opole.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Zamawiający wyznaczył, następujące kryteria oceny i ich znaczenie: lp. opis kryteriów oceny znaczenie w % 1 cena 100 % Razem 100 %
Termin składania ofert: 2007-01-22
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole Za pośrednictwem poczty , przesyłki kurierskiej , w sekretariacie WSZN W Opolu W terminie do dnia 22.01.2007 do godziny 10 00
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 401 na odcinku obwodnicy w m. Grodków - skrzyżowanie nr 1 DW401/DW378/ul. Warszawska
- D/97/2025/A Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- D/82/2025/A Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup i dostawa lodówki na potrzeby kierunku Farmacja - 2 szt.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Przeglądy gwarancyjne i konserwacja klimatyzatorów MIDEA w budynku CUP 2 Izby Administracji Skarbowej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »





