OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/12-1286882
Nazwa: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Adres: Plac Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna
Województwo: dolnośląskie
Telefon: 0767467084
Fax:
e-mail: zgkim@rudna.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Izabela Grzegorczyk,Straszewski Ireneusz
Określenie przedmiotu zamówienia:
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PONIŻEJ 60000 EURO
1. Zamawiający:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
59-305 Rudna , Pl. Zwycięstwa 5
tel. 076 <a class='link_tekst_2' href='/74.67.08.4'>74.67.08.4</a>
, fax 076 <a class='link_tekst_2' href='/74.67.08.0'>74.67.08.0</a>
Poczta elektroniczna e-mail : zgkim@rudna.pl
Adres internetowy: www.zgkim.rudna.pl
2. Przedmiot zamówienia:
„Dostawa materiałów instalacyjnych do sieci wodociągowej i urządzeń do oczyszczalni ścieków” kod wspólnego słownika zamówień CPV 29.56.64.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Mieszadla'>Mieszadła</a>
, 252110-4, 29.13.11.48 - <a class='link_tekst_2' href='/Zawory-odcinajace'>Zawory odcinające</a>
, 45.25.51.10 - <a class='link_tekst_2' href='/Studnie'>Studnie</a>
3. Miejsce wykonania zamówienia:
ZGKiM Rudna, Pl. Zwycięstwa 5
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia do 30 dni od dnia podpisania umowy.
7. W przetargu mogą wziąć udział Dostawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymagania określone a art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 ze zmianami oraz spełniający wymogi dodatkowe SIWZ
9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego: Rudna, Pl. Zwycięstwa 5, pokój nr 5 lub na stronie internetowej www.zgkim.rudna.pl., faksem.
11. Kryteria oceny oferty:
a. cena – 100 %
12. Osoby upoważnione do kontaktów : Straszewski Ireneusz, Grzegorczyk Izabela
Tel. 076 <a class='link_tekst_2' href='/74.67.08.4'>74.67.08.4</a>
od poniedziałku do piątku w godz. 8ºº-15ºº
13. Miejsce i termin składania ofert: 20.04.2007 r.
ZGKiM Rudna, Pl. Zwycięstwa 5, pokój nr 4. do godz. 9³º.
14. Miejsce i termin otwarcia ofert: 20.04.2007 r. godz. 10ºº.
ZGKiM Rudna, Pl. Zwycięstwa 5, pokój nr 5.
13.Termin związania z ofertą 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
14. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
na dostawę : materiałów instalacyjnych sieci wodociągowej i urzadzeń do oczyszczalni ścieków
POSTĘPOWANIE 0 UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 0 WARTOŚCI poniżej 60.000 EURO
PROWADZONE W TRYBIE przetargu nieograniczonego
I. UWAGI OGÓLNE
1. Postępowanie niniejsze prowadzone jest na zasadach przewidzianych przez ustawę z 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dz .u. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwaną dalej ,,ustawą" oraz w przepisach wykonawczych do niej.
2. Zamawiający dopuszcza składania/e ofert częściowych.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Dostawcę w ofercie nazw podwykonawców oraz części zamówienia, których wykonanie Dostawca zamierza im powierzyć.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania/e ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia/e zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Dostawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy.
7. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) pod rygorem ich odrzucenia.
8. Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
II. ZAMAWIAJĄCY
ZGKiM Rudna
Pl. Zwycięstwa 5
59-305 Rudna
NIP: 692-000-06-51
tel.: 076 <a class='link_tekst_2' href='/74.67.08.4'>74.67.08.4</a>
fax. 076 <a class='link_tekst_2' href='/74.67.08.0'>74.67.08.0</a>
III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzieleniu niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dostawę materiałów instalacyjnych do sieci wodociągowej i urządzeń do oczyszczalni ścieków.
2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Podane w SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.
3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
Kod CPV: 29.56.64.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Mieszadla'>Mieszadła</a>
, 252110-4, 29.13.11.48 - <a class='link_tekst_2' href='/Zawory-odcinajace'>Zawory odcinające</a>
, 45.25.51.10 - <a class='link_tekst_2' href='/Studnie'>Studnie</a>
,
Materiały instalacyjne sieci wodociągowej, urządzenia oczyszczalni ścieków
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. 0 udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
e. za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wy­konanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 12 miesięcy dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. sprzedaż materiałów instalacyjnych do sieci wodociągowej i urządzeń do oczyszczalni ścieków wartości co najmniej 50 000 zł
f. za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Dostawcę dysponowaniem co najmniej 2 osobami.
g. za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Dostawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 80 000 złotych.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Dostawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c i e-g niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia". W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Dostawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
Każdy z dostawców może złożyć ofertę na każdą część osobno lub na całość zamówienia:
- Część I zamówienia: materiały instalacyjne do sieci wodociągowej
- Część II zamówienia : urzadzenie do oczyszczalni ścieków
VI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Dostawca zobowiązany jest dołączyć załącznki do oferty i następujące dokumenty, oświadczenia:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr.3 do niniejszej SIWZ;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
c) wykaz wykonanych dostaw załącznik nr.4
d) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia), załącznik nr .5
e). zaakceptowany projekt umowy załącznik nr 2
2. W przypadku oferty składanej przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a, b, c, d niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Dostawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt a, b, c, d niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Dostawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Dostawców.
3. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt a, b, c, d niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie ogłoszono jego likwidacji ani ogłoszono upadłości
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienia , odroczenie lub rozłożenie na raty.
4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby, w którym Dostawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym lub administracyjnym w kraju pochodzenia osoby , w którym ma siedzibę
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. a, b, c, d. niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Dostawcy.
5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy
VIII. JĘZYK POSTĘPOWANIA
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim . Zamawiający nie dopuszcza
złożenia ofert w innym języku.
WADIUM
nie obowiązuje
X. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z DOSTAWCAMI
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 27 ustawy.
2. Jeżeli Zamawiający lub Dostawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wyjaśnienia dotyczące SIWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 ustawy.
4. Dostawca, który uzna za niezbędne uzyskanie wyjaśnień dotyczących treści SIWZ, powinien wystąpić z zapytaniem do Zamawiającego w sposób wskazany w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ.
Wszelką korespondencję należy przekazywać na niżej podany adres Zamawiającego:
ZGKiM Rudna
ul. Pl. Zwycięstwa 5
59-305 Rudna
z dopiskiem: ,,Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie dostawy materiałów instalacyjnych sieci wodociągowej oraz urzadzeń do oczyszczalni ścieków.
5. Wszelkie wyjaśnienia dotyczące SIWZ zostaną udzielone niezwłocznie wszystkim Dostawcom bez ujawniania źródła zapytania. Wyjaśnienia zostaną przekazane na piśmie zamieszczone na stronie internetowej
6. Dostawcy są zobowiązani, w przypadku prowadzenia przez Zamawiającego postępowania wyjaśniającego na podstawie art. 87 ustawy, do złożenia wyjaśnień w formie i o treści zgodnej z zapytaniem Zamawiającego w ramach postępowania wyjaśniającego.
7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Dostawcami w imieniu Zamawiającego są:
Straszewski Ireneusz
Grzegorczyk Izabela
tel. 076 <a class='link_tekst_2' href='/74.67.09.2'>74.67.09.2</a>
faks: 076 <a class='link_tekst_2' href='/74.67.08.0'>74.67.08.0</a>
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTY
1. Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy).
XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr.1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku
złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty;
b) wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami rozdziału VI niniejszej SIWZ;
c) w przypadku oferty składanej przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 niniejszej SIWZ;
d) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, o którym mowa w ust. VI ust. 4
2. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszej SIWZ.
3. Każdy Dostawca powinien przedstawić tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Dostawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
5. Zaleca się, aby każda strona oferty była parafowana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Dostawcy.
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim , pismem maszynowym lub inną trwałą, czytelną techniką.
7. Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
8.Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Dostawcę kopii, z wyłączeniem pełnomocnictw, o których mowa w ust. 1 pkt c i d zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów musi być potwierdzona przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Dostawcy.
9.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Dostawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości.
10. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Dostawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, muszą być parafowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji.
11. Wzory formularzy należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian. W przypadku złożenia przez Dostawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do niniejszej SIWZ.
12. Żądane dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
13. Dostawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie:
,,Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie dostawy materiałów instalacyjnych sieci wodociągowej i urządzeń do oczyszczalni ścieków" oraz ,,Nie otwierać przed dniem 20.04.2007 r. godz. 10ºº".
Na kopercie należy podać również nazwę i adres Dostawcy oraz opatrzyć pieczęcią Dostawcy.
14. Dostawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego:
ZGKiM Rudna
Pl. Zwycięstwa 5
59-305 Rudna
Budynek nr 5 Pokój nr 5 , 1 piętro
nie później niż do dnia 20.04.2007 r. do godziny 9.30
Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
ZGKiM
Plac Zwycięstwa 5
59-305 Rudna
Pokój nr 5 budynek 5 1 piętro
w dniu 20.04.2007 r. o godzinie 10ºº
3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę ,jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Otwarcie ofert jest jawne.
6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Dostawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.
7.Informacje, o których mowa w ust. 4 i 6 niniejszego rozdziału przekazuje się niezwłocznie Dostawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
XIV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Dostawca określi cenę jednostkową poszczególnych materiałów , cenę netto + VAT oraz cenę całkowitą netto+ VAT dla przedmiotu zamówienia, podając w zapisie liczbowym i słownym.
2. Cena podana przez Dostawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, niezależnie od wszelkich czynników.
3. Walutą ceny oferowanej jest złoty polski.
4. W przypadku rozbieżności Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób określony w art. 88 ustawy.
5.Płatność za wykonanie zamówienia nastąpi jednorazowo po wykonaniu przez Dostawcę całości przedmiotu zamówienia oraz po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia w całości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT
1. Oferty Dostawców nie wykluczonych oraz nie odrzuconych będą oceniane wg następujących kryteriów:
Kryterium
Waga %
cena
100 %
2. Zamówienie zostanie udzielone Dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę w wyniku oceny ofert na podstawie kryteriów określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału.
INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty składanej przez konsorcjum, Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum.
WYMAGANIA DOTYCZACE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
nie wymaga się
WZÓR UMOWY
Dostawca, którego oferta zostanie wybrana , zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
XIX. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Dostawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych, jak też postanowień niniejszej SIWZ , przysługują środki ochrony przewidziane w Dziale VI ustawy ( art. 179-183 ).
Opis przedmiotu zamówienia na dostawę materiałów instalacyjnych do sieci wodociągowej załącznik do specyfikacji część pierwsza zamówienia
Lp.
Nazwa
Ilość sztuk
1
Rura PE De 25 PN 10
50 m
2
Rura PE De 63 PN 10
600 m
3
Trójnik stalowy 80 x 80 x 50
1
4
Złączka PCV – kołnierz ø 90
2
5
Nasuwka ciśnieniowa ø 90
2
6
Kolano DN 50 900
1
7
Zawór antyskażeniowy typ EA DN 50 Danfoss
1
8
Zawór antyskażeniowy typ EA DN 32 Danfoss
1
9
Zasuwa odcinająca DN 50 HAVLE z obudowa i skrzynką uliczną
1
10
Studnia bet. na uszczelkę ø 1000 H= 1,7m + pokrywa żeliwna 25t zamykana
1
11
Tuleja kołnierzowa PE 63 zgrzewana
1
12
Kołnierz stalowy DN 50
1
13
Rura ochronna ø 100
9 m
14
Kolano PE 63/900
10
15
Kolano PE GZ 63 x 2”
2
16
Redukcja 2” / 5/4’’
2
17
Zawór odcinający 5/4’’
2
18
Zawór odcinający 5/4’’ z kurkiem spustowym
1
19
Nypel 5/4’’
2
20
Redukcja 1” / 5/4’’
2
21
Wodomierz wody zimnej ø 25 komplet typ C
1
22
Zawór odcinający ø 20
2
23
Kolano PE 25/900
4
24
Kolano PE GZ 25 x 3/4’’
2
25
Wodomierz wody zimnej ø 20 komplet
1
26
Nypel 3/4’’
2
27
Zawór odcinający ø 25
2
28
Zawór odcinający ø 25 z kurkiem spustowym
1
29
Redukcja 1” / 3/4’’
2
30
Redukcja 2” / 1’’
2
31
Trójnik PE 63
2
32
Mufa PE 63
10
33
Taśma niebieska z drutem stalowym znakowania tras
630 m
34
Zasuwa odcinająca ISO 25 HAVLE z obudowa i skrzynką uliczną
3
35
Trójnik PE 63 x 25
4
36
Zdrój uliczny DN 20
2
37
Złączka PE GZ 25 x 3/4’’
3
38
Tablica informacyjna „Z”
4
39
Rura osłonowa AROT 110
10 m
40
Zaślepka PE 25
1
42
Rura PCV kielichowa do kan. zewn. ø 160/4,7 mm po 6 m
60 m
42
Zbiornik bezodpływowy z tworzywa sztucznego o poj. 10m3
1
43
Kineta zbiorcza 425 x 160
3
44
Rura wznośna 425 x 1700
3
45
Pokrywa żeliwna 25t
3
46
Stożek betonowy 425
3
47
Rura osłonowa 250mm
4
48
Kolano PCV 160/450
4
49
Kolano PCV 160/900
2
50
Mufa PCV 160
5
Opis przedmiotu zamówienia na dostawę urządzeń oczyszczalni ścieków załącznik do specyfikacji część druga zamówienia
Lp.
Nazwa
Ilość sztuk
1
Mieszadło MZ 15
7
2
Mieszadło MZ 20
3
3
Prowadnica mieszadeł z wciągarką
10
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zgkim.rudna.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Kryteria oceny ofert : CENA 100 %
Termin składania ofert: 2007-04-20
Miejsce składania ofert: Miejsce i termin składania ofert: 20.04.2007 r. ZGKiM Rudna, Pl. Zwycięstwa 5, pokój nr 4 do godz. 9³º.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie alternatywnego zasilania w wodę pitną dla budynków szpitala CZMZ Sp. z o. o. w Żyrardowie
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody - budowa studni głębinowej ujęcia wody dla SUW Rąpice
- Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Przyjezierze
- Modernizacja zabezpieczeń ujęć wody
- Budowa studni wody surowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska
więcej: »





