OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/02/09-1241289
Nazwa: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Bemowo
Adres: ul. Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Telefon: 0225337567
Fax: 0225337563
e-mail: u.rychowiecka@bemowo.waw.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Urszula Rychowiecka
Określenie przedmiotu zamówienia:
"Konserwacja kopiarek w Urzędzie m.st. Warszawy dla Dzielnicy Bemowo".
CPV: 50.31.32..00-4; Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji kopiarek, przeglądów okresowych i napraw kopiarek biurowych oraz dostaw części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek biurowych użytkowanych w Urzędzie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy konserwacja, naprawy, przeglądy.
W ramach usługi opłaconej ryczałtem miesięcznym Zamawiający wymaga od Wykonawcy utrzymania w bieżącej sprawności technicznej wszystkich użytkowanych przez Zamawiającego kserokopiarek i faksów. W skład czynności podejmowanych przez Wykonawcę będzie wchodzić w szczególności:
1.wykonywanie bieżących konserwacji,
2.wykonywanie bieżących napraw,
3.wykonywanie przeglądów technicznych,
4.wymiana materiałów eksploatacyjnych.
Ad. 1.
Wykonywanie bieżących konserwacji następować będzie na wezwanie Zamawiającego lub z inicjatywy Wykonawcy. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w pracy urządzenia. Wykonawca z własnej inicjatywy podejmie czynności konserwacyjne w przypadkach przewidzianych przez producenta urządzenia w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, z którymi Wykonawca musi się zapoznać i na taj podstawie zaplanować czynności.
W ramach konserwacji kserokopiarek Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności:
a) czyszczenie i przegląd układu optyki,
b) czyszczenie i przegląd układu grzejnego,
c) czyszczenie i przegląd układu przenoszenia obrazu,
d) czyszczenie i przegląd układu pobierania papieru,
e) czyszczenie i przegląd podajnika dokumentów,
f) czyszczenie i przegląd kaset dużej pojemności,
g) czyszczenie, przegląd i regulacja wszystkich układów sorterów lub finiszerów,
h) regulacja jakości obrazu,
i) regulacja podawania papieru w automatycznych podajnikach,
j) konserwacja obudowy.
Przystąpienie do wykonywania bieżącej konserwacji na wezwanie Zamawiającego musi nastąpić nie później niż następnego dnia roboczego po dniu w którym dokonano wezwania. W przypadku wykonywania bieżącej konserwacji z inicjatywy Wykonawcy, uzgodni on termin podjęcia czynności z Zamawiającym.
Ad. 2.
Wykonywanie bieżących napraw następować będzie na wezwanie Zamawiającego i winno obejmować:
a) zdiagnozowanie i zlokalizowanie usterki,
b) usunięcie przyczyny niesprawności z ewentualną wymiana części,
c) regulację kserokopiarki po naprawie,
d) sprawdzenie poprawności działania po naprawie.
Przystąpienie do wykonywania bieżącej naprawy musi nastąpić nie później niż następnego dnia roboczego po dniu w którym dokonano wezwania. Jeżeli Wykonawca nie naprawi urządzenia do końca drugiego dnia roboczego po dniu wezwania lub bezpośrednio po przystąpieniu do naprawy przewidzi dłuższy czas wyłączenia urządzenia z ruchu, dostarczy urządzenie zastępcze.
Ad. 3.
Wykonywanie przeglądów technicznych następować będzie na wezwanie zamawiającego lub z inicjatywy Wykonawcy. Zamawiający wezwie wykonawcę w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania przeglądu technicznego .Wykonawca z własnej inicjatywy wykona przegląd techniczny w przypadkach przewidzianych przez producenta urządzenia w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, z którymi Wykonawca musi się zapoznać i na tej podstawie zaplanować czynności.
W ramach przeglądów technicznych Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności:
a) wymiana części przewidzianych do wymiany przy danym przeglądzie technicznym lub zużytych, zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi lub dokumentacji technicznej,
b) wykonanie czynności serwisowych, zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi lub dokumentacji technicznej.
Przystąpienie do wykonywania przeglądu technicznego na wezwanie Zamawiającego musi zastąpić nie później niż następnego dnia roboczego po dniu w którym dokonano wezwania. Jeżeli Wykonawca nie zakończy przeglądu do końca drugiego dnia roboczego po dniu wezwania lub bezpośrednio po przystąpieniu do czynności przeglądowych przewidzi dłuższy czas wyłączeniu urządzenia z ruchu, dostarczy urządzenie zastępcze. W przypadku wykonywania przeglądu technicznego z inicjatywy Wykonawcy, uzgodni on termin podjęcia czynności z Zamawiającym.
Ad. 4.
Wymiana materiałów eksploatacyjnych dokonywana będzie na wezwanie Zamawiającego, nie później niż następnego dnia roboczego po dniu w którym dokonano wezwania.
Dostawy części zamiennych.
Dostawy części zamiennych odbywać się będą po cenach z oferty Wykonawcy, a ich wymiana odbywać się będzie w ramach czynności objętych zapłatą ryczałtową o której mowa wyżej i na zasadach tam określonych.
Dostarczone do wymiany części i podzespoły muszą być oryginalne, zgodne z zalecanymi przez producenta danego urządzenia, fabrycznie nowe.
Dostawy materiałów eksploatacyjnych
Dostawy materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą po cenach z oferty Wykonawcy, a ich wymiana odbywać się będzie w ramach czynności objętych zapłata ryczałtową o której mowa wyżej i na zasadach tam określonych.
Dostarczone do wymiany materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne, zgodne z zaleceniami producenta danego urządzeniami.
Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2007 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1) złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
2) złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3) Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorcy oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie należytego wykonania minimum jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, (tj. konserwacja kopiarek o wartości minimum 100% ceny oferty netto.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4)Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzonego: sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bemowo.waw.pl
Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: CENA 100%
Termin składania ofert: 2007-02-16
Miejsce składania ofert: Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, pok. 360. do dnia 16.02.2007 r. do godz. 11:00 Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, pok. 421. do dnia 16.02.2007 r. do godz. 11:15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »