OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/01/18-1222161
Nazwa: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Adres: Leśmiana 4, 21-040 Świdnik
Województwo: lubelskie
Telefon: 0817514215
Fax: 0817514215
e-mail: spzozswidnik@interia.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: inż. Stanisław Podniesiński - Z-ca Dyrektora SP ZOZ w Świdniku
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot Zamówienia :
Dostawa materiałów biurowych ( ( papier do pisania, papier do drukarek komputerowych, kartony, pudełka, różny sprzęt i artykuły biurowe : gumki, ołówki, długopisy, pisaki, bruliony, zeszyty, kleje, tusze do drukarek poduszki z tuszem , taśmy barwiące do maszyn do pisania )
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie i szacunkowych ilościach określa Załącznik Nr 1 do Specyfikacji.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od podpisania umowy z Oferentem.
III. Warunki stawiane dostawcom :
1. Stałość cen podczas całego okresu trwania umowy - 12 miesięcy.
2. Termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury Odbiorcy.
3. Termin ważności oferowanego tuszu do drukarek - 6 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zamówienia będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy :
1. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) :
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ).
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej wymienionych dokumentów według formularza "spełnia - nie spełnia" :
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot wykonywanej działalności przez Wykonawcę odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Oświadczenie Oferenta, że posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia.
4. Oświadczenie, że Oferent przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu Umowy.
5. Oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ).
Brak wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń spowoduje, że oferta zostanie uznana przez Komisję przetargową za nieważną.
Ponadto każdy Oferent powinien dołączyć wykaz zamówień zrealizowanych w okresie dwóch lat o złożoności i wartości zamówienia zbliżonych do przedmiotu prowadzonego postępowania - co najmniej 1 dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie ( referencje odbiorców dostaw ).
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.spzozswidnik.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Cena brutto oferty - 100 % ( na podstawie wypełnionego Formularza Ofertowego - Załącznik Nr 1 ) Kryterium cena będzie oceniane wg poniższego wzoru : cena oferty brutto ( najniższa z oferowanych ) -------------------------------------------------------------- x 100 x 100 % cena oferty brutto badanej oferty Cena oferty musi być podana w polskich złotych netto i brutto - cyfrowo i słownie.
Termin składania ofert: 2007-01-26
Miejsce składania ofert: Do dnia 26.01.2007 roku do godziny 11.00 w Sekretaricie SP ZOZ w Świdniku, ul. B. Leśmiana 4, 21 - 040 Świdnik Otwarcie dnia 26.01.2007 roku o godzinie 11.30 - Sala Konferencyjna SP ZOZ , pok. Nr 13 II piętro.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa zestawów do operacji i ubrań operacyjnych
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w związku z prowadzoną działalnością
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »