eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnaOGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ROBOTY BUDOWLANE PONIŻEJ 60 000 EURO 1. ZAMAWIAJĄCY: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ PL. ZWYCI...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/17-1199819


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Adres: Plac Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna
Województwo: dolnośląskie

Telefon: 076746709594
Fax: 0767467080
e-mail: zgkim@rudna.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Izabela Grzegorczyk, Ireneusz Straszewski


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ROBOTY BUDOWLANE PONIŻEJ 60 000 EURO
1. ZAMAWIAJĄCY:
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
PL. ZWYCIĘSTWA 5
59-305 RUDNA
Telefon:076 746-70-84
Fax:076 746-70-80
Poczta elektroniczna (e-mail) zgkim@rudna.pl
Adres internetowy www.zgkim.rudna.pl

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Modernizacja hydroforni w miejscowości Gawronki
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Modernizacja hydroforni w miejscowości Gawronki
4. MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Gawronki
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia: 30.11.2007r.
8. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający
wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164,
poz.1163 ze zm.)
9. KRYTERIA OCENY OFERT:
CENA – 100%
10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać do dnia 25.04.2007 r. w siedzibie
Zamawiającego, Rudna Pl. Zwycięstwa 5, pokój 15, lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ –
5,00 zł (pięć złotych + koszty przesyłki) lub na stronie internetowej.
11. Osoby upoważnione do kontaktów: Izabela Grzegorczyk – Kierownik Działu Wodociągów i Kanalizacji, tel. 076 746 70 95, Ireneusz Straszewski – specjalista ds. wodno – kanalizacyjnych, tel. 076 746 70 94, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00
12. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: 25.04.2007r. Rudna Pl. Zwycięstwa 5,pokój nr 4,
godz.10:00
13. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:25.04.2007r. Rudna Pl. Zwycięstwa 5,pokój nr 5,
godz.10:15
14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
15. Wadium w wysokości 3000 zł (trzy tysiące).
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
18. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
na wykonanie zadania inwestycyjnego p.n.

„Modernizacja hydroforni w miejscowości Gawronki ”.

w przetargu nieograniczonym w trybie art.39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz.1163 ze zm.).

I -Informacje wstępne.

1.Zamawiający:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Plac Zwycięstwa 5
59-305 Rudna
tel./076/746-70-84 , fax /076/746-70-80
www.zgkim.rudna.pl

2.Opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja hydroforni w miejscowości Gawronki”.

Szczegółowy zakres prac do wykonania określa dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót , stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany oraz korekty wyżej wymienionego
zakresu rzeczowego , w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia SIWZ.

UWAGA!

Dokumentacja techniczna na zadanie jest do wglądu i zapoznania się w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej – pok. nr 15 adres jw.

3.Termin realizacji zamówienia do 30.11.2007r.

4.W przetargu może wziąć udział wykonawca, który jest osobą fizyczną, osobą prawną lub
jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej oraz podmioty te występujące
wspólnie oraz który:
1)Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz.1163 ze zm./oraz wymogi
określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2)Wniesie (przed podpisaniem umowy)zabezpieczenie należytego wykonania
zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie .
3)Na wykonanie zamówienia udzieli minimum – 3 letniej gwarancji ..
4)Wniesie wadium w wysokości 3000 zł (słownie : trzy tysiące złotych).
W przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotu wspólnego (np. konsorcjum)
należy wskazać podmiot wnoszący wadium (zapis w umowie konsorcyjnej).
Termin wniesienia wadium upływa w dniu 25.04.2007 r. o godz.900.
Gotówką - wpłata na konto ZGKiM Rudna w BS we Wschowie o/Rudna Nr 38 8669 0001 0151 6472 2000 0010,
inne formy wniesienia wadium zgodnie z art.45 ust.6 pkt.2 -5 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą być deponowane w kasie siedziby Zamawiającego.

Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez wykonawcę, którego oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego wykonawcy, zaliczone zostanie
przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art.46 ust. 1-4 ustawy Prawo
zamówieniach publicznych.
5)Wykonał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 3 zamówień o tożsamym
charakterze
6)Posiada niezbędne uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane.
7)Przedstawi sytuację techniczną i finansową prowadzonej firmy.
8)Cena specyfikacji 5,00 zł (słownie: pięć złotych) + koszty przesyłki.
5.Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę - pod rygorem wyłączenia z
postępowania przetargowego.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej i częściowej .
7.Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie oględzin terenu budowy i terenów
przyległych w celu uzyskania wszelkich informacji do przygotowania oferty.
8 .Udzielanie wyjaśnień:
1)zapytania dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca kieruje na
piśmie do Zamawiającego, który w tej samej formie udzieli odpowiedzi, przesyłając ją
wszystkim, którzy wykupili specyfikację istotnych warunków zamówienia. Zamawiający
nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.
2)wyjaśnienia będą udzielane niezwłocznie, chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert (art.38 ust.1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych ).
3)osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1.Izabela Grzegorczyk – kierownik Działu Wodociągów i Kanalizacji
tel. /076/ 746–70-95
2.Ireneusz Straszewski – specjalista ds. wodno - kanalizacyjnych
tel./076/746-70-94

II -Szczegółowe wymogi specyfikacji.

1.Opis sposobu przygotowania oferty.
Wykonawcy przygotowują ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji.
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, musi być napisana w języku polskim, czytelnie, na maszynie do pisania, komputerze lub
nieścieralnym atramentem, zawierać datę sporządzenia, nazwę i adres wykonawcy, do kogo jest kierowana, określenie przedmiotu zamówienia oraz wszelkie dane wymagane przez Zamawiającego
Każda strona oferty i załączników musi zawierać odcisk pieczęci firmowej i imiennej oraz podpis osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Wszelkie dokumenty załączone w postaci kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem także przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Oferta winna zawierać :
a) formularz ofertowy wraz z ceną – (zał. nr 1 do SIWZ),
b) dokumenty określone w części II pkt. 2 niniejszej specyfikacji,
c) kosztorys ofertowy (oryginał),
d) projekt umowy (zał. nr 6 do SIWZ )zaparafowany i opieczętowany na wszystkich
stronach przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu
wykonawcy ,
e) umowę podmiotu występującego wspólnie (np. umowa konsorcjum, umowa spółki
cywilnej), w której winny być wskazane:

- zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy – prawo zamówień publicznych – pełnomocnik
- termin, na który została zawarta umowa podmiotu występującego wspólnie, z
uwzględnieniem terminu gwarancji i rękojmi,
- odpowiedzialność poszczególnych podmiotów wchodzących w skład podmiotu
wspólnego, w zakresie reprezentacji przy składaniu oferty, wniesienia wadium i
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, odpowiedzialności z tytułu udzielonej
gwarancji i zaciągania zobowiązań,
- zakres prac przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty wchodzące w
skład podmiotu wspólnego,

Oferta winna zostać złożona w zaklejonej, nieprzejrzystej kopercie, zaadresowana na adres
Zamawiającego i oznaczona:„Modernizacja hydroforni w miejscowości Gawronki ” i opatrzona nazwą i dokładnym adresem wykonawcy.

2.Dokumenty wymagane od wykonawców (załączniki do oferty).
1)oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ,
2)dokumenty potwierdzające prawdziwość w/w oświadczenia (w przypadku podmiotu
występującego wspólnie -od każdego przedsiębiorcy) tj.:
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia(w tym co najmniej pięć tożsamych), a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 3 do SIWZ
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
- informacja ogólna o firmie (w tym techniczna i finansowa)-wg zał. nr 4 i 4 Ado SIWZ,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert
- kserokopia uprawnienia osoby przewidzianej na kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
-zastrzeżenie informacji zawartych w ofercie, które nie mogą być udostępnione innym
uczestnikom postępowania, wg zał. nr 5 do SIWZ,
- polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

3.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem,
że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie (wraz z dokumentem: wypis z KRS lub
Ewidencji Działalności i Gospodarczej stwierdzającym umocowanie prawne osoby
podpisującej ww powiadomienie)o ich wprowadzeniu lub o wycofaniu oferty przed
terminem składania ofert określonym w pkt. 5 niniejszego rozdziału. Powiadomienie
powinno być opieczętowane i dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie z napisem,
określonym w pkt.II.1.i oznaczonej dodatkowo napisem „ZMIANA ” lub „WYCOFANIE ”

4.Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Cena ofertowa winna stanowić wynagrodzenie ryczałtowe netto + należny podatek VAT
ogółem za wykonanie całego zamówienia.

Cena ofertowa uwzględnia wszystkie koszty wynikające z realizacji warunków określonych w specyfikacji. Podstawą określenia ceny ofertowej winien być kosztorys ofertowy, który
powinien zawierać wszystkie pozycje wykazane w przedmiarach robót oraz inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia np. związane z organizacją i likwidacją placu budowy, likwidacją niewybuchów i niewypałów, koszty obsługi geodezyjnej, koszty nadzoru
archeologicznego, inwentaryzacji powykonawczej, koszty ubezpieczenia budowy, itp. W
kosztorysie ofertowym należy ująć opłaty za składowanie odpadów.
Kosztorys ofertowy winien zawierać stawki jednostkowe oraz ceny.
Wymieniona wyżej cena winna zawierać ryzyko wykonawcy związane ze stosowaniem
ceny ryczałtowe przy realizacji zamówienia.

U W A G A :
Cena winna wynikać z kosztorysu ofertowego.

5.Miejsce i termin składania ofert.

Kopertę /patrz część II pkt.1/zawierającą ofertę należy złożyć w pokoju Nr 4 Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej Plac Zwycięstwa 5 w terminie do dnia 25.04.2007 r. do godz.1000
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone wykonawcom nie otwarte po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

6.Otwarcie ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 86 ustawy Prawo zamówień publicznych dnia
25.04.2007 r. o godz.1015 w pokoju nr 5 Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej.
Otwarcie ofert je t jawne.
W pierwszej kolejności otwarte zostaną koperty z napisem „WYCOFANIE ”. Oferty, których
wycofanie będzie dotyczyć nie zostaną otwarte.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na
finansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia, Zamawiający poda nazwy (firmy)oraz adresy wykonawców a także
informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków
płatności zawartych w ofertach.
Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca składając ofertę zastrzegł
w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom
postępowania.

7.Kryteria wyboru i oceny ofert.
Zamawiający wybierze ofertę, która będzie zgodna z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz.1163 ze zm.) i wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą, a propozycja komisji przetargowej zostanie zatwierdzona przez Kierownika zamawiającego.

Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszego bilansu:
- ceny

Współczynnik wagi do w/w kryterium wynosi:
- cena - 100 %

Zamawiający dokona obliczenia punktów za kryterium wg poniższego wzoru:

- cena

Pc = Cn : Co x 100 pkt x 100 %
Pc -oznacza punkty uzyskane za cenę oferty
Cn -oznacza cenę najniższą wśród złożonych ofert
Co -oznacza cenę zaproponowaną przez badanego wykonawcę
100 pkt -max ilość punktów możliwych do uzyskania
100 %-procentowa wartość (waga )kryterium ceny

8.Wybór wykonawcy i ogłoszenie wyników.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w drodze poufnego badania ofert i ich oceny punktowej.
Wyniki przetargu zostaną ogłoszone na tablicy ogłoszeń ZGKiM Rudna. Ponadto każdy z wykonawców zostanie powiadomiony pisemnie.

9.Podpisanie umowy.
Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez komisję
przetargową za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium oceny przyjętego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, podanego w części II pkt. 7 specyfikacji i po zatwierdzeniu propozycji komisji przez Kierownika zamawiającego.
Po spełnieniu warunków wniesienia stosownego zabezpieczenia należytego wykonania
Zamówienia, w terminie nie krótszym niż 7 dni (nie później niż przed upływem terminu
związania ofertą )od daty ogłoszenia wyników przetargu nastąpi podpisanie umowy o wykonanie zamówienia.

10.Zamawiający oświadcza, że nie zamierza zwoływać zebrania dostawców
i wykonawców.

11 .Termin do którego Wykonawcy związani są złożoną ofertą - 30 dni od terminu składania ofert.

12 .Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych..

13.Środki ochrony prawnej przysługujące wykonawcy w toku postępowania o udzielenie
zamówienia zgodnie z Działem VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz.1163 ze zm.)

Rudna, dnia 17.04.2007r.
INWESTOR

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zgkim.rudna.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Kryteria wyboru i oceny ofert. Zamawiający wybierze ofertę, która będzie zgodna z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz.1163 ze zm.) i wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą, a propozycja komisji przetargowej zostanie zatwierdzona przez Kierownika zamawiającego. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszego bilansu: - ceny Współczynnik wagi do w/w kryterium wynosi: - cena - 100 % Zamawiający dokona obliczenia punktów za kryterium wg poniższego wzoru: - cena Pc = Cn : Co x 100 pkt x 100 % Pc -oznacza punkty uzyskane za cenę oferty Cn -oznacza cenę najniższą wśród złożonych ofert Co -oznacza cenę zaproponowaną przez badanego wykonawcę 100 pkt -max ilość punktów możliwych do uzyskania 100 %-procentowa wartość (waga )kryterium ceny

Termin składania ofert: 2007-04-25
Miejsce składania ofert: Miejsce i termin składania ofert. Kopertę /patrz część II pkt.1/zawierającą ofertę należy złożyć w pokoju Nr 4 Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej Plac Zwycięstwa 5 w terminie do dnia 25.04.2007 r. do godz.1000 Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone wykonawcom nie otwarte po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.