OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/26-884447
Nazwa: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Adres: Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec
Województwo: śląskie
Telefon: 48322960508
Fax: 48322960702
e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: mgr. inż. Wojciech Guzik
Określenie przedmiotu zamówienia:
3. Określenie przedmiotu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Zadanie obejmuje:
- budowę oświetlenia przy ul. Teofila Lenartowicza w Sosnowcu –II Etap – na odcinku od skrzyżowania z ul. Karola Szymanowskiego do wjazdu z DK 1 – wg dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Zestawienie robót objętych zamówieniem:
a) wykonanie kanalizacji kablowej 822,00 mb,
b) ułożenie linii kablowej niskiego napięcia:
-kabel YAKY 4x35 mm2 1.074,00 mb,
c) wykonanie przepustów pod ciągami pieszo – komunikacyjnymi 126,00 mb
d) montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych
okrągłych, malowanych na czarno o wysokości 10m na fundamentach betonowych 24 szt.,
e) montaż opraw oświetleniowych z sodowym źródłem światła 250 W 24 szt.,
f) demontaż linii napowietrznej 2,844 km
g) demontaż słupów linii napowietrznej wraz z osprzętem 24 szt.
Kod CPV:
45.23.14.00-9 - (główny przedmiot) Roboty w zakresie budowy linii energetycznych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
4. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Pożądany termin zakończenia robót: - 31.08.2007r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu, w tym odnoszących się do właściwości wykonawcy, wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki:
6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania.
6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego postępowania:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia – w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie;
Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł i obejmującej wykonanie nie mniej niż:
- ułożenie 800m kabla niskiego napięcia,
- montażu 18 szt. słupów,
- montażu 18 szt. opraw oświetleniowych.
b) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego
zamówienia tj. :
§ przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
§ przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za nadzór nad osobami wykonującymi pracę w zakresie eksploatacji urządzeń oświetlenia elektrycznego (dozór);
§ przynajmniej czterema osobami bezpośrednio wykonującymi prace związane z eksploatacją urządzeń oświetlenia elektrycznego (eksploatacja);
§ przynajmniej dwiema osobami posiadającymi znajomość w zakresie obsługi sprzętu do wykrywania uszkodzeń kabli oraz lokalizacji trasy kabli i rur;
§ przynajmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym w związku z wykonywaniem robót;
§ zawodowe uprawnienia geodezyjne – dla 1 osoby;
c) Wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, tj:
- samochodem dostawczym,
- samochodem skrzyniowym,
- przyczepą do przewozu kabli,
- przyczepą do przewozu słupów,
- samochodem specjalnym z platformą i balkonem – z dołączoną ważną kompletną decyzją Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na jego eksploatację,
- lokalizatorem trasy kabli elektrycznych,
- mini -koparką do prowadzenia robót ziemnych w terenach zielonych i w pasie drogowym,
- żurawiem samochodowego - z dołączoną ważną kompletną decyzją Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na jego eksploatację,
- urządzeniem przewiertowym,
- agregatem prądotwórczym,
- spawarką transformatorową.
Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający tytuł dysponowania narzędziami i urządzeniami.
6.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie środków finansowych w wysokości min. 78.000,00 zł.
6.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkuje wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia ww. warunków na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach oraz dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W przypadku gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku określonego w pkt 6 ppkt 6.2.a. (potwierdzonego dokumentami, że roboty zostały wykonane należycie).
Wykonawca za każde wykonane zamówienie na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł i zakresie opisanym w pkt. 6.2.a poparte dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane należycie otrzyma punkty liczone według poniższej zasady:
z tytułu wykonania jednego zamówienia - 10 punktów (jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu)
z tytułu wykonania dwóch zamówień - 20 punktów
z tytułu wykonania trzech zamówień - 30 punktów
z tytułu wykonania czterech zamówień - 40 punktów
z tytułu wykonania pięciu zamówień i więcej - 50 punktów
Wykonawca może uzyskać maksymalną liczbę - 50 punktów.
Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
Wykonawcy, którzy uzyskali taką samą liczbę punktów w rankingu na pozycjach nr 5 i wyższych – wszyscy zostaną zaproszeni do składania ofert – z zastrzeżeniem art. 51 ust. 1 ustawy (liczba tych Wykonawców nie może przekroczyć 20).
Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale 6 niniejszego ogłoszenia i potwierdził ich treść niżej wymienionymi dokumentami:
7.1.Aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.
7.2. Aktualnymi (ą):
7.2.1. zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7.2.2. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 –8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków,
7.2.3. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.
7.3. Wykazem wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu (tj. ilości słupów, opraw, długości kabla), wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł obejmującej wykonanie nie mniej niż:
- ułożenie 800m kabla niskiego napięcia,
- montażu 18 szt. słupów,
- montażu 18 szt. opraw oświetleniowych.
7.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Wykonawca w wykazie wskaże osoby :
§ do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoba ta powinna wykazać się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej,
§ które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U z 21 maja 2003r. Nr 89, poz. 828, z późniejszymi zmianami) posiadają kwalifikacje do:
- nadzoru nad osobami wykonującymi pracę z zakresu eksploatacji urządzeń oświetlenia elektrycznego (dozór) – 1 osoba,
- bezpośredniego wykonania prac związanych z eksploatacją urządzeń oświetlenia elektrycznego (eksploatacja) – co najmniej 4 osoby.
Każda z tych osób (dozór i eksploatacja) musi posiadać kwalifikacje określone w załączniku nr 1 do w/w Rozporządzenia dla grupy 1 – urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
7) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego,
10) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienianych w wyższych punktach,
§ posiadające znajomość (zostały przeszkolone) w zakresie obsługi sprzętu do wykrywania uszkodzeń kabli oraz lokalizacji trasy kabli i rur – co najmniej 2 osoby,
§ które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 września 2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U z 17 września 2003r. Nr 182 poz. 1784, z późniejszymi zmianami) posiadają uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym w związku z wykonaniem robót – co najmniej 2 osoby.
§ które posiadają zawodowe uprawnienia geodezyjne w zakresie – geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub geodezyjna obsługa inwestycji – 1 osoba.
Do wykazu należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie ww. dokumentów;
7.5. Wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca.
7.6. Informacją banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w:
- pkt 7.1, 7.2.1., 7.2.3.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków,
- pkt 7.2.2.- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - – rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
8. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert.
Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 5 Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o wszczęciu postępowania, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
Wykonawcy, którzy uzyskali taką samą liczbę punktów w rankingu na pozycjach nr 5 i wyższych – wszyscy zostaną zaproszeni do składania ofert – z zastrzeżeniem art. 51 ust. 1 ustawy (liczba tych Wykonawców nie może przekroczyć 20).
9. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium.
<p><span style="FONT-FAMILY: Arial">Wybrano ofertę nr 2, która uzyskała największą ilość punktów według kryterium zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</span></p>
Nazwa: ELPAK Firma Prywatna ELEKTROUSŁUGI
Adres: Zakopiańska 7a, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
Telefon: + 48 (032) 266-36-44
Fax: + 48 (032) 363-17-95
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





