To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/05/24-2468830
Nazwa: Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości
Adres: Kalatówki 6, 02-702 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Telefon: 228438536
Fax: 228430940
e-mail: marek.grajek@junior.org.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Marek Grajek
Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/04/16-1446022
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 kompletów druków (wykonanie i wysyłka); przedmiot zamówienia posiada następujące parametry:
Moduł I: Notatnik finansowy do programu „Ekonomia na co dzień” (120 000 kompletów)
Notatnik finansowy
B7, okładka karton foliowany (4+0); 20 kartek 110 g (2+2), grzbiet z drucianej spirali
Moduł II: Karta pracy ucznia do programu „Ekonomia na co dzień” (120 000 kompletów)
Karta pracy ucznia
A2 składane do A5 według wzorca, pełny kolor (4+4), na papierze odpowiednim do częstego składania
Moduł III: Ankiety ewaluacyjne do modułu „Globalna gospodarka” do programu „Ekonomia w szkole” (1300 kompletów)
Ankiety
1 karta, papier offsetowy 90g a4 (1+1) 90g
wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia próbek wykonywanych materiałów wzorcowych, identycznych pod względem jakości z materiałami, których dotyczy zamówienie, na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego wzorów druków.
Zamówienie obejmuje druk, przygotowanie do wysyłki i wysyłkę według rozdzielnika.
Wzory druków na płytach będą dostarczane wraz z zamówieniem cząstkowym. Przewiduje się wprowadzenie co najmniej jednej korekty przed drukiem druków sygnalnych w ramach danego zamówienia. Do druku można przekazać druki dopiero po zatwierdzeniu egzemplarzy sygnalnych. Korekty i egzemplarze sygnalne dostarcza i odbiera Wykonawca.
Materiały do druku zapisane są w pliku w formacie PDF lub postscript.
Wzory druków oraz wykaz adresów placówek, do których zostaną przekazane poszczególne druki, a także osób uprawnionych do odbioru przedmiotu umowy będą przekazane wraz ze zleceniami wykonania umów częściowych.
Oferta zawierała najniższą cenę i gwarantowała satysfakcjonującą jakość wykonania zamówienia, uzyskując najwyższą sumę punktów zgodnie z kryteriami oceny zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.<br />
Nazwa: BIZARRE Sp. z o.o.
Adres: ul. Solec 101, 00-382 Warszawa, woj. mazowieckie
Telefon: (22) 6229661
Fax: (22) 6227550
e-mail: monika.grucza@bizarre.com.pl
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych oraz stolarki okiennej i witryn w lokalach użytkowych
- Rozszerzenie funkcjonalności szpitalnego systemu informatycznego o interfejs pozwalający na przyłączenie się do Centralnej eRejestracji systemu e-zdrowie P1 (MZ)
- Odnowienie subskrypcji oprogramowania: rozbudowanego skanera cyberbezpieczeństwa.
- "Modernizacja systemu monitoringu w DPS "Syrena" polegająca na zakupie, dostawie oraz usłudze demontażu wraz z montażem nowego systemu monitoringu w Domu Pomocy Społecznej "Syrena""
- Fumigacja księgozbioru, wraz z usługą transportową i badaniami mykologicznymi
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku "Willa"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »