OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/12/13-2240970
Nazwa: Sąd Rejonowy w Radomsku
Adres: Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko
Województwo: łódzkie
Telefon: 0446858124
Fax: 0446858177
e-mail: poczta@radomsko.sr.gov.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Robert Cieciura
Określenie przedmiotu zamówienia:
Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
Kod i nazwa przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień:
74750000-1 Usługi sprzątania biur.
74735000-0 Usługi czyszczenia parkingów
Usługi sprzątania biur - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Usługi czyszczenia parkingów - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Załącznik nr 7
(pieczęć adresowa Wykonawcy)
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ
Dla sprzątających – według potrzeb w godz. 800-2200
Czynności wykonywane codziennie:
1) Sprzątanie gabinetów sędziowskich, w sekretariatach i pozostałych pomieszczeń biurowych
2) Kompleksowe mycie sanitariatów / muszle, umywalki /
3) Bieżące uzupełnianie WC w ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło, kostki WC, folie na nieczystości
4) Zamiatanie lub usuwanie kurzu z podłóg
5) Usuwanie kurzu z parapetów, mebli i innych powierzchni dodatkowych
6) Mycie podłóg
7) Odkurzanie wykładzin i dywanów
8) Czyszczenie tablic, napisów i znaków
9) Usuwanie odcisków palców ze szklanych powierzchni i luster
10) Sprzątanie ciągów komunikacyjnych, korytarzy, przedsionków i łączników
11) Mycie poręczy schodowych i schodów
12) Opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci i wymiana worków
13) Mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych
14) Usuwanie pajęczyn
15) Inne zlecone czynności przez osoby wyznaczone do kontaktów ze strony zamawiającego
Czynności wykonywane co tydzień :
1) Mycie drzwi łącznie z futrynami
2) Czyszczenie przeszkleń drzwiowych
3) Odkurzanie obrazów i elementów dekoracyjnych, odkurzanie sprzętu p.poż.
4) Mycie glazury ściennej w toaletach
5) Mycie ścian działowych, drzwi i kabin w toaletach
6) Przetarcie listew i cokolików przypodłogowych
7) Mycie mebli biurowych i drobnych sprzętów / bez komputerów i sprzętu elektronicznego /
8) Mycie grzejników
9) Przetarcie kontaktów i wyłączników elektrycznych, okablowania z kurzu
10) Mycie tablic ogłoszeniowych
11) Konserwacja wszystkich rodzajów podłóg – pastowanie
12) Odkurzanie na sucho ksiąg w archiwach / kierownicy wydziałów zobowiązani są prowadzić kontrolki sprzątania /
13) Mycie lamperii oraz krat w pomieszczeniach konwoju policyjnego
Czynności wykonywane co miesiąc :
1) Czyszczenie, pranie wycieraczek wejściowych
2) Odkurzanie ścian i kątów
Czynności wykonywane 1 raz do roku
1) Pranie żaluzji pionowych oraz rolet okiennych we wszystkich pomieszczeniach ( ich zdjęcie i zawieszenie po wypraniu )
2) Mycie paneli ściennych
Czynności wykonywane 2 razy w roku
1) Mycie okien od wewnątrz i na zewnątrz
2) Pranie dywanów, wykładzin podłogowych, mebli tapicerowanych
3) Mycie opraw oświetleniowych
4) Odkurzanie kratek wentylacyjnych
OBSŁUGA DZIENNA ( serwis dzienny )
Godziny pracy – według potrzeb w godzinach 730-1530
Zakres obowiązków:
- obchód toalet 3 razy dziennie, uzupełnienie pojemników na papier, mydło w płynie, ręczniki papierowe, folie na nieczystości mycie podłóg wg potrzeb
- mycie sedesów, umywalek, bidetów wg potrzeb
- potwierdzanie kontroli stanu czystości na wywieszkach zamieszczonych w toaletach
- dwukrotne mycie holu głównego w ciągu dnia
- wymiana zapachów w odświeżaczach powietrza w łazienkach
- opróżnianie koszy na i z ręcznikami i pozostałymi materiałami sanitarnymi
- czyszczenie wycieraczek wewnętrznych
- sprzątanie pomieszczeń
- usuwanie zanieczyszczeń pozostawionych przez interesantów tj. papierów, gum do żucia, niedopałków itp. usuwanie opakowań po materiałach biurowych
Sprzątanie pomieszczeń o szczególnym charakterze pracy odbywać się będzie w dniach i godzinach ustalonych wcześniej z osobami odpowiedzialnymi za dane pomieszczenia w ich obecności, dotyczy to takich pomieszczeń jak:
- gabinety Prezesa Sądu, Wiceprezesa Sądu, Głównej Księgowej, Kierowniczki Administracyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania;
- Sale Rozpraw po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania;
- Pomieszczenia informatyczne – tylko i wyłącznie w obecności Informatyka lub osoby wydelegowanej przez zamawiającego za wiedzą informatyka po wcześniejszym uzgodnieniu godzin sprzątania;
- Pomieszczenia wszystkich wydziałów przy obecności pracownika wydziału lub innego pracownika Sądu
OBSŁUGA DZIENNA ( serwis szatni )
Godziny pracy – według potrzeb w okresie jesienno - wiosennym tj.:
minimum od 1 października do 30 kwietnia w godzinach 730-1530
Zakres obowiązków:
- obsługa szatni oraz depozyt toreb i większych przedmiotów
OBSŁUGA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH
Czynności wykonywane w okresie letnim:
zamiatanie chodników i parkingów – 2 razy w tygodniu koszenie trawy – 1 raz w miesiącu pielęgnacja krzewów, roślin ozdobnych i podlewanie trawników – w miarę potrzeb opróżnianie koszy zewnętrznych – na bieżąco
Czynności wykonywane w okresie zimowym:
odśnieżanie dróg, chodników, parkingów, schodów i podjazdów zewnętrznych – na bieżąco posypywanie piaskiem i likwidowanie śliskości pośniegowej w miejscach j.w. – na bieżąco
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI SPRZĄTANEJ W ROZBICIU NA POSZCZEGÓLNE RODZAJE PODŁOŻY
Wykładziny dywanowe 286,4 m2 Posadzki PCV 1180,8 m2 Posadzki ceramiczne 1500,9 m2 Drogi, dojazdy, parkingi, chodniki, powierzchnie dojść i innych utwardz. 779,1 m2 Tereny zielone 4850,0 m2
RAZEM: 8597,2 m2
UWAGA :
NIEOBECNOŚĆ PRACOWNIKA MUSI POWODOWAĆ NATYCHMIASTOWE USTANOWIENIE ZASTĘPSTWA.
Wykonawca zapewni – sprzęty ( wiadra, szczotki, odkurzacze, maszyny czyszczące, polerki itp. ) oraz niezbędne dobrej jakości środki chemiczne (płyny, proszki, pasty a także środki do dezynfekcji), materiały higieniczne do sanitariatów oraz środki do likwidacji w okresie zimowym brei pośniegowej i lodu na chodnikach (piach lub inne powszechnie dostępne materiały).
Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przez swoich pracowników przepisów BHP i P.Poż. oraz za wypadki przy pracy w miejscu wykonywania usługi.
Wykonawca obowiązkowo przedstawi zamawiającemu od każdego pracownika zatrudnionego przy pracach porządkowych i sprzątaniu budynku Sądu i terenu wokół niego Kartę Karną – w której będzie zawarta informacja o niekaralności i oświadczenia pracowników, iż nie toczy się przeciwko nim żadne postępowanie karne pod rygorem niedopuszczenia do wykonywania obowiązków przez pracownika, który tego wymogu nie spełni (karta karna) i nie dopełni (oświadczenie o braku toczącego się postępowania karnego).
Najkorzystniejsza cena.
Nazwa: INWEMER SYSTEM Sp. z o.o.
Adres: Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- Dostawa dwóch urządzeń do radiofrekwencji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w tym wyposażenie służące edukacji włączającej
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »





