To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/03/06-2210821
Nazwa: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres: Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków
Województwo: małopolskie
Telefon: 0126344266301
Fax: 0126325215
e-mail: apaluchowska@uppk.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Anna Wójjcik-Wolska
Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/02/14-2404371
Określenie przedmiotu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA kod wg CPV 80420000-4 usługi szkoleniowe
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn.:
Prawo jazdy kat. C - dla 15 osób,
Prawo jazdy kat. C + E – dla 7 osób
Prawo jazdy kat. D dla - 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do złożenia egzaminu państwowego w zakresie prawa jazdy kat. C, kat. C + E oraz kat. D.
Szkolenie będzie składać się z zajęć teoretycznych i praktycznych. Przez zajęcia praktyczne rozumie się praktyczną naukę jazdy pod nadzorem uprawnionego instruktora.
Po zakończeniu szkolenia wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny.
Szkolenie zostanie przeprowadzone zgodnie z wymogami programowymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r., Nr 217, poz. 1834).
Zakres godzinowy szkolenia przypadający na każdego uczestnika:
I. Prawo jazdy kategorii C:
20 godz. teorii + 30 godzin praktyki
II. Prawo jazdy kategorii C+E:
20 godz. teorii + 25 praktyki
III. Prawo jazdy kategorii D:
1. po kat. B: 20 godz. teorii + 60 godz. praktyki
2. po kat. C: 20 godz. teorii + 40 godz. praktyki
UWAGA:
1 godz. teorii = 45 minut
1 godz. praktyki = 60 minut
Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich wśród osób skierowanych na szkolenie oraz do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia (zgodnie z brzmieniem art. 41 ust. 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy „instytucja szkoleniowa jest obowiązana ubezpieczyć osobę, o której mowa w ust. 7, od następstw nieszczęśliwych wypadków”).
Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia przekaże wykonawcy imienną listę osób do ubezpieczenia.
W celu potwierdzenia spełnienia obowiązku ubezpieczenia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, instytucja szkoleniowa przedstawi zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej uczestników szkolenia.
W całkowitym koszcie szkolenia należy uwzględnić koszt ubezpieczenia od NW oraz koszt badań lekarskich. Wykonawca zapewni uczestnikom wszystkie potrzebne materiały dydaktyczne.
Rekrutację uczestników szkolenia przeprowadzi Zamawiający spośród osób bezrobotnych zarejestrowanych w UPPK.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z czego:
I część stanowi przeprowadzenie szkolenia w zakresie Prawa jazdy kat. C- dla 15 osób
II część stanowi przeprowadzenie szkolenia w zakresie Prawa jazdy kat. C+E – dla 7 osób
III część stanowi przeprowadzenie szkolenia w zakresie Prawa jazdy kat. D – dla 10 osób
Wykonawca może złożyć swoją ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia spośród wymienionych powyżej lub tylko na jedną wybraną.
§ Jeżeli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wówczas dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkłada w jednym egzemplarzu (z wyjątkiem oświadczenia), natomiast ofertę cenową wraz z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganymi innymi dokumentami dotyczącymi wykonania tego przedmiotu wykonawca składa oddzielnie dla każdej części, czytelnie to oznaczając.
Wykonawca do oferty dołączy kompleksowy program szkoleniowy dla każdej części zamówienia oddzielny, składający się z zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych (z podaniem ilości godzin).
Uczestnicy szkolenia po jego ukończeniu otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca w szczególności będzie zobowiązany do:wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,czuwania nad prawidłową realizacją zawartej umowy,realizacji szkolenia zgodnie z programem i harmonogramem zajęć, wydania zaświadczeń po ukończeniu szkolenia.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia następującej dokumentacji, dotyczącej szkolenia:
§ oświadczeń uczestników dotyczących odbioru materiałów dydaktycznych (wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ),
§ listy obecności uczestników szkolenia wg załączonego wzoru (zał. nr 2 do SIWZ),
§ dziennika zajęć teoretycznych
§ karty przeprowadzonych zajęć praktycznych
Wykonawca zobowiązany będzie, pod rygorem odmowy zapłaty za przeprowadzone szkolenie, do przestrzegania postanowień umowy oraz do bieżącego informowania zamawiającego wykazem imiennym o:nieobecnościach na szkoleniu osób skierowanych oraz przekazania posiadanych dokumentów dotyczących absencji na zajęciach,niezgłoszeniu się na rozpoczęcie szkolenia skierowanych osób,rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu osób skierowanych (przerwanie szkolenia).
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu do 5 dni po zakończeniu szkolenia w szczególności:
§ oświadczenia uczestników, dotyczące odbioru materiałów dydaktycznych,
§ kopie list obecności uczestników szkolenia potwierdzonych za zgodność z oryginałem,
§ kopie dzienników zajęć teoretycznych potwierdzonych za zgodność z oryginałem,
§ kopie kart przeprowadzonych zajęć praktycznych potwierdzonych za zgodność z oryginałem,
§ kopie dokumentów potwierdzających przeprowadzenie badań lekarskich potwierdzonych za zgodność z oryginałem,
§ kopie zaświadczeń o ukończonym szkoleniu osób uczestniczących potwierdzonych za zgodność z oryginałem,
§ imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie,
§ imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, nie zdały, bądź nie przystąpiły do egzaminu końcowego,
§ kopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
§ kosztorys powykonawczy.
Za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z umową i po przekazaniu wymaganych dokumentów Wykonawca przekazuje zamawiającemu fakturę za wykonaną usługę. Termin płatności nie może być krótszy niż 21 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezapowiedzianych wizyt monitorujących i przeprowadzenia kontroli przebiegu szkolenia pod względem poprawności realizacji umowy oraz wglądu do dokumentacji szkoleniowej przez upoważnionych pracowników Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego.
TERMIN i MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
§ Zajęcia będą odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00, z uwzględnieniem limitu godzinowego, tj. nie więcej niż 7 godz. zajęć teoretycznych dziennie (1 godz. lekcyjna = 45 min.) oraz nie więcej niż 4 godziny zajęć praktycznych dziennie (1 godz. = 60 min.).
Po ukończeniu części teoretycznej szkolenia i przeprowadzeniu wewnętrznego egzaminu sprawdzającego poziom opanowania teorii przez uczestników, Wykonawca będzie realizował część praktyczną (min. 2 godziny zegarowe zajęć praktycznych w ciągu dnia, ale nie więcej niż 4 godz. dziennie)
§ Lokalizacja obiektu, w którym będą odbywać się zajęcia: teren miasta Krakowa.Szkolenie rozpocznie się w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy.
Wykonawca został wyłoniony zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie kryterium opisanego w ogłoszeniu i wszczęciu postępowania i SIWZ. Kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu była cena (waga kryterium - 100 %). Oferta wybranego Wykonawcy była jedyną ważną ofertą złożoną do postępowania, była zgodna z treścią SIWZ i zdobyła 100 punktów <br>(cena oferty w części I, Prawo jazdy kat. C: 1 895,00 zł brutto/1 osobę; cena oferty w częsci II, Prawo jazdy kat. C+E: 1 870,00 zł brutto/1 osobę; cena oferty w części III, Prawo jazdy kat. D z kat. C: 2 390,00 zł/ 1 osobę, Prawo jazdy kat. D z kat. B: <br>3 400,00 zł/ 1 osobę)<br>
Nazwa: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Rolminex Sp. z o.o
Adres: Szmaragdowa 7, 31-913 Kraków , woj. małopolskie
Telefon: 012/644-17-08
Fax: 012/644-17-08
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkoleniowe »