eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole1. Przedmiot zamówienia (tytuł): „PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1712 OZIMEK-PRZYWORY w m. KOSOROWICE, ul. OPOLSKA (III ETAP)” CPV: 45 23...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/06/15-1883231


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
Adres: Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole

Województwo: opolskie

Telefon: 0774414069
Fax: 0774414070
e-mail: zam.zdp@wp.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Roman Figura


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/04/26-762549

Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia (tytuł):

„PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1712 OZIMEK-PRZYWORY
w m. KOSOROWICE, ul. OPOLSKA (III ETAP)”

CPV: 45 23 21 30 – 2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej
45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

2. Zamówienie obejmuje:
Budowę kanalizacji deszczowej z poszerzeniem jezdni w ciągu drogi powiatowej nr 1712 O
Ozimek – Przywory w m. Kosorowice , przy ul. Ozimskiej , III etap realizacji , w tym :
- roboty rozbiórkowe ,
- roboty ziemne ,
- roboty kanalizacyjne
- ułożenie w-wy odsączającej
- oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych ,
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie ,
- nawierzchnia z betonu asfaltowego ,
- ułożenie krawężników betonowych
wg zakresu i wymagań określonych w Dokumentacji projektowej z przedmiarem robót (DP) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) - stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, a także
wykonanie kopi mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
- opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki
po ukończeniu robót
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót.

4. Okres rękojmi: 36 miesięcy
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZPEŁNIAJĄCYCH
Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o szacowanej łącznej wartości
do 6000 euro – nie podlega przepisom ustawy Pzp (art. 4 ust. 8 pzp). INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych TERMIN WYKONANIA ZAMÓWI NIA
Termin realizacji zamówienia: do dnia 09 lipca 2007r


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

<p>Oferta&nbsp; jak i wykonawca spełniaja wszelkie wymagania SIWZ , oferta</p> <p>najkorzystniejsza wśród złożonych , nie odrzuconych ofert .</p>


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: PH-U LARIX J.Sowa
Adres: ul. Klonowa 11, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie
Telefon: 0 34 35 316 76
Fax: 0 34 35 133 85

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.