eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › 1. Zamówienie składa się z dwóch części


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/05/09-1694112


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Powiat Słupecki
Adres: Poznańska 20, 62-400 Słupca

Województwo: wielkopolskie

Telefon: 0632758624
Fax: 0632758669
e-mail: organizacyjny@powiat-slupca.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Piotr Mańkowski


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Zamówienie składa się z dwóch części. Część I obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej drogi powiatowej nr 3040P Smolniki Powidzkie-Strzałkowo Przybrodzin- Powidz. Podstawowe dane do projektowania: droga klasy Z, szerokość pasa ruchu min. 2,75 m, długość odcinka: 3,2 km. Przewidywane zasadnicze elementy do projektowania: elementy odwodnienia: ścieki, kanalizacja deszczowa, urządzenia oczyszczające wodę (sąsiedztwo Jeziora Powidzkiego), przepusty drogowe,ciąg pieszo rowerowy na odcinku Powidz – Przybrodzin lokalnie chodniki, parking w Przybrodzinie, przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej wyrównanie, wzmocnienie, istniejącej nawierzchni z nową warstwą ścieralną. Część II obejmuje wykonanie dokumentacji dotyczącej przebudowy drogi powiatowej 3040P Smolniki Powidzkie-Strzałkowo w miejscowości Strzałkowo. Podstawowe dane do projektowania: droga klasy Z długość odcinka: 0,950 km, Przewidywane zasadnicze elementy do projektowania: elementy odwodnienia: ścieki, kratki ściekowe, przykanaliki, chodnik po str. prawej - ul. Powidzka (zgodnie z km drogi),wyrównanie krawędzi jezdni istniejącej nawierzchni, zieleń. Dokumentacja projektowa na budowę kanalizacji deszczowej jest wykonana niezależnie. Wymagana będzie synchronizacja studni.
Wymagana zawartość dokumentacji projektowej (dotyczy części I i II): plan orientacyjny, oświadczenie projektanta, kopia zaświadczenia PIIB, kopia uprawnień budowlanych, przedmiar robót, opis techniczny, uzgodnienia i decyzje (ZUD itp.), wykaz właścicieli gruntów, wykaz i lokalizacja reperów, tabela robót ziemnych (nie rzadziej niż 50 m), plan zagospodarowania (sytuacyjny), przekrój podłużny, przekroje normalne, szczegóły konstrukcyjne, przekroje poprzeczne (poprzeczniki maks. co 50 m), informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – bioz, oraz(niezależnie spięte): kosztorys inwestorski, specyfikacje techniczne, projekt stałej organizacji ruchu. Projekty należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Projektant organizuje we własnym zakresie i ponosi koszty przygotowania aktualnych „podkładów geodezyjnych”. Projekt należy dostarczyć zamawiającemu w 4 spiętych egzemplarzach. Niezależnie załączyć kosztorys inwestorski - 1 egz., specyfikacje techniczne - 1 egz. wydrukowany oraz 1 na płycie CD lub DVD (format danych *.pdf, lub *.doc) oraz projekt stałej organizacji ruchu – 2 egz. wydrukowane.
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 74222000-1


UZASADNIENIE WYBORU WYKONAWCY(ÓW)

Oferty przedstawiają najniższe ceny otrzymując maksymalną ilość punktów(100 pkt)


NAZWA I ADRES WYKONAWCY 1

Nazwa: Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane "PROBUD" Roman urbaniak
Adres: Górnicza 6/16, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie
Telefon: 063 242 28 06

NAZWA I ADRES WYKONAWCY 2

Nazwa: Projektowanie i Nadzorowanie "TOMARK"
Adres: Okólna 31/33, 62-510 Konin, woj. inne
Telefon: 063 243 17 37

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.