OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/07/20-1468169
Nazwa: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu
Adres: , Czerwonego Krzyża 5 Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Telefon: sprawy merytoryczne-E. Klausa.
Fax: 0713715810
e-mail: 0713281713
Osoba upoważniona do kontaktów: sprawy formalne - Magdalena Puchała, Iwona Mroweic-Pawlik
Określenie przedmiotu zamówienia:
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa dwóch fabrycznie nowych wirówek dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu: ZADANIE 1 - zakup na raty jednej wirówki do badań laboratoryjnych wraz z osprzętem.
§ ZADANIE 2 - zakup na raty (18 miesięcy), jednej wirówki do testów Coombsa wraz z osprzętem.
ZADANIE 1 - zakup na raty jednej wirówki do badań laboratoryjnych wraz z osprzętem:
2.Ogólne wymagania dotyczące wirówki do badań laboratoryjnych – zadanie 1:
2.1.Właściwości wirówki:
a) trwały, bezobsługowy silnik indukcyjny,
b) mikroprocesowa kontrola prędkości i czasu zapewniająca wysoką powtarzalność wyników badań,
c) cyfrowy odczyt prędkości, czasu i względnej siły odśrodkowej na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym,
d) optymalizacja czasu przyspieszania i hamowania,
e) ergonomiczny kształt i prosty układ sterowania,
f) szeroka gama wymiennych wirników i wyposażenia dodatkowego,
g) wirowanie w trybie „short”,
h) układ niewyważenia,
i) powinno posiadać zabezpieczenie przed otwarciem pokrywy podczas wirowania,
j) powinno posiadać zabezpieczenie przed uruchomieniem wirówek przy otwartej pokrywie,
l) urządzenie musi być zgodne z wymaganiami Dyrektywy 98/79/EC oraz związanymi z nią normami,
m) urządzenie jest zgodne z przepisami i normami UE,
n) urządzenie musi posiadać oznakowanie CE.
2.2.Warunki techniczne:
a) zasilanie – 230V 50/60 Hz
b) moc pobierania 120 W
c) maks. pojemność – do 500 ml
d) zakres obrotów – 300 – 4000 rpm
e) uśrednione przyspieszenie dla r = 13 cm – 2320 xg
f) czas wirowania – 1 – 99 min.
g) poziom hałasu - do 52 db
h) ciężar – do 13 kg
2.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący osprzętu wirówki laboratoryjnej z wirnikiem kątowym – 1 szt.:
- wirnik kątowy 24x10/15 ml na probówki 6 ml z pojemnikami – (kąt 30 0 ).
3.Dostawa wirówki laboratoryjnej z wirnikiem kątowym – 1 szt. do Oddziału Terenowego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lubiniu, przy ul. Bema 5.
4. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia została zrealizowana do 1 tygodnia od daty podpisania umowy.
5. Transport przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy i jego własnym środkiem transportu.
6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z urządzeniami stanowiskowej instrukcji obsługi w języku polskim, niezbędnej do prawidłowego korzystania z urządzeń.
6. Warunki płatności:
6.1.W trzech równych częściach, płatnych w kolejnych trzech miesiącach, pierwsza część płatności przelewem 30 dni od daty dostawy i protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia.
6.2. Cena przedmiotu zamówienia zaproponowana w ofercie przez Wykonawcę jest ceną ostateczną i nie może ulec zmianie.
7.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej instalacji, uruchomienia i walidacji urządzeń oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń zakończonej podpisaniem protokołu przekazania.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z urządzeniami stanowiskowej instrukcji obsługi w języku polskim, niezbędnej do prawidłowego korzystania z urządzeń.
9. Zamawiający wymaga na oferowany przedmiot zamówienia serwisu gwarancyjnego – 36 miesięcznego.
10. Wykonawca w czasie trwania gwarancji zapewnia bezpłatny autoryzowany serwis urządzeń, przy czym czas przyjazdu i ustalenia usterek lub uszkodzeń Strony określają na 24 godziny od momentu zgłoszenia usterki. Czas niezbędny do usunięcia usterek lub uszkodzeń nie może przekraczać 48 godzin od daty zgłoszenia.
11. Zamawiający wymaga, podczas trwania gwarancji, obowiązkowej, okresowej, bezpłatnej walidacji wykonywanej przez autoryzowany serwis (każdorazowo po naprawie lecz nie rzadziej niż raz w roku).
12. Wykonawca po zakończeniu okresu gwarancyjnego, zobowiązuje się do podpisania umowy na serwis pogwarancyjny mieszczący się we Wrocławiu.
ZADANIE 2 - zakup na raty (18 miesięcy), jednej wirówki do testów Coombsa wraz z osprzętem:
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wirówki do testów Coombsa – zadanie 2:
1.1.Wymagane właściwości wirówki:
- półautomatyczna do płukania krwinek
- sterowanie mikroprocesowe
- system rozpoznawania błędów
- obroty do ok. 3000 rpm
- rotor wychyleniowy na 24 probówki 12x75 mm – patrz opis niżej w pkt. 1.2.
- program dowolny:
a) cykl płukania od 1 do 9, który obejmuje:
· sedymentację – wirowanie w zadanej szybkości i przez zaprogramowaną ilość czasu
· dekadencję – zlanie supernatantu
· wstrząsanie – zawieszenie osadu
- ustawiona dawka roztworu fizjologicznego
- możliwość kalibracji dozowanej ilości roztworu fizjologicznego
- ustawiony czas cykli
- program wytrząsania
- program mycia (monitorowany)
b) silnik indukcyjny, bezszczotkowy
c) zasilanie 230 V/50 Hz
d) urządzenie musi być zgodne z wymaganiami Dyrektywy 98/79/EC oraz związanymi z nią normami,
e) urządzenie jest zgodne z przepisami i normami UE,
f) urządzenie musi posiadać oznakowanie CE.
1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący osprzętu wirówki do testów Coombsa.:
- rotor wychyleniowy 24- miejscowy – 2 szt.
- pojemniki na probówki 12 x 75 mm – 24 szt.x 2 – *pod pojęciem „pojemniki na probówki” Zamawiający rozumie zawieszki do rotora. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pojemniki na probówki umożliwiały jednoczesne wirowanie 24 sztuk probówek w jednej wirówce.
2.Dostawa wirówki do testów Coombsa – 1 szt. do Oddziału Terenowego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lubiniu, przy ul. Bema 5.
3. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia została zrealizowana do 1 tygodnia od daty podpisania umowy.
4. Transport przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy i jego własnym transportem.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z urządzeniami stanowiskowej instrukcji obsługi w języku polskim, niezbędnej do prawidłowego korzystania z urządzeń.
6. Warunki płatności:
6.1. Zamawiający wymaga 18 miesięcznych, stałych rat. Pierwsza rata - przelewem 30 dni od daty dostawy i po protokolarnym przekazaniu przedmiotu zamówienia.
6.2. Cena przedmiotu zamówienia zaproponowana w ofercie przez Wykonawcę jest ceną ostateczną i nie może ulec zmianie.
7.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej instalacji, uruchomienia i walidacji urządzeń oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń zakończonej podpisaniem protokołu przekazania.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z urządzeniami stanowiskowej instrukcji obsługi w języku polskim, niezbędnej do prawidłowego korzystania z urządzeń.
9. Zamawiający wymaga na oferowany przedmiot zamówienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego – 24 miesięcznego.
10. Wykonawca w czasie trwania gwarancji zapewnia bezpłatny autoryzowany serwis urządzeń, przy czym czas przyjazdu i ustalenia usterek lub uszkodzeń Strony określają na 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki. Czas niezbędny do usunięcia usterek lub uszkodzeń nie może przekraczać 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.
11. Zamawiający wymaga, podczas trwania gwarancji, obowiązkowej, okresowej, bezpłatnej walidacji wykonywanej przez autoryzowany serwis (każdorazowo po naprawie lecz nie rzadziej niż raz w roku).
12. Zamawiający wymaga, aby dostawa przedmiotu zamówienia została zrealizowana do 4 tygodni od daty podpisania umowy.
13. Wykonawca po zakończeniu okresu gwarancyjnego, zobowiązuje się do podpisania umowy na serwis pogwarancyjny.
<p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60 tys. EURO <span style="mso-spacerun: yes"> </span> (nr 17/P/1-2/2007) na:<i style="mso-bidi-font-style: normal"><span style="COLOR: black">„</span>Dostawę dwóch fabrycznie nowych wirówek dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa<span style="mso-spacerun: yes"> </span> i Krwiolecznictwa we Wrocławiu”</i> wybrało powyższe oferty złożone w postępowaniu 17/P/1-2/2007:</span></p> <p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""> <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /?> <o:p> </o:p></span></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-bidi-font-size: 12.0pt">- dla <span style="mso-spacerun: yes"> </span> <i style="mso-bidi-font-style: normal">ZADANIA 1<span style="mso-spacerun: yes"> </span> -<span style="mso-spacerun: yes"> </span> zakup na raty jednej wirówki do badań laboratoryjnych wraz z osprzętem.</i></span></b></p> <p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p> </o:p></span></p> <p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">Ofertę firmy:</span></p> <p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p> </o:p></span></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt">MPW med.-instruments</span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt">Spółdzielnia Pracy</span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt">ul. Boremlowska 46</span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">04-347 Warszawa</span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"> </b></o:p></span></b></p> <p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">która za realizację przedmiotu zamówienia<span style="mso-spacerun: yes"> </span> zaproponowała cenę brutto: <b style="mso-bidi-font-weight: normal">6.259,50 /100 PLN</b></span></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">(słownie: sześć<span style="mso-spacerun: yes"> </span> tysięcy dwieście <span style="mso-spacerun: yes"> </span> pięćdziesiąt dziewięć i 50/100 PLN).</span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"> </b></o:p></span></b></p> <p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">Powyższa oferta oznaczona nr 1, jako <span style="mso-spacerun: yes"> </span> jedyna złożona,<span style="mso-spacerun: yes"> </span> jest najkorzystniejsza pod względem ceny oraz spełnia wymagania zawarte w SIWZ i<span style="mso-spacerun: yes"> </span> załącznikach – nr 17/P/1-2/2007 – Zadanie 1.</span></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"> </b></o:p></span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><i style="mso-bidi-font-style: normal"><span style="FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><span style="mso-spacerun: yes"> </span> -</span></i></b> <b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-bidi-font-size: 12.0pt">dla <i style="mso-bidi-font-style: normal">ZADANIA 2<span style="mso-spacerun: yes"> </span> – zakup na raty jednej wirówki do testów Coombsa wraz z osprzętem.</i></span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"> </b></o:p></span></b></p> <p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">Ofertę firmy:</span></p> <p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p> </o:p></span> <b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span lang="EN-US" style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-ansi-language: EN-US"> DiaHem AG</span></b></o:p></span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p> <b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span lang="EN-US" style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-ansi-language: EN-US"> Diagnostic Products</span></b><br /> <br /> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span lang="EN-US" style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-ansi-language: EN-US"> Schlosserstrasse 4</span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span lang="EN-US" style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-ansi-language: EN-US"> CH – 8180 Bülach</span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span lang="EN-US" style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"; mso-ansi-language: EN-US"> Szwajcaria</span></b></p> </o:p></span></b></p> <p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">która za realizację przedmiotu zamówienia zaproponowała cenę brutto:</span><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">27.820,00 /100 PLN</span></b></p> <p><b style="mso-bidi-font-weight: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">(słownie: dwadzieścia siedem tysięcy osiemset dwadzieścia i <span style="mso-spacerun: yes"> </span> 00/100 PLN).</span></b></p> <p><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p> </o:p></span> <span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman"">Powyższa oferta oznaczona nr 2 w w/w postępowaniu jest jedną z dwóch ważnych, spośród 4 złożonych ofert i jest <span style="mso-spacerun: yes"> </span> najkorzystniejsza pod względem ceny oraz spełnia wymagania zawarte w SIWZ i załącznikach – nr 17/P/1-2/2007 – Zadanie 2.</span></p> <p><i style="mso-bidi-font-style: normal"><span style="FONT-SIZE: 11pt; FONT-FAMILY: "Times New Roman""><o:p><i style="mso-bidi-font-style: normal"> </i></o:p></span></i></p>
Nazwa: MPW med.-instruments - Spółdzielnia Pracy
Adres: ul. Boremlowska 46, 04-347 Warszawa, woj. mazowieckie
Telefon: 022 / 6105621
Fax: 022 / 610 55 36, 610 81 01
Nazwa: DiaHem AG Diagnostic Products
Adres: Schlosserstrasse 4, CH - 8 Bülach - Szwajcaria, woj. inne
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego (WRO.WO.260.11.2025)
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego.
- ZAKUP BENZYNY EURO SUPER 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO W SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ W PROGRAMIE KART FLOTOWYCH W LATACH 2025 - 2028
- SZP/243-115/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wrocławiu.
- Zakup usługi przeprowadzenia warsztatów, wynajmu sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch jednodniowych warsztatów.
- Dostawa rekombinowanych białek do hodowli komórek dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umów ramowych z podziałem na 2 części"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »