To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY NUMER
OZU/2007/04/13-1324599
Nazwa: Komenda Wojewódzka Policji
Adres: Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
Województwo: lubuskie
Telefon: 0957211441
Fax: 0957211435
e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Anna KaÄmar-Lisowska
Numer ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/02/21-1055201
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i maszyn do pisania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.
2. Kod CPV – 30100000-0, 30160000-8
3. Szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ natomiast wykaz rodzaju zamawianego asortymentu i szacunkowych ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Ofertowy.
4. Realizacja dostaw przebiegać będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie lub pisemnie faksem lub drogą elektroniczną.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczania cząstkowych zamówień jego własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji jakościowej na dostarczane Zamawiającemu produkty, jednak nie krótszej niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta towaru.
7. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw został zawarty w projekcie umowy-zał. nr 5 do SIWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
9. Okres realizacji zamówienia: od 21.04.2007r. do 21.04.2008r.
10. Miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Verdana; mso-bidi-font-size: 12.0pt">art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19 poz. 177, <BR>z późn. zm. „Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.”<B style="mso-bidi-font-weight: normal"><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></B></SPAN></P><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Verdana; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><o:p></o:p></SPAN></U></B> </P><P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN style="FONT-SIZE: 9pt; FONT-FAMILY: Verdana; mso-bidi-font-size: 12.0pt">Oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała największą liczbę punktów zgodnie z kryteriami określonymi w SIWZ – tzn 100 pkt.<o:p></o:p></SPAN></P>
Nazwa: PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK SPÓŁKA JAWNA
Adres: WOLCZAŃSKA, 90-516 ŁÓDŹ, woj. łódzkie
Telefon: 0426372389
Fax: 0426372389
e-mail: biuro@praxis.lodz.pl
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2026
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »





