eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargCreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński

Dane wykonawcy:

CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński

Kraków
woj. małopolskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2022 - 2025



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

233 700 zł

Liczba zamawiających

2

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński, najczęściej zlokalizowane były w województwie łódzkim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński zamówień to 233 700,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2022 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Politechnika Łódzka.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 221 400,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Politechnika Łódzka przetargu, którego przedmiotem było Wykonanie usługi stworzenia narzędzia VIRTOOL do tworzenia wirtualnych laboratoriów przez pracowników W1 PŁ (ETAP I) oraz zwirtualizowanych laboratoriów-VIRLAB (ETAP II).

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 12 300,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego Przetarg ogłoszony był przez UNIWERSYTET ŁÓDZKI.


Liczba udzielonych firmie CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2025 1 12 300,00 PLN 1
2022 1 221 400,00 PLN 1
RAZEM: 2 233 700,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 233 700,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi w zakresie wsparcia technicznego, Produkcja filmów informacyjnych, Produkcja filmów reklamowych, Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Łódź (2 przetargi na łączną kwotę 233 700,00 zł).

Lista przetargów, w których firma CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2025

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2025-06-17 Łódź

UNIWERSYTET ŁÓDZKI
Usługi

Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
12 300,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński najprawdopodobniej wygrała w roku 2025 to 12 300,00 zł.

Rok 2022

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2022-02-15 Łódź

Politechnika Łódzka
Usługi

Wykonanie usługi stworzenia narzędzia VIRTOOL do tworzenia wirtualnych laboratoriów przez pracowników W1 PŁ (ETAP I) oraz zwirtualizowanych laboratoriów-VIRLAB (ETAP II)
221 400,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CreativeStudio.com.pl Adrian Łapczyński najprawdopodobniej wygrała w roku 2022 to 221 400,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.