eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O.
Śmiała 4/18/98
01-523 Warszawa
woj. mazowieckie

Zamówienia publiczne udzielone firmie POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2010 - 2010



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

1

Łączna wartość
wygranych przetargów

6 302 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie śląskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O. zamówień to 6 301,50 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2010 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Województwo Śląskie.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 6 301,50 PLN w ramach ogłoszonego przez Województwo Śląskie przetargu, którego przedmiotem było Usługa restauracyjna polegająca na przygotowaniu, dowozie i podaniu cateringu dla 150 osób podczas konferencji organizowanej w ramach realizacji projektu systemowego Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego Priorytetu VIII Poddziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 6 301,50 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Usługa restauracyjna polegająca na przygotowaniu, dowozie i podaniu cateringu dla 150 osób podczas konferencji organizowanej w ramach realizacji projektu systemowego Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego Priorytetu VIII Poddziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Przetarg ogłoszony był przez Województwo Śląskie.


Liczba udzielonych firmie POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2010 1 6 301,50 PLN 1
RAZEM: 1 6 301,50 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (1 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 6 301,50 zł). Przetargi, w których wygrywa firma POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi dowożenia posiłków, Usługi podawania napojów, Usługi przygotowywania posiłków, Usługi podawania posiłków, Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Katowice (1 przetarg na łączną kwotę 6 301,50 zł).

Lista przetargów, w których firma POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2010

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2010-09-24 Katowice

Województwo Śląskie
Usługi

Usługa restauracyjna polegająca na przygotowaniu, dowozie i podaniu cateringu dla 150 osób podczas konferencji organizowanej w ramach realizacji projektu systemowego Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego Priorytetu VIII Poddziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
6 301,50 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma POSTER MEDIA POLSKA SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 6 301,50 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.