Dane wykonawcy:
ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
woj. mazowieckie
Zamówienia publiczne udzielone firmie ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2010 - 2022
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
3
Łączna wartość
wygranych przetargów
45 140 zł
Liczba zamawiających
2
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS, najczęściej zlokalizowane były w województwie podkarpackim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS zamówień to 45 140,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2010 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Uniwersytet Rzeszowski.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 18 000,00 PLN w ramach ogłoszonego przez POLITECHNIKA LUBELSKA przetargu, którego przedmiotem było Szkolenie z zakresu Public Relations oraz umiejętności prezentacyjnych: Public Relations w ramach realizacji projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej część druga".
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 10 620,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia - Zintegrowane Podejście do Public Relations dla 2 osób Przetarg ogłoszony był przez Uniwersytet Rzeszowski.
Liczba udzielonych firmie ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2022 | 1 | 18 000,00 PLN | 1 |
2010 | 2 | 27 140,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 3 | 45 140,00 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (3 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 45 140,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Oferowanie kursów językowych, Usługi szkoleniowe
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Rzeszów (2 przetargi na łączną kwotę 27 140,00 zł). Lublin (1 przetarg na łączną kwotę 18 000,00 zł).
Lista przetargów, w których firma ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2022
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2022-03-03 | Lublin POLITECHNIKA LUBELSKA |
Usługi Szkolenie z zakresu Public Relations oraz umiejętności prezentacyjnych: Public Relations w ramach realizacji projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej część druga" |
18 000,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS najprawdopodobniej wygrała w roku 2022 to 18 000,00 zł. |
Rok 2010
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2010-09-29 | Rzeszów Uniwersytet Rzeszowski |
Usługi Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia - Zintegrowane Podejście do Public Relations dla 2 osób |
10 620,00 PLN |
2010-08-13 | Rzeszów Uniwersytet Rzeszowski |
Usługi Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia - Zintegrowane Podejście do Public Relations dla 3 osób |
16 520,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 27 140,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.