To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-03
Warszawa: Roboty dodatkowe w ramach realizacji zadania pn. -
Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-.
Numer ogłoszenia: 478S - 2017; data zamieszczenia: 03.02.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151338 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 32 00 248, faks +48 22 32 00 234.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe w ramach realizacji zadania pn. - Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie robót dodatkowych w ramach realizacji zadania pn. -wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje roboty renowacyjno-izolacyjne ścian elewacyjnych Wydziału Grafiki oficyn Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 5...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ART-REKO Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 33D lok. 65, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138500,00
Oferta z najniższą ceną: 138500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138500,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 Pzp, w związku z art. 19 ustawy z dn. 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r., poz. 1020), w przypadku udzielania dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub, b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Zamówienie podstawowe pn. -Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-, realizowane jest na podstawie umowy nr ASP-ST/17/08/15 z dnia 10 sierpnia 2015 r. Wartość zamówienia podstawowego brutto wynosi 1.566.964,49 zł. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem dodatkowym do zamówienia udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. Przedmiotem zamówienia dodatkowego są roboty budowlane nieprzewidziane w SIWZ sporządzonej dla zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia dodatkowego nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przygotowując Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia dochował należytej staranności. Roboty dodatkowe do Umowy nr ASP-ST/17/08/15 z dnia 10 sierpnia 2015 r. na realizację zadania pn. -Wykonanie rewitalizacji elewacji oficyn Pałacu Czapskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 5 w Warszawie-, na podstawie Protokołu konieczności nr 2 z dnia 24.06.2016 r. w szczególności w zakresie wykonania robót renowacyjno -izolacyjnych ścian elewacyjnych Wydziału Grafiki oficyn Pałacu Czapskich Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 5. Powyższa robota nie była możliwa do przewidzenia przez Zamawiającego, ani też nie jest wynikiem zaniedbań na etapie przygotowywania procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wiązałoby się z poniesieniem niewspółmiernie wysokich kosztów. Zrealizowanie zamówienia podstawowego jest nierozłączne, a wręcz niemożliwe do wykonania bez zamówienia dodatkowego. Podsumowując, wskazać należy, że udzielenie zamówienia dodatkowego jest niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, które nie może być zrealizowane w pełnym zakresie, bez udzielenia zamówienia dodatkowego. Konieczność udzielenia opisanego powyżej zamówienia dodatkowego jest następstwem sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zamawiający na każdym etapie przygotowania i realizacji inwestycji zapewniał wykonanie jej przez osoby o dużym doświadczeniu zawodowym, dysponujące uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.