eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont kanalizacji ogólnospławnej od strony zachodniej do ul. Pomorskiej 251 w Łodzi ZP/82/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-14

Łódź: Remont kanalizacji ogólnospławnej od strony zachodniej do ul. Pomorskiej 251 w Łodzi ZP/82/2015
Numer ogłoszenia: 9988 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304152 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2725937, faks 42 2725947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kanalizacji ogólnospławnej od strony zachodniej do ul. Pomorskiej 251 w Łodzi ZP/82/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej kanalizacji ogólnospławnej poprzez wymianę kanału z rur betonowych fi 500 na rury o odpowiedniej sztywności obwodowej dla rurociągów usytuowanych na głębokości ok 8,50m oraz wymianę dwóch studni betonowychfi 1200 o głębokości ok 8,50m wraz z zaprojektowaniem technologii robót, które mają zabezpieczyć ciągłość pracy kanalizacji ogólnospławnej podczas wykonywania remontu czynnego kanału sanitarnego w celu zabezpieczenia przed zaleganiem wód opadowych i ścieków sanitarnych z czynnego kanału. Zamawiający wymaga wykonania wymiany istniejącej zewnętrznej kanalizacji ogólnospławnej pomiędzy studniami S0 i S2 Zamówienie obejmuje kompletne wykonanie opisanego zakresu prac w tym m. in.: dostawę wszystkich materiałów montażowych i elementów składowych, wykonanie prac budowlanych, odtworzeniowych i przeprowadzenie prób. Wszelkie koszty materiałów i prac wymaganych do pełnego wykonania zadania, a niewymienionych w opisie zamówienia, pokrywa Wykonawca. W zakres opracowania wchodzi teren zaznaczony na mapie poglądowej (załącznik nr 1) pomiędzy istniejącymi studniami S0 do S2 znajdującymi się na terenie kompleksu Kliniczno - Dydaktycznego UM w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 . Zadaniem Wykonawcy jest: 1) Zaprojektowanie tymczasowej technologii, która ma zabezpieczyć ciągłość pracy kanalizacji ogólnospławnej podczas wykonywania remontu czynnego kanału w celu zabezpieczenia przed zaleganiem wód opadowych i ścieków sanitarnych z czynnego kanału 2) wykonania prac remontowych na czynnym kanale ogólnospławnego (wykonanie wymiany istniejącego kanału i dwóch studni), na podstawie wykonanej inwentaryzacji i oceny stanu istniejącego oraz ustaleń z Zamawiającym. 3) W opracowaniu i wykonaniu należy ująć kanał kanalizacji ogólnospławnej od studni S0 do studni S2 4) Zaprojektować tymczasową i wykonać przepompownię tymczasową w celu zabezpieczenia przed zaleganiem wód opadowych i ścieków sanitarnych z czynnego kanału. 5) Zabezpieczenie istniejących chodników i dróg wewnętrznych narażonych na uszkodzenie bądź zabrudzenie w trakcie trwania robót budowlanych. 6) Wykonanie prac wykończeniowych, odtworzeniowych terenu, na którym będą prowadzone prace wraz z terenem przyległym (w razie jakichś zniszczeń) Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji (gwarancja jest kryterium oceny ofert)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MB-SYSTEM Maciej Bieniecki, ul. Płocka 38 Szpetal Górny, 87-811 Fabianki, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1143239,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 388800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 651900,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.