eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Świadczenie usług w zakresie wykonywania konserwacji i serwisu urządzeń klimatyzacji i wentylacji w budynkach zarządzanych przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Bydgoszcz: Świadczenie usług w zakresie wykonywania konserwacji i serwisu urządzeń klimatyzacji i wentylacji w budynkach zarządzanych przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 99785 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.w.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania konserwacji i serwisu urządzeń klimatyzacji i wentylacji w budynkach zarządzanych przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania konserwacji i serwisu urządzeń klimatyzacji i wentylacji w budynkach zarządzanych przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy. Całość zamówienia została podzielona na 19 elementów. ELEMENT I: WAK 4 - JW 3033 Bydgoszcz ELEMENT II: WAK 5 - JW 1515 Bydgoszcz ELEMENT III: WAK 6 - JW 1189 Bydgoszcz ELEMENT IV: WAK - JW 4392 Nowy ELEMENT V: WAK - JW 1551 Sieradz ELEMENT VI: WAK - JW 3136 ELEMENT VII: WAK 2 - JW 1523 Inowrocław ELEMENT VIII: WAK 4 - JW 1123 Grudziądz ELEMENT IX: WAK 5 - 1 OSK Grudziądz ELEMENT X: WAK 5 - I BMT Toruń ul. Okólna 37 ELEMENT XI: WAK 1 - CSAiU Toruń ELEMENT XII, XIII, XIV, XV: WAK - JW 1158 Łask ELEMENT XVI: WAK - 3 JW 1933 Łódź ELEMENT XVII : WAK - 2 BMT Kutno ELEMENT XVIII: WAK - JW 4395 Leźnica Wielka ELEMENT XIX: WAK - JW 4391 Tomaszów Mazowieckim Szczegółowe wyspecyfikowanie elementów znajduje się w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.77.00.00 - 50.77.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dla spełnienia tego warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się: 2.1. dysponowaniem osobami legitymującymi się dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez Wykonawcę kwalifikacji: Świadectwa kwalifikacyjne wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. (Dz.U. Nr 89 poz. 828 z póź.zm.): a) - Grupa I Serii E pkt. 2,10 - Grupa I Serii E pkt. 5,10 (dotyczy urządzeń o mocy powyżej 50 kW) b) - Grupa I Serii D pkt. 2,10 - Grupa I Serii D pkt. 5,10 (dotyczy urządzeń o mocy powyżej 50 kW) 2.2. posiadaniem uprawnień do prowadzenia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego urządzeń objętych przedmiotową usługą 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5) spełniają wymagania w zakresie informacji niejawnych. Dla spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE (dotyczy wszystkich osób które będą realizować przedmiotowe zamówienie) - w przypadku składania oferty na Elementy I, II, VIII, XVI i XVII 2. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub innej formy działania. 1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców 3) Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się wykonawców. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 1) - 4) składają wszyscy współubiegający się wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW jakie dostarczyć mają wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść oświadczenia zawarta jest w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć: 1)Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w poszczególnych elementach 2 świadectwa kwalifikacyjne wydane zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28.04.2003 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się dozorem i eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji dla osób wskazanych w ww. wykazie - zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Cz. IV ust. 1 pkt. 2.1. ppkt. a) i b) 3)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, w przypadku gdy w załącznikach nr 1, w kol. 7 (w elementach od I -XII i od XVI - XIX) lub w kol. 8 (w elementach XIII-XV) umieszczono zapis autoryzowany serwis 3.3. W celu potwierdzenia spełniania wymagań w zakresie ochrony informacji niejawnych do oferty należy dołączyć poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE dla wszystkich osób, biorących udział w realizacji przedmiotowego zamówienia ujętych w wykazie (o których mowa w pkt 3.2) - dotyczy elementów I, II, VIII, XVI i XVII.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 2 Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.