To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-22
Ogłoszenie nr 99782 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.
Krotoszyn: Wymiana taboru MZK w Krotoszynie na autobusy niskoemisyjne, budowa ciągów pieszo-rowerowych oraz inne inwestycje w obszarze transportu miejskiego. Zadanie nr 7 wniosku o dofinansowanie projektu: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej 5158P od ul. Mahle w Krotoszynie do m. Kobierno na długości 1599 mb.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuWielkopolski Regionalny Program Operacyjny 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 6746-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny
25086482400000, ul.
ul. Transportowa
1,
63700
Krotoszyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 226 531, faks
627 226 531, e-mail
biuro@pzdkrotoszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana taboru MZK w Krotoszynie na autobusy niskoemisyjne, budowa ciągów pieszo-rowerowych oraz inne inwestycje w obszarze transportu miejskiego. Zadanie nr 7 wniosku o dofinansowanie projektu: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej 5158P od ul. Mahle w Krotoszynie do m. Kobierno na długości 1599 mb.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi powiatowej 5158P od ul. Mahle w Krotoszynie do m. Kobierno na długości 1599 mb. Przedmiar robót przewiduje do wykonania następujące roboty : - zdjęcie humusu oraz uzupełnienie gruntu kat. II - wykonanie obramowana ścieżki : krawężnikiem 100x30x15 cm posadowionym na ławie bet. z oporem od strony jezdni oraz obrzeżem betonowym 30x8 cm posadowionym na ławie bet. z oporem od strony rowu. - przestrzeń pomiędzy krawędzią jezdni,a krawężnikiem należy wypełnić betonem - wykonanie przedłużenia przepustu drogowego o l = 3,0mb w km 1+342 - wykonanie nowej nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z mieszanki mineralno-asfaltowej beton asfaltowy o gr. 4 cm oraz w-wa wyrównawcza gr. 3 cm z betonu asfaltowego wraz z konstrukcją podbudowy gr. 15 cm z kamienia łamanego i w-wie osączającej gr. 10 cm z piasku - wykonanie nowej nawierzchni wjazdów do lasu i posesji z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z konstrukcją podbudowy gr. 20 cm z kamienia łamanego w oporniku betonowym 100x25x12 cm na szerokości przejazdu od strony posesji. - odcinki kanalizacji deszczowej - przykanaliki o średnicy o200 mm wraz z układem studni wpustowych krawężnikowo-jezdnych z odprowadzeniem wód do rowu - istniejący przepust w km 1+342 należy przedłużyć o l = 3,0 mb rurą żelbetową wzmocnioną o średnicy 150 cm. Należy również wykonać ściankę czołową. - wymiana istniejących odc kanalizacyjnych pod zjazdami w osi rowu,na odcinki kanalizacyjne o l = 12 mb i średnicy rury o 500 mb - odmulenie rowu z nadaniem skarp oraz uzupełnienie pasów zielonych humusem z obsianiem Spadek poprzeczny chodnika - 2 % w stronę jezdni. Projektowany chodnik rozpoczyna się na wysokości skrzyżowania z istniejąca drogą gminną , a kończy się za posesją nr 76. Realizacja obustronnego chodnika o szerokości po 1,50m na wymienionym odcinku drogi powiatowej ma na celu podniesienie parametrów technicznych chodnika oraz przeniesienie ruchu pieszego z jezdni w bezpieczne miejsce. Przedmiar robót przewiduje do wykonania następujące roboty: - rozebranie istniejących z elementów betonowych oraz wjazdów do posesji wraz odwiezieniem gruzu - wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm w obrzeżu betonowym 30x8 cm - wykonanie nowej nawierzchni wjazdów do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z konstrukcją podbudowy w oporniku betonowym 100x25x12 cm na szerokości przejazdu od strony posesji. Wjazdy umocnić na szer. projektowanego chodnika. W km 0+291 projektuje się prawostronną zatokę autobusową wraz z odwodnieniem - uzupełnienie pasa zieleni szer. ca 125 cm Spadek poprzeczny chodnika - 2 % w stronę jezdni. Należy ułożyć pas szer. 20cm z kostki kolorowej- czerwonej przy krawężniku. Nawierzchnia ciągu pieszo-jezdnego - konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia bitumiczna: - w-wa ścieralna gr 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W - w-wiążąca gr 3 cm z z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W - podbudowa gr. 15 cm z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie. - w-wa odsączająca gr. 10 cm z piasku . Ciąg pieszo-rowerowy należy obramować od strony rowu obrzeżem betonowym drogowym 30x8 posadowionym na ławie betonowej 10x10 z oporem 20x5 z betonu klasy B-15, a od strony jezdni krawężnikiem ulicznym 100x30x15 cm. W km 1+209 do 1+267 należy zastosować obustronne obrzeże betonowe 30x8 posadowione na podsypce cementowo-piaskowej . Krawężnik należy posadowić na ławie betonowej 15x10 cm z oporem 15x25 cm z betonu B-15 oraz podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm.W miejscach przejść dla pieszych należy nawierzchnię ciągu obniżyć do 2 ÷ 3 cm powyżej powierzchni krawędzi jezdni. Chodnik Nawierzchnia: - z kostki betonowej gr.8 cm na warstwie podsypki cementowo-piaskowej gr. 5 cm - w-wa podbudowy gr. 15 cm z kamienia łamanego oraz w-wie odsączającej gr. 10 cm z piasku . Chodnik należy obramować jednostronnie obrzeżem betonowym 30x8 cm posadowionym na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową . W miejscach przejść dla pieszych należy nawierzchnie chodnika obniżyć do 2 ÷ 3 cm Wjazdy do lasu i posesji Ścieżka - Wjazdy do lasu i posesji o szer. 4,0 - 6,0 m należy wykonać z kostki betonowej koloru szarego gr.8cm bezfazowej, posadowionej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i na podbudowie gr.20 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie oraz w-wie podsypki piaskowej gr. 10 cm. Wjazdy od strony posesji i drogi należy obramować opornikiem ulicznym betonowym 25 x 12 cm posadowionym na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm. Nawierzchnia wjazdu powinna być obniżona do ca 5 cm powyżej krawędzi powierzchni jezdni. Chodnik - Wjazdy do posesji o szer. 5,0 m należy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm posadowionej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i na podbudowie gr.15 cm z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie oraz w-wie podsypki piaskowej gr. 10 cm. Wjazdy od strony posesji i drogi należy obramować opornikiem ulicznym betonowym 25 x 12 cm posadowionym na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm. Nawierzchnia wjazdu powinna być obniżona do ca 5cm powyżej krawędzi powierzchni jezdni. Zatoka autobusowa W km 0+291- strona prawa - zatoka autobusowa o skosie wjazdowym l=12 mb, skosie wyjazdowym l=9 m oraz peron o długości l=20 mb Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej : - kostka betonowa gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. w-wy 5 cm - podbudowa gr.30 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - w-wa mrozoochronna gr.15 cm z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o Rm = 5 MPa. Odwodnienie Ścieżka - Pas drogi jest odwadniany obustronnymi rowami. Rów prawostronny przyległy do ścieżki pieszo-rowerowej należy oczyścić i uformować skarpy. W km1+342 zlokalizowany jest przepust drogowy ceglany sklepiony o szer. 1,50m i długości 9,0 mb. Przepust należy przedłużyć rurami o 150 cm żelbetowymi, wzmocnionymi oraz wykonać ściankę czołową z fundamentem z betonu B-30. Natomiast w km 2+140 znajduje się przepust rurowy o średnicy 80 cm i długości 11,20 z obustronnymi ściankami czołowymi -betonowymi. W/w przepusty należy wyposażyć w bariery ochronne stalowe jednostronne SP -06 od strony rowu z elementami odblaskowymi U1c oraz zastosowanie ukośnych zakończeń. Wymiana istniejących odc. rurociągów pod zjazdami na odcinki rurociągu 500 mm w osi rowu drogi - strona prawa - w km 1+702, w km 2+124, w km 2+322 oraz w km. 2+374 wraz z przeprowadzeniem wód opadowych z przyległego rowu. Wszystkie wyloty rurociągów o 500 mm i przykanalików o 200mm do rowu projektuje się umocnić kamieniem polnym ułożonym na w-wie betonu B-15. W/w przepusty o 500 mm wykona Inwestor we własnym zakresie. Studnię kontrolną o 100 cm projektuje się wykonać z kręgów żelbetowych, natomiast część dolną połączeniową - dennicę i osadnik prefabrykowany lub wykonaną jako monolityczny z betonu B-15 . Studnię należy usytuować na płycie fundamentowej gr. 20 cm z betonu B-15 . Studnie kontrolne zakończyć zwężką żelbetową 100x60 cm oraz włazem żeliwnym. Studnie wpustowe należy wykonać z kręgów betonowych o 500mm, posadawiając na płycie fundamentowej gr. 15 cm z betonu B-15 Należy zastosować wpusty uliczne żeliwne, krawężnikowo-jezdniowe z uchylną kratą i klapą na zawiasach . Oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych oraz humusowanie pasów zieleni z obsianiem trawą. Chodnik - W pasie drogi powiatowej znajdują się obustronne rowy drogowe oraz kolektor kanalizacji deszczowej o 400 m pod skrzyżowaniem z drogą gminną. Projektuje się uzupełnienie odwodnienia jezdni o wykonanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami z odprowadzeniem do rowów. Przykanaliki wykonać z rur PVC o200 x 5,9 mm o stabilności min. 8 kPa. Studnie wpustowe należy wykonać z kręgów betonowych o średnicy 50 cm oraz osadnika żelbetowego prefabrykowanego posadowionego na fundamencie w postaci płyty betonowej gr. 15 cm z betonu B-15. Zastosować żeliwną kratę typu ciężkiego ułożoną na żelbetowym pierścieniu wzmacniającym i płycie żelbetowej,tak aby odciążyć studnię od obciążeń ruchem samochodowym. Pod zatoką autobusową należy wykonać w osi rowu ,odcinek kolektora o 400 mm. Przepust drogowy w km 0+157 do 0+164 zostanie przebudowany wgł. odrębnej dokumentacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233161-5,
45233162-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT725093.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 891864,77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia pozajelitowego dla SPZOZ w Krotoszynie II
- Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2024 r.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.