eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych zutworzeniem bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych, bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) w systemie SIP GEO-INFO 7 na terenie miasta Nowy Tomyśl (część południowa), wsi Paproć i Sękowo oraz aktualizacją ewidencji gruntów i budynków w systemie SIP GEO-INFO 7 na terenie miasta Nowy Tomyśl (część południowa) w ramach projektu"TWORZENIE, MODERNIZACJA I AKTUALIZACJA REJESTRÓW PUBLICZNYCH ORAZ STANDARDOWYCH OPRACOWAŃ KARTOGRAFICZNYCH I TEMATYCZNYCH GROMADZONYCH W STAROSTWIE POWIATOWYM W NOWYM TOMYŚLU ORAZ UDOSTĘPNIENIE ZA POMOCĄ E-USŁUG" realizowany w Wielkopolskim Regionalnym Programie Operacyjnym na lata 2014- 2020, Działanie 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-22

Ogłoszenie nr 99716 - 2017 z dnia 2017-06-22 r.

Nowy Tomyśl: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z: utworzeniem bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych, bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) w systemie SIP GEO-INFO 7 na terenie miasta Nowy Tomyśl (część południowa), wsi Paproć i Sękowo oraz aktualizacją ewidencji gruntów i budynków w systemie SIP GEO-INFO 7 na terenie miasta Nowy Tomyśl (część południowa) w ramach projektu: "TWORZENIE, MODERNIZACJA I AKTUALIZACJA REJESTRÓW PUBLICZNYCH ORAZ STANDARDOWYCH OPRACOWAŃ KARTOGRAFICZNYCH I TEMATYCZNYCH GROMADZONYCH W STAROSTWIE POWIATOWYM W NOWYM TOMYŚLU ORAZ UDOSTĘPNIENIE ZA POMOCĄ E-USŁUG" realizowany w Wielkopolskim Regionalnym Programie Operacyjnym na lata 2014- 2020, Działanie 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług" Nr wniosku: RPWP.02.01.02-30-0022/16 Działanie 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych", Poddziałania 2.1.2 "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505017-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowotomyski, krajowy numer identyfikacyjny 63127693700000, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 44 26 700, faks 614 423 589, e-mail starostwo@powiatnowotomyski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatnowotomyski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z: utworzeniem bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych, bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) w systemie SIP GEO-INFO 7 na terenie miasta Nowy Tomyśl (część południowa), wsi Paproć i Sękowo oraz aktualizacją ewidencji gruntów i budynków w systemie SIP GEO-INFO 7 na terenie miasta Nowy Tomyśl (część południowa) w ramach projektu: "TWORZENIE, MODERNIZACJA I AKTUALIZACJA REJESTRÓW PUBLICZNYCH ORAZ STANDARDOWYCH OPRACOWAŃ KARTOGRAFICZNYCH I TEMATYCZNYCH GROMADZONYCH W STAROSTWIE POWIATOWYM W NOWYM TOMYŚLU ORAZ UDOSTĘPNIENIE ZA POMOCĄ E-USŁUG" realizowany w Wielkopolskim Regionalnym Programie Operacyjnym na lata 2014- 2020, Działanie 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DR.272.1.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych, bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) na terenie miasta Nowy Tomyśl (część południowa), wsi Paproć, Sękowo oraz aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie SIP GEO-INFO 7 na terenie miasta Nowy Tomyśl (część południowa). W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuje prace geodezyjno-kartograficzne związane z utworzeniem bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych, bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) na terenie miasta Nowy Tomyśl (część południowa), wsi Paproć, Sękowo oraz aktualizacją ewidencji gruntów i budynków w systemie SIP GEO-INFO 7 na terenie miasta Nowy Tomyśl (część południowa). Zamówienie jest częścią realizowanego przez Powiat Nowotomyski projektu pn.: "Tworzenie, modernizacja i aktualizacja rejestrów publicznych oraz standardowych opracowań kartograficznych i tematycznych gromadzonych w Starostwie Powiatowym w Nowym Tomyślu oraz ich udostępnianie za pomocą e-usług", zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Społeczeństwo informacyjne" Działania 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Poddziałania 2.1.2 "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych". Realizacja rzeczowa zamówienia została podzielona na trzy główne etapy oraz zadania wykonawcze: o Etap 1 - Przygotowanie organizacyjne i techniczne realizacji zamówienia; o Etap 2 - Utworzenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych, bazy danych materiałów zasobu (operatów geodezyjnych) w systemie SIP GEO-INFO 7 na terenie miasta Nowy Tomyśl oraz wsi: Paproć i Sękowo; o Etap 3 - Przeprowadzenie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w systemie SIP GEO-INFO 7 na terenie miasta Nowy Tomyśl. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować całość zamówienia: a) zgodnie z opracowanym przez siebie i zatwierdzonym przez Zamawiającego Planem Realizacji Zamówienia (PRZ), zawierającym tzw. Harmonogram Prac, prowadząc równocześnie Dziennik Robót; b) w terminie - nie później niż do 31.01.2018 roku przy czym: i. Etap 1 - Wykonawca jest zobowiązany zrealizować nie później niż w ciągu 30 dni roboczych od daty podpisania umowy; ii. Etapy 2 - 3 Wykonawca może realizować równolegle, w tym samym czasie. c) zapewniając przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności warunków zawartej, odrębnej umowy na przetwarzanie danych osobowych. d) Wszelkie niezbędne ustalenia techniczne dotyczące realizacji zamówienia, w tym istotne zdarzenia, fakty, czy też wyjaśnienia lub uwagi odnoszące się do przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dokumentować przez odpowiedni wpis w Dzienniku Robót. e) Powyższe nie wyłącza obowiązku Wykonawcy zgłoszenia Zamawiającemu istotnych okoliczności mających wpływ na bieg lub sposób realizacji zamówienia zgodnie z umową wykonawczą. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr A.4. do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia (części pierwszej oraz części drugiej), które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy 1 etat. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to: wykonywanie czynności dotyczących pomiarów geodezyjnych w terenie . 3.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.4.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) usługi będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załączniku do umowy. b) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy, do złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, że przy realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia będą wykonywały osoby (ze wskazaniem ich imion i nazwisk) zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których powyżej są zatrudniane przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. 3.4.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.4.1 lit. c w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (w wysokości 0,5 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy za każdy dzień zwłoki).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 71300000-1
Dodatkowe kody CPV: 71354000-4, 71355000-1, 71354300-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT401000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GEOMAR S.A., , Al. Piastów 30, 71-064, Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227701.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 227701.04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227701.04
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.