eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych (komputery-156-2015)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych (komputery-156-2015)
Numer ogłoszenia: 99559 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy , Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 570 14 64, faks 022 8253319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opi.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych (komputery-156-2015).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, serwerów, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 48.00.00.00-8, 30.23.70.00-9, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub są w trakcie wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: 1. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części A zamówienia; jeżeli Wykonawca składa ofertę również na część B i/ lub C i/lub F i/lub G zamówienia może wskazać odpowiednio w załączniku nr 2B, 2C, 2F, 2G te same dostawy które wskazał w załączniku nr 2A wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie); 2. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części B zamówienia); 3. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego i/ lub akcesoriów komputerowych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części C zamówienia). 4. co najmniej 3 dostawy serwerów o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części D zamówienia); 5. co najmniej 3 dostawy oprogramowania o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części E zamówienia); 6. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 12 000,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części F zamówienia); 7. co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego i/ lub biurowego (np. niszczarek, drukarek) o wartości co najmniej 2 500,00 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części G zamówienia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług serwisowych; 2. aktualny certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta sprzętu, certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu, dla wszystkich pozycji, dla których wpisano ten wymóg w opisie przedmiotu zamówienia; 3. dokumenty potwierdzające dla jednostki centralnej głośność mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) dla wszystkich pozycji, dla których wpisano ten wymóg w opisie przedmiotu zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na Załączniku nr 4 do SIWZ; jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązany jest załączyć w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; wypełniony Formularz oferty na załączniku nr 3 do SIWZ; wypełniony Formularz cenowy na załączniku nr 7 do SIWZ; wypełniona Specyfikacja oferowanego sprzętu na załączniku nr 6 do SIWZ; w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w zakresie terminu, sposobu lub zakresu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu nowszych wersji Oprogramowania/oprogramowania Sprzętu niż te, które były dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania, zakresu Przedmiotu Umowy lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 3) w zakresie Przedmiotu Umowy w przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu nowszych wersji Sprzętu / Akcesoriów / Urządzeń (charakteryzujących się wyższymi lub lepszymi parametrami poszczególnych urządzeń określonych w załączniku nr 1 ) niż te, które były dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w preambule Umowy, 4) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 5 ust. 1 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy, lub gdy nastąpiła zmiana sposobu lub źródeł finansowania realizacji Przedmiotu Umowy, 5) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji Przedmiotu Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.opi.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy, al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, zespół zamówień publicznych - pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy, al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, kancelaria -parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Koszty bezpośrednie projektu Integracja Systemu Informacji o Szkolnictwie Wyższym (POL-on) z Głównym Urzędem Statystycznym, realizowanego w ramach Priorytetu 4, Działania 4.1, Poddziałania 4.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; 2) Koszty bezpośrednie projektu Ogólnopolska platforma informacyjna o potencjale informacyjnym Inventorum, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet 2, Działanie 2.3, Poddziałanie 2.3.2 3) środki Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy i budżetu państwa przeznaczonych na Koszty zarządzania Polsko-Szwajcarskiego Programu Badawczego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A - dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego - szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 48.00.00.00-8, 30.23.70.00-9, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas skutecznej naprawy lub wymiany - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B - dostawa stacji monitoringu wraz z monitorami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacji monitoringu wraz z monitorami - szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 48.00.00.00-8, 30.23.70.00-9, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas skutecznej naprawy lub wymiany - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C - dostawa akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych - - szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 48.00.00.00-8, 30.23.70.00-9, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas skutecznej naprawy lub wymiany - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: D - dostawa serwerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów - - szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 48.00.00.00-8, 30.23.70.00-9, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas skutecznej naprawy lub wymiany - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: E - dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania - szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: F - dostawa komputerów stacjonarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych - szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 48.00.00.00-8, 30.23.70.00-9, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas skutecznej naprawy lub wymiany - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: G - dostawa niszczarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niszczarki - szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas skutecznej naprawy lub wymiany - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.