eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jankowo Dolne, Modliszewko i Piekary

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Gniezno: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jankowo Dolne, Modliszewko i Piekary
Numer ogłoszenia: 99347 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gniezno , Al. Reymonta 9-11, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4245750, faks 61 4245751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jankowo Dolne, Modliszewko i Piekary.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Jankowo Dolne Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi gminnej km 0+000,00 do km 0,234,50, szerokość jezdni z kostki ekologicznej EKO 5,00 m kostka ekologiczna EKO behaton wypełnienie otworów w kostce EKO grysem podsypka piaskowa przebudowa warstwa górna z tłucznia przebudowa warstwa górna z tłucznia warstwa mrozochronna z piasku istniejące podłoże gruntowe pobocze tłuczniowe Zadanie nr 2 Modliszewko Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi gminnej km 0,000,00 do km 0,390,00, szerokość jedni bitumicznej 5,00 m warstwa ścieralna warstwa wiążąca skropienie podbudowy emulsją asfaltową podbudowa warstwa z tłucznia warstwa mrozoochronna z piasku obramowanie jezdni- krawężnik betonowe istniejące podłoże gruntowe pobocze tłuczniowe od strony rowu Konstrukcja nawierzchni zjazdów na posesje kostka betonowa grafit cegiełka podsypka cementowo- piaskowa podbudowa z chudego betonu obramowanie- obrzeże betonowe istniejące podłoże gruntowe Konstrukcja nawierzchni chodnika szerokości 1,50 m kostka betonowa szara cegiełka podsypka cementowo- piaskowa podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem obramowanie - krawężnik betonowy obramowanie od strony posesji - obrzeże betonowe istniejące podłoże gruntowe Zadanie nr 3 Piekary Konstrukcja nawierzchni wzmocnionej jezdni drogi gminnej km 0,000,00 do km 0,161,00, Szerokość jezdni z kostki ekologicznej EKO 6,00 m, 4,00 m i 3,00 m kostka ekologiczna EKO behaton wypełnienie otworów w kostce EKO grysem podsypka piaskowa podbudowa warstwa górna z tłucznia podbudowa warstwa górna z tłucznia warstwa mrozoochronna z piasku obramowanie jezdni - obrzeże betonowe na ławie betonowej istniejące podłoże gruntowe pobocze tłuczniowe Konstrukcja nawierzchni bez dodatkowego wzmocnienia jezdni drogi gminnej km 0,161,00 do km 0,260,00 szerokość jezdni z kostki ekologicznej EKO 3,00 m kostka ekologiczna EKO behaton wypełnienie otworów w kostce EKO grysem podsypka piaskowa podbudowa warstwa górna z tłucznia obramowanie - obrzeże betonowe pobocze tłuczniowe Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych i placu składowego przy jezdni drogi gminnej km 0,000,00 km do km 0,085,90. Długość miejsc postojowych z kostki ekologicznej EKO 5,00 m Kosta ekologiczna EKO betahon wypełnienia otworów w kostce EKO grysem podsypka piaskowo podbudowa warstwa górna z tłucznia warstwa mrozoochronna z piasku obramowanie - krawężnik betonowy na ławie betonowej istniejące podłoże gruntowe pobocze tłuczniowe Konstrukcja nawierzchni chodnika przy jezdni drogi gminnej km 0,000,00 do km 0,080,58 kostka cegiełka czerwona podsypka cemontowo- piaskowa podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem ograniczenie - obrzeże betonowe na ławie betonowej Szczegółowy zakres prac i wymagania techniczne zostały określone w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej i dokumentacji projektowej..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 i pkt. 6 do wysokości 50 % wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości Zadanie 1 Jankowo Dolne - 5 000,00 zł ( słownie : pięć tysięcy 00/100 zł) Zadanie nr 2 Modliszewko - 8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy 00/100 zł) Zadanie nr 3 Piekary - 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy 00/100 zł) Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: w pieniądzu przelewem na konto Banku PKO BP z siedzibą w Gnieźnie: 45 1020 4115 0000 9002 0004 2333 z adnotacją Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jankowo Dolne, Modliszewko i Piekary wyżej wymienione środki muszą być zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie zastosowania określenia spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3Wykonawca winien wykazać 1 robotę w zakresie budowy drogi : zadanie nr 1 Jankowo Dolne budowa drogi z kostki na kwotę 190 000,00 zł zadanie nr 2 Modliszewko budowa drogi z masy bitumicznej na kwotę 280 000,00 zł, zadanie nr 3 Piekary budowa drogi z kostki na kwotę 260 000,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie zadania należy spełniać łącznie wszystkie wymagania określone w pkt. a, b i c. Roboty te muszą zostać poświadczone referencjami potwierdzającymi prawidłowe i terminowe wykonania robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1.Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie zastosowania określenia spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wykazu, w tym min. 1 osobą, która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy. Pisemne oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,posiadają wymagane uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wraz z dokumentem potwierdzającym posiadane uprawnienia i wpis do właściwej samorządowo izby kierownika budowy; Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie zastosowania określenia spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.1.Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie zastosowania określenia spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach : a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ ba dotrzymanie Terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagające konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c)gdy wystąpi konieczność wykonania robót lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielania zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonym przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 3. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmian. 4. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a) dane związane z obsługą administracyjną - organizacyjną umowy, b) dane adresowe, c) dane rejestrowe, d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.urzadgminy.gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gniezno al. Reymonta 9-11 62-200 Gniezno..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Gniezno al. Reymonta 9-11 62-200 Gniezno pok. 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jankowo Dolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi gminnej km 0+000,00 do km 0+234,50, szerokość jezdni z kostki ekologicznej EKO 5,00 m - kostka ekologiczna EKO behaton - wypełnienie otworów w kostce EKO grysem - podsypka piaskowa - przebudowa warstwa górna z tłucznia - przebudowa warstwa górna z tłucznia - warstwa mrozochronna z piasku - istniejące podłoże gruntowe - pobocze tłuczniowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Modliszewko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Modliszewko Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi gminnej km 0+000,00 do km 0+390,00, szerokość jedni bitumicznej 5,00 m - warstwa ścieralna - warstwa wiążąca - skropienie podbudowy emulsją asfaltową - podbudowa warstwa z tłucznia - warstwa mrozoochronna z piasku - obramowanie jezdni- krawężnik betonowe - istniejące podłoże gruntowe - pobocze tłuczniowe od strony rowu Konstrukcja nawierzchni zjazdów na posesje - kostka betonowa grafit cegiełka - podsypka cementowo- piaskowa - podbudowa z chudego betonu - obramowanie- obrzeże betonowe - istniejące podłoże gruntowe Konstrukcja nawierzchni chodnika szerokości 1,50 m - kostka betonowa szara cegiełka - podsypka cementowo- piaskowa - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem - obramowanie - krawężnik betonowy - obramowanie od strony posesji - obrzeże betonowe - istniejące podłoże gruntowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktury - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piekary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Piekary Konstrukcja nawierzchni wzmocnionej jezdni drogi gminnej km 0,000,00 do km 0+161,00, Szerokość jezdni z kostki ekologicznej EKO 6,00 m, 4,00 m i 3,00 m - kostka ekologiczna EKO behaton - wypełnienie otworów w kostce EKO grysem - podsypka piaskowa - podbudowa warstwa górna z tłucznia - podbudowa warstwa górna z tłucznia - warstwa mrozoochronna z piasku - obramowanie jezdni - obrzeże betonowe na ławie betonowej - istniejące podłoże gruntowe - pobocze tłuczniowe Konstrukcja nawierzchni bez dodatkowego wzmocnienia jezdni drogi gminnej km 0+161,00 do km 0+260,00 szerokość jezdni z kostki ekologicznej EKO 3,00 m - kostka ekologiczna EKO behaton - wypełnienie otworów w kostce EKO grysem - podsypka piaskowa - podbudowa warstwa górna z tłucznia - obramowanie - obrzeże betonowe - pobocze tłuczniowe Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych i placu składowego przy jezdni drogi gminnej km 0+000,00 km do km 0+085,90. Długość miejsc postojowych z kostki ekologicznej EKO 5,00 m - Kosta ekologiczna EKO betahon - wypełnienia otworów w kostce EKO grysem - podsypka piaskowo - podbudowa warstwa górna z tłucznia - warstwa mrozoochronna z piasku - obramowanie - krawężnik betonowy na ławie betonowej - istniejące podłoże gruntowe - pobocze tłuczniowe Konstrukcja nawierzchni chodnika przy jezdni drogi gminnej km 0,000,00 do km 0,080,58 - kostka cegiełka czerwona - podsypka cemontowo- piaskowa - podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem - ograniczenie - obrzeże betonowe na ławie betonowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktury - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.