eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Września: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni
Numer ogłoszenia: 99284 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni , ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6403535, faks 061 6402110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni wyszczególnionych w tabeli nr 1 (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. Oznacza to, że wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych będą fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne, do których produkcji użyto 100% materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej w całości lub w części w skład innych materiałów. 3.Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (oryginalne tzn. pochodzące od producenta sprzętu lub równoważne) muszą pochodzić z bieżącej produkcji i muszą być umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, muszą posiadać nazwę producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości oraz musza posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub atramentem. Oznaczenia muszą być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Prze produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5.Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wykazanych w tabeli nr 1, muszą zapewnić pod względem technicznym i jakościowym właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność ww. urządzeń. 6.Wykonawca gwarantuje, że dostarczane materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych nie spowodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 7.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Wykonawca musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych, pokryje koszt transportu, naprawy uszkodzonego sprzętu lub w przypadku trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu. 8.Jeżeli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 9.Dostarczone materiały muszą posiadać minimum 12 miesięczny okres gwarancji, licząc od dnia dostawy. 10.Zamawiający nie dopuszcza dostawy materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemności startowe. 11.Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, zamknięte hermetycznie przez producenta i opatrzone plombami samoprzylepnymi, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 12.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały eksploatacyjne są uszkodzone, mają wady uniemożliwiające użytkowanie, nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w formularzu ofertowym Wykonawcy oraz opisie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt w terminie 4 dni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną o stwierdzonych nieprawidłowościach. Wymiana nastąpi na koszt Wykonawcy. 13.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych i oddaniu ich do recyklingu. 14.Wykonawca zapewni transport, rozładowanie i wniesienie zamówionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostarczone materiały powinny być spakowane w taki sposób aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu, rozładunku i wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 15.Wykonawca będzie dostarczał zamawiane materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego w ilościach wskazanych w każdorazowym zamówieniu złożonym drogą elektroniczną w ciągu 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania, w godz. 8:00 - 15:00 (od poniedziałku do piątku). 16.Płatność: za dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca w oparciu o zamówienie wystawi fakturę VAT i złoży ją w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia zrealizowania dostawy. Za każdorazową dostawę zostanie wystawiona faktura, której płatność w formie przelewu nastąpi w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwrzesnia.pl - zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września (sekretariat pok. nr 13)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, pok. nr 13 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.