eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Września: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni
Numer ogłoszenia: 141228 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99284 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6403535, faks 061 6402110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni wyszczególnionych w tabeli nr 1 (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. Oznacza to, że wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych będą fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne, do których produkcji użyto 100% materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej w całości lub w części w skład innych materiałów. 3.Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (oryginalne tzn. pochodzące od producenta sprzętu lub równoważne) muszą pochodzić z bieżącej produkcji i muszą być umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, muszą posiadać nazwę producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości oraz musza posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub atramentem. Oznaczenia muszą być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Prze produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 5.Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wykazanych w tabeli nr 1, muszą zapewnić pod względem technicznym i jakościowym właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność ww. urządzeń. 6.Wykonawca gwarantuje, że dostarczane materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych nie spowodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 7.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Wykonawca musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych, pokryje koszt transportu, naprawy uszkodzonego sprzętu lub w przypadku trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu. 8.Jeżeli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 9.Dostarczone materiały muszą posiadać minimum 12 miesięczny okres gwarancji, licząc od dnia dostawy. 10.Zamawiający nie dopuszcza dostawy materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemności startowe. 11.Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, zamknięte hermetycznie przez producenta i opatrzone plombami samoprzylepnymi, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 12.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały eksploatacyjne są uszkodzone, mają wady uniemożliwiające użytkowanie, nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w formularzu ofertowym Wykonawcy oraz opisie przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe na własny koszt w terminie 4 dni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną o stwierdzonych nieprawidłowościach. Wymiana nastąpi na koszt Wykonawcy. 13.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych i oddaniu ich do recyklingu. 14.Wykonawca zapewni transport, rozładowanie i wniesienie zamówionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrześni, ul. Wojska Polskiego 2, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostarczone materiały powinny być spakowane w taki sposób aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu, rozładunku i wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 15.Wykonawca będzie dostarczał zamawiane materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego w ilościach wskazanych w każdorazowym zamówieniu złożonym drogą elektroniczną w ciągu 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania, w godz. 8:00 - 15:00 (od poniedziałku do piątku). 16.Płatność: za dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca w oparciu o zamówienie wystawi fakturę VAT i złoży ją w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia zrealizowania dostawy. Za każdorazową dostawę zostanie wystawiona faktura, której płatność w formie przelewu nastąpi w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS Łódź, Pilecka i Petlak spółka jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37990,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9900,28

  • Oferta z najniższą ceną: 9900,28 / Oferta z najwyższą ceną: 17134,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.