Kraków: Dostawa, instalacja, uruchomienie aparatury i wyrobów medycznych oraz szkolenie personelu (DFZP-EK-271-85/2016)
Numer ogłoszenia: 99249 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, uruchomienie aparatury i wyrobów medycznych oraz szkolenie personelu (DFZP-EK-271-85/2016).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie aparatury i wyrobów medycznych oraz szkolenie personelu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6, 33.16.21.00-4, 33.19.21.00-3, 33.19.51.00-4, 33.16.22.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1: 2 600,00 zł; Część 2: 2 200,00 zł; Część 3: 750,00 zł; Część 4: 900,00 zł; Część 5: 2 600,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Materiały firmowe - np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagane parametry techniczne i eksploatacyjne. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 1a do specyfikacji, w którym został opisany potwierdzony parametr. 2. Deklaracja zgodności CE dla oferowanego wyrobu medycznego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Warunki gwarancji - 20
IV.2.2)
V | przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia w ofercie dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie respiratorów (2 szt.) oraz szkolenie personelu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie aparatu do pozyskiwania krwi z pola operacyjnego oraz szkolenie personelu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie materaców przeciwodleżynowych (4 szt.) oraz szkolenie personelu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, uruchomienie monitora pokazującego parametry życiowe - widocznego dla zespołu operacyjnego oraz szkolenie personelu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. imadło chirurgiczne de bakey - 2 szt. ; 2. mikropinceta pierscieniowa - 2 szt. ; 3. imadło mikro okrągła ucha.z zamkiem - 2 szt. ; 4. kleszczyki preparacyjne typ overholt-geissendoerfer - 2 szt. ; 5. kleszczyki preparacyjne typ overholt - 2 szt. ; 6. zacisk naczyniowy atraumatyczny typ glover - 6 szt. ; 7. zacisk naczyniowy typ de bakey - 2 szt. ; 8. kleszczyki naczyniowe z uzębieniem atraumatycznym typ ochsner - 2 szt. ; 9. kleszczyki naczyniowe z uzębieniem atraumatycznym typ de bakey-harken - 2 szt. ; 10. kleszczyki naczyniowe z uzębieniem atraumatycznym do okluzji wydzielającej naczyń typ de bakey-satinsky - 2 szt. ; 11. kleszczyki naczyniowe z uzębieniem atraumatycznym typ de bakey - 2 szt. ; 12. pęseta mikro okrągłauch z przeciwa prost. - 3 szt. ; 13. pęseta mikro de bakey.prosta.z.przeciwa - 3 szt. ; 14. pinceta anatomiczna z uzębieniem atraumatycznym typ de bakey szerokość pyszczka 2mm dł. 150 mm. - 1 szt. ; 15. pinceta anatomiczna z uzębieniem atraumatycznym typ de bakey - 1 szt. ; 16. pinceta anatomiczna z uzębieniem atraumatycznym typ de bakey - 1 szt. ; 17. pinceta anatomiczna prosta izolowana - 2 szt. ; 18. pinceta anatomiczna prosta izolowana - 2 szt. ; 19. pinceta anatomiczna prosta izolowana - 2 szt. ; 20. uchwyt skalpela nr 4 - 2 szt. ; 21. zacisk opatrunkowy do papieru - 10 szt. ; 22. hak brzuszny powłokowy typ mikulicz - 2 szt. ; 23. hak operacyjny brzuszny typ kocher - 2 szt. ; 24. hak operacyjny typ kraemer - 2 szt. ; 25. hak operacyjny typ murphy czterozębny ostry - 2 szt. ; 26. szalka laboratoryjna - 1 szt. ; 27. stalowa miska nerkowata 1 szt. ; 28. wanna do kontenera - 1 szt. ; 29. pokrywa kontenera - 1 szt. ; 30. kosz stalowy perforowany z uchwytami i nóżkami - 1 szt. ; 31. nożyczki laparoskopowe typu metzenbaum - 2 szt. ; 32. kleszczyki preparacyjne typu meryland - 3 szt. ; 33. kleszczyki chwytające, typu grasper - 3 szt. ; 34. kleszczyki chwytające, uniwersalne, atraumatyczne - 1 szt. ; 35. imadło odgięte w lewo - 1 szt. ; 36. uchwyt elektrody monopolarnej - 2 szt. ; 37. monopolarna elektroda haczykowa - 3 szt. ; 38. pokrywa kontenera wykonana z termostabilnego tworzywa - 1 szt. ; 39. wanna do kontenera - 1 szt. ; 40. kosz - 1 szt. ; 41. igła veressa - 1 szt. ; 42. narzędzie ssąco-płuczące - 1 szt. ; 43. trokar do laparoskopii - 2 szt. ; 44. obturator trójgraniasty ostry - 1 szt. ; 45. trokar do laparoskopii - 1 szt. ; 46. obturator trójgraniasty ostry - 1 szt. ; 47. korpus trokara - 1 szt. ; 48. dodatkowy pierścień do podłącznia insuflacji trokaru - 1 szt. ; 49. redukcja silikonowa - 1 szt. ; 50. nożyczki laparoskopowe typu metzenbaum - 1 szt. ; 51. kleszczyki preparacyjne i trzymające typu croce olmi, - 1 szt. ; 52. kleszczyki jelitowe typu dorsey, - 1 szt. ; 53. kleszczyki chwytające do tkanek typ babcock - 1 szt. ; 54. kleszczyki uniwersalne i trzymające - 1 szt. ; 55. kleszczyki trzymające trzpień staplera okrężnego - 1 szt. ; 56. imadło proste - 1 szt. ; 57. kleszczyki jelitowe - 1 szt. ; 58. trokar (trzpień) do laparoskopii - 1 szt. ; 59. korpus trokara - 1 szt. ; 60. obturator trójgraniasty ostry - 1 szt. ; 61. tulleja trokaru - 1 szt. ; 62. obturator trokaru stożkowaty-ostry - 1 szt. ; 63. tulleja trokaru - 1 szt. ; 64. obturator trokar - 1 szt. ; 65. zawór trokaru - 2 szt. ; 66. silikonowy zawór do trokaru - 2 szt. ; 67. imadło chirurgiczne typ De Bekey - 1 szt. ; 68. imadło chirurgiczne typ De Bekey - 1 szt. ; 69. imadło chirurgiczne typ De Bekey - 1 szt. ; 70. imadło chirurgiczne typ De Bekey - szt. ; 71. imadło chirurgiczne z zapadką - 1 szt. ; 72. pinceta anatomiczna z uzębieniem atraumatycznym typ de bakey - 1 szt. ; 73. pinceta anatomiczna z uzębieniem atraumatycznym typ de bakey - 1 szt. ; 74. pinceta atraumatyczna prosta do szwów - 1 szt. ; 75. pinceta atraumatyczna prosta typ Ferris Smith - 1 szt. ; 76. nożyczki preparacyjne odgięte typ nelson metzenbaum - 1 szt. ; 77. nożyczki preparacyjne odgięte typ nelson metzenbaum - 1 szt. ; 78. nożyczki preparacyjne odgięte typ toennis adson - 2 szt. ; 79. kleszczyki naczyniowe typ crile - 2 szt. ; 80. kleszczyki naczyniowe typ halsted-mosquito. - 2 szt. ; 81. kleszczyki do opatrunków proste typ maier - 3 szt. ; 82. kleszczyki naczyniowe typ kocher-ochsner - 2 szt. ; 83. imadło chirurgiczne typ hegar-mayo - 3 szt. ; 84. imadło chirurgiczne typ hegar-olsen - 2 szt. ; 85. kleszczyki naczyniowe typ halsted-mosquito - 4 szt. ; 86. kleszczyki preparacyjne typ overholt - 3 szt. ; 87. kleszczyki preparacyjne typ overholt - 3 szt. ; 88. pinceta anatomiczna z uzębieniem atraumatycznym typ de bakey - 1 szt. ; 89. pinceta anatomiczna z uzębieniem atraumatycznym typ de bakey - 1 szt. ; 90. pokrywa kontenera dostosowana do wanny - 1 szt. ; 91. wanna kontenera bezszwowa - 1 szt. ; 92. kosz perforowany na narzędzia - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy aparatury medycznej: kardiomonitory, neuromonitor, diatermia
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawa narzędzi jednorazowych do noża harmonicznego dla UCK
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Dostawa konwekcyjnego systemu ogrzewania i pompy do iniekcji radiofarmaceutyków dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.