eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1497 B Juchnowiec Kościelny - Stacja Lewickie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Białystok: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1497 B Juchnowiec Kościelny - Stacja Lewickie
Numer ogłoszenia: 99208 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Białostockiego, ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7403951, fax 085 7403982.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1497 B Juchnowiec Kościelny - Stacja Lewickie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót: ¨ odtworzenie trasy w ilości 0,75 km, ¨ karczowanie zagajników i krzaków w ilości 0,04 ha, ¨ roboty rozbiórkowe: - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych 22 m2, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 12 m2, ¨ roboty ziemne: - poprzeczne na przerzut w ilości 139 m3, - nasypy z gruntu kat. II w ilości 567 m3, ¨ wykonanie kanału krytego o śr. 500 mm w ilości 288 m, ¨ wykonanie przykanalików w ilości 65 m, ¨ wykonanie studzienek rewizyjnych w ilości 8 szt., ¨ wykonanie studzienek ściekowych w ilości 4 szt., ¨ wykonanie obudowy wylotów kolektorów w ilości 2 szt., ¨ regulacja pionowa zaworów wodociągowych w ilości 5 szt., ¨ profilowanie i zagęszczenie podłoża w ilości 462 m2, ¨ oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych w ilości odpowiednio 7496,5 m2 i 8420 m2, ¨ wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego w ilości 462 m2, ¨ wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi w ilości 717 t, ¨ wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie w ilości 46 m3, ¨ wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca o uziarnieniu 0/12,8 gr. 4cm w ilości 713 m2, - warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/12,8 gr. 4cm w ilości 4123 m2, ¨ oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp rowu w ilości 270 m, ¨ ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na ławie betonowej w ilości 750 m, ¨ wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6cm w ilości 1207 m2, ¨ ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm w ilości 714 m, ¨ wykonanie zjazdów i wyjazdów z bram z kostki brukowej 8cm w ilości 58 m2, ¨ wykonanie zjazdów gospodarczych z nawierzchnią utwardzoną z betonu asfaltowego w ilości 132 m2, ¨ wykonanie zjazdów na drogi boczne z nawierzchnią utwardzoną z betonu asfaltowego w ilości 56 m2. Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dokona Wykonawca robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10000 PLN przy składaniu ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent powinien: 1. Mieć prawo do występowania w obrocie prawnym 2.Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP 3. Dysponować odpowiednimi pracownikami: - kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg lub bez ograniczeń i należeć do izby inżynierów budownictwa - geodeta uprawniony ( na okres realizacji robót) 4. W ciągu 2 lat wykonać min. 3 zadania o podobnym charakterze poświadczone referencjami 5. Musi dysponować odpowiednim sprzętem 6. Udzieli gwarancji na min. 24 miesiące 7. Będzie posiadać na cały czas trwania budowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 8. Posiadać dostęp do laboratorium wykonującego badania w trakcie wykonywania zamówienia 9. Będzie posiadać oznakowanie i zabezpieczenie robót. Warunki będą oceniane na zasadzie spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: W punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. c) Informacją z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 i art. 24 ust. 1 pkt. 9ustawy. W przypadku, gdy Oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. Informacja powinna być wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 4. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów).W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia 5. Wykaz sprzętu, przewidzianego do realizacji zamówienia 6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 2 lat zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 7. Dane dotyczące podwykonawców (w wypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót. 10. Oświadczenie o laboratorium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym na wyżej wymienionej stronie internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg Powiatowych w Białymstoku, Zaścianki, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.