eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W SKŁAD KTÓREJ WCHODZĄ DEBATY ORAZ REPORTAŻE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 99183 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Katowice: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W SKŁAD KTÓREJ WCHODZĄ DEBATY ORAZ REPORTAŻE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna RPO WSL oraz Pomoc techniczna PO WER

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505612-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 27685569600000, ul. ul. Kościuszki 30, 40048 Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks , e-mail mnowak@poczta.wup-katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W SKŁAD KTÓREJ WCHODZĄ DEBATY ORAZ REPORTAŻE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/4/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020) oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 (POWER 2014-2020) obejmującej: 1. RPO WSL 2014-2020 - 1 debatę radiową i 3 reportaże o długości minimum 3 maksimum 5 minut każdy; 2. POWER 2014-2020 - 1 debatę radiową i 2 reportaże o długości minimum 3 maksymalnie 5 minut każdy. I. Cel kampanii: 1. informowanie o zagadnieniach związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, w tym promocja możliwości wsparcia i efektów realizacji projektów finansowanych z EFS w ramach RPO WSL 2014- 2020, 2. informowanie o zagadnieniach związanych z wdrażaniem Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020, w tym promocja możliwości wsparcia i efektów realizacji projektów finansowanych z EFS w ramach POWER 2014- 2020. II. Zasięg kampanii: regionalny - obszar województwa śląskiego. III. Grupy docelowe: 1. Kampania RPO WSL i POWER 2014-2020: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-65 lat oraz mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-29 lat IV. Szczegółowe założenia dotyczące realizacji debat radiowych: 1. Debata RPO WSL: zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyć wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów rynku pracy związanych ze wsparciem przedsiębiorców i osób pracujących, kształceniem zawodowym osób dorosłych, luką kompetencyjną na rynku pracy (zapotrzebowanie na pracowników o określonych kwalifikacjach), efektywnością szkoleń i sytuacją przedsiębiorstw MŚP w woj. śląskim. Celem debaty będzie również promocja możliwości wsparcia dla przedsiębiorców i osób pracujących w ramach działań RPO WSL 2014- 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 2. Debata POWER: organizowanie publicznej dyskusji będzie służyć wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów rynku pracy związanych ze wsparciem osób młodych na rynku pracy. Celem debaty będzie również promocja możliwości wsparcia w ramach działań PO WER 2014- 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 3. Usługa obejmować będzie w przypadku każdej z debat: o stworzenie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, o przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, o zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli instytucji rynku pracy, pracodawców, przedsiębiorców, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, o nagranie każdej z debat radiowych w studio na terenie woj. śląskiego - w formie minimum 30 - minutowego programu, o wymaga się urozmaicenia debat dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debat; o opracowanie scenariusza i produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) każdej debaty, o zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, o zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów. 4. Emisja debat RPO WSL i POWER: o 1 - krotna emisja każdej debaty (długość 1 debaty - 30 minut) w stacji radiowej o zasięgu dziennym na poziomie minimum 2 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku aktywności zawodowej 18-65 lat). Godziny emisji debaty: 6.00 - 19.30. Każda debata zostanie poprzedzona min. 10-krotną emisją promosów zapowiadających program, o emisja debat w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, o promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 5.50 - 19.30. V. Szczegółowe założenia dotyczące realizacji reportaży radiowych: 1. RPO WSL: reportaże służyć mają przedstawieniu aktualnych problemów rynku pracy związanych np. ze wsparciem osób nieaktywnych zawodowo, przedsiębiorców i osób pracujących oraz kształceniem zawodowym osób dorosłych. Celem reportaży będzie promocja możliwości wsparcia w ramach działań RPO WSL 2014 - 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach i zachęta do udziału w projektach m.in. poprzez pokazanie osób, które już skorzystały ze wsparcia EFS. 2. POWER: reportaże służyć mają przedstawieniu aktualnych problemów rynku pracy związanych ze wsparciem osób młodych do 29 roku życia nieaktywnych zawodowo. Celem reportaży będzie promocja możliwości wsparcia w ramach działań POWER 2014 - 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach i zachęta do udziału w projektach m.in. poprzez pokazanie osób, które już skorzystały ze wsparcia EFS. 3. Usługa obejmować będzie: o stworzenie scenariuszy 5 reportaży (3 reportaże dotyczące tematyki RPO WSL i 2 dotyczące tematyki POWER) do akceptacji Zamawiającego, o przygotowanie reportaży w zakresie organizacyjnym i technicznym oraz zapewnienie bohaterów reportaży w porozumieniu z Zamawiającym, o nagranie 5 reportaży w formie minimum 3 maksymalnie 5 - minutowych programów, o opracowanie scenariuszy i produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) każdego reportażu na antenie radiowej o długości max 30 sekund, o zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej, o zapewnienie lektorów - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrań - do akceptacji Zamawiającego, o 1 - krotną emisję każdego reportażu (łącznie 5 emisji) w stacji radiowej obejmującej zasięgiem woj. śląskie (w tym Katowice, Rybnik, Częstochowę i Bielsko-Białą) lub w kilku stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie woj. śląskie (wówczas reportaże muszą zostać jednokrotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie np. jeśli reportaże zostaną wyemitowane w 3 stacjach radiowych to łączna liczba emisji reportaży wyniesie 15 - po 5 w każdej ze stacji radiowych), o min. 5-krotną emisję promosów zapowiadających każdy z reportaży w dniach poprzedzających ich emisję w przypadku emisji na antenie 1 stacji radiowej; w przypadku emisji reportaży w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 - krotną emisję promosów poprzedzających każdy z reportaży w każdej ze stacji (np. jeśli reportaże będą emitowane w 3 stacjach radiowych to łączna liczba emisji promosów wyniesie 75 - po 25 w każdej ze stacji radiowych), o promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 - 19.30, o co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą reportaże o tematyce RPO WSL musi posiadać zasięg dzienny na poziomie minimum 4 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku aktywności zawodowej 18-65 lat), o co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą reportaże o tematyce POWER musi posiadać zasięg dzienny na poziomie minimum 8 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku aktywności zawodowej 18-29 lat), o emisja reportaży w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego. o zasięg terytorialny proponowanych stacji radiowych będzie weryfikowany poprzez aktualne mapy zasięgu ze strony www.krritv.gov.pl. VI. Uwagi ogólne: 1. Wszystkie materiały (debaty, reportaże, promosy) zostaną wyemitowane| na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. 2. Mediaplany mogą ulec zmianie za zgodą Zamawiającego i po uzgodnieniu z Wykonawcą ze względu na konieczność dostosowania terminów emisji do aktualnych rekrutacji do projektów finansowanych z EFS. 3. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. scenariusze, mediaplany i nagrania oraz ich akceptacja). 4. Wszystkie materiały zostaną wyemitowane po uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich emisję w zaproponowanej formie oraz treści. 5. Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym oraz na płycie CD/DVD wraz z protokołem. 6. Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014-2020). 8. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym media planem. VII. Prawa autorskie: Wykonawca na zasadzie wyłączności, przeniesie bezzwrotnie, bez ograniczeń terytorialnych, czasowych i ilościowych, na Zamawiającego, całość autorskich praw majątkowych do spotów radiowych, z prawem dalszego rozporządzania, udzielania licencji oraz zezwoleń na udzielania sublicencji na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 pkt. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. VIII. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy do 15 grudnia 2017 r. Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. zlecenie emisji debaty radiowej) podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 92200000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT54158.33
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AGENCJA REKLAMY OKAY RADIA KATOWICE Janusz Kurek, , ul. Juliusza Ligonia 29, 40-036, Katowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59040.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68880.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.