Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 505612-N-2017 z dnia 2017-05-15 r.
Wojewódzki Urząd Pracy: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W SKŁAD KTÓREJ WCHODZĄ DEBATY ORAZ REPORTAŻE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna RPO WSL oraz Pomoc techiczna PO WER
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny
27685569600000, ul.
ul. Kościuszki
30
,
40048
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0 32 757 33 61, e-mail
mnowak@poczta.wup-katowice.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy ul. Kosciuszki 30, 40 - 048 Katowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ W SKŁAD KTÓREJ WCHODZĄ DEBATY ORAZ REPORTAŻE
Numer referencyjny:
PN/4/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014 - 2020) oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 (POWER 2014-2020) obejmującej: 1. RPO WSL 2014-2020 - 1 debatę radiową i 3 reportaże o długości minimum 3 maksimum 5 minut każdy; 2. POWER 2014-2020 - 1 debatę radiową i 2 reportaże o długości minimum 3 maksymalnie 5 minut każdy. I. Cel kampanii: 1. informowanie o zagadnieniach związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, w tym promocja możliwości wsparcia i efektów realizacji projektów finansowanych z EFS w ramach RPO WSL 2014- 2020, 2. informowanie o zagadnieniach związanych z wdrażaniem Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020, w tym promocja możliwości wsparcia i efektów realizacji projektów finansowanych z EFS w ramach POWER 2014- 2020. II. Zasięg kampanii: regionalny - obszar województwa śląskiego. III. Grupy docelowe: 1. Kampania RPO WSL i POWER 2014-2020: mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-65 lat oraz mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku 18-29 lat IV. Szczegółowe założenia dotyczące realizacji debat radiowych: 1. Debata RPO WSL: zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyć wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów rynku pracy związanych ze wsparciem przedsiębiorców i osób pracujących, kształceniem zawodowym osób dorosłych, luką kompetencyjną na rynku pracy (zapotrzebowanie na pracowników o określonych kwalifikacjach), efektywnością szkoleń i sytuacją przedsiębiorstw MŚP w woj. śląskim. Celem debaty będzie również promocja możliwości wsparcia dla przedsiębiorców i osób pracujących w ramach działań RPO WSL 2014- 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 2. Debata POWER: organizowanie publicznej dyskusji będzie służyć wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów rynku pracy związanych ze wsparciem osób młodych na rynku pracy. Celem debaty będzie również promocja możliwości wsparcia w ramach działań PO WER 2014- 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 3. Usługa obejmować będzie w przypadku każdej z debat: o stworzenie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, o przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, o zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli instytucji rynku pracy, pracodawców, przedsiębiorców, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, o nagranie każdej z debat radiowych w studio na terenie woj. śląskiego - w formie minimum 30 - minutowego programu, o wymaga się urozmaicenia debat dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debat; o opracowanie scenariusza i produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) każdej debaty, o zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, o zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów. 4. Emisja debat RPO WSL i POWER: o 1 - krotna emisja każdej debaty (długość 1 debaty - 30 minut) w stacji radiowej o zasięgu dziennym na poziomie minimum 2 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku aktywności zawodowej 18-65 lat). Godziny emisji debaty: 6.00 - 19.30. Każda debata zostanie poprzedzona min. 10-krotną emisją promosów zapowiadających program, o emisja debat w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, o promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 5.50 - 19.30. V. Szczegółowe założenia dotyczące realizacji reportaży radiowych: 1. RPO WSL: reportaże służyć mają przedstawieniu aktualnych problemów rynku pracy związanych np. ze wsparciem osób nieaktywnych zawodowo, przedsiębiorców i osób pracujących oraz kształceniem zawodowym osób dorosłych. Celem reportaży będzie promocja możliwości wsparcia w ramach działań RPO WSL 2014 - 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach i zachęta do udziału w projektach m.in. poprzez pokazanie osób, które już skorzystały ze wsparcia EFS. 2. POWER: reportaże służyć mają przedstawieniu aktualnych problemów rynku pracy związanych ze wsparciem osób młodych do 29 roku życia nieaktywnych zawodowo. Celem reportaży będzie promocja możliwości wsparcia w ramach działań POWER 2014 - 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach i zachęta do udziału w projektach m.in. poprzez pokazanie osób, które już skorzystały ze wsparcia EFS. 3. Usługa obejmować będzie: o stworzenie scenariuszy 5 reportaży (3 reportaże dotyczące tematyki RPO WSL i 2 dotyczące tematyki POWER) do akceptacji Zamawiającego, o przygotowanie reportaży w zakresie organizacyjnym i technicznym oraz zapewnienie bohaterów reportaży w porozumieniu z Zamawiającym, o nagranie 5 reportaży w formie minimum 3 maksymalnie 5 - minutowych programów, o opracowanie scenariuszy i produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) każdego reportażu na antenie radiowej o długości max 30 sekund, o zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej, o zapewnienie lektorów - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrań - do akceptacji Zamawiającego, o 1 - krotną emisję każdego reportażu (łącznie 5 emisji) w stacji radiowej obejmującej zasięgiem woj. śląskie (w tym Katowice, Rybnik, Częstochowę i Bielsko-Białą) lub w kilku stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie woj. śląskie (wówczas reportaże muszą zostać jednokrotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie np. jeśli reportaże zostaną wyemitowane w 3 stacjach radiowych to łączna liczba emisji reportaży wyniesie 15 - po 5 w każdej ze stacji radiowych), o min. 5-krotną emisję promosów zapowiadających każdy z reportaży w dniach poprzedzających ich emisję w przypadku emisji na antenie 1 stacji radiowej; w przypadku emisji reportaży w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 - krotną emisję promosów poprzedzających każdy z reportaży w każdej ze stacji (np. jeśli reportaże będą emitowane w 3 stacjach radiowych to łączna liczba emisji promosów wyniesie 75 - po 25 w każdej ze stacji radiowych), o promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 - 19.30, o co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą reportaże o tematyce RPO WSL musi posiadać zasięg dzienny na poziomie minimum 4 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku aktywności zawodowej 18-65 lat), o co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą reportaże o tematyce POWER musi posiadać zasięg dzienny na poziomie minimum 8 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: lipiec 2016 - grudzień 2016 dla woj. śląskiego w grupie docelowej osób w wieku aktywności zawodowej 18-29 lat), o emisja reportaży w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego. o zasięg terytorialny proponowanych stacji radiowych będzie weryfikowany poprzez aktualne mapy zasięgu ze strony www.krritv.gov.pl. VI. Uwagi ogólne: 1. Wszystkie materiały (debaty, reportaże, promosy) zostaną wyemitowane| na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. 2. Mediaplany mogą ulec zmianie za zgodą Zamawiającego i po uzgodnieniu z Wykonawcą ze względu na konieczność dostosowania terminów emisji do aktualnych rekrutacji do projektów finansowanych z EFS. 3. Komunikacja w trakcie realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie się odbywała drogą mailową (przekazywanie materiałów takich jak np. scenariusze, mediaplany i nagrania oraz ich akceptacja). 4. Wszystkie materiały zostaną wyemitowane po uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich emisję w zaproponowanej formie oraz treści. 5. Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym oraz na płycie CD/DVD wraz z protokołem. 6. Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014-2020). 8. Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym media planem. VII. Prawa autorskie: Wykonawca na zasadzie wyłączności, przeniesie bezzwrotnie, bez ograniczeń terytorialnych, czasowych i ilościowych, na Zamawiającego, całość autorskich praw majątkowych do spotów radiowych, z prawem dalszego rozporządzania, udzielania licencji oraz zezwoleń na udzielania sublicencji na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 pkt. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. VIII. Termin realizacji usługi: od podpisania umowy do 15 grudnia 2017 r. Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia (np. zlecenie emisji debaty radiowej) podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego podwykonawcy.
II.5) Główny kod CPV: 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 54158,33
Waluta:
PL
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-12-15 00:00:00
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:
- 1 osobą proponowaną jako Koordynator projektu - osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi; posiadająca doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w koordynacji realizacji co najmniej 2 kampanii reklamowych/promocyjnych odbywającej się w radio.
Za kampanię reklamową Zamawiający uznaje zespół działań marketingowych, obejmujący: stworzenie koncepcji kreatywnej i opracowanie scenariuszy materiałów (np. audycji, reklam), realizację nagrań materiałów oraz ich emisję w mediach.
- 1 osobą proponowaną jako Dziennikarz (moderator każdej debaty) - posiadającą doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej
2 debat/dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, które zostały wyemitowane
w mediach lokalnych, regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie)
w ciągu ostatnich 3 lat;
- 1 osobą proponowaną jako Dziennikarza - reportażystę posiadającego doświadczenie w realizacji co najmniej 2 reportaży (o długości minimum 3 minut każdy), które zostały wyemitowane w mediach lokalnych, regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku według formuły "spełnia/nie spełnia" na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego imię
i nazwisko osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako: koordynator projektu, dziennikarz (moderator każdej debaty) oraz dziennikarz-reportażysta wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia, informacji o mediach regionalnych lub krajowych, w których wyemitowane zostały materiały jak również informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg Załącznika Nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1./ w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 14.6 SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. III.4)., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania: a)wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
ilość emisji promosów zapowiadających każdą debatę radiową | 20 |
ilość emisji promosów zapowiadających każdy reportaż | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do niniejszej umowy w zakresie: 1) Koordynatora projektu, dziennikarza (moderatora każdej debaty), dziennikarza - reportażysty. Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na śmierć lub chorobę bądź inną okoliczność dot. w/w personelu (uzasadnione przez Wykonawcę) wskazanego w ofercie. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest poinformowanie Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności zmiany wraz z podaniem przyczyn oraz przekazanie Zamawiającemu do jego akceptacji danych osobowych wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osób proponowanych w zastępstwie. Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w/w personelu zostały określone w SIWZ w pkt. 6.2.3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-24 , godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Remont mieszkań (II)/VIII/2024
- Dostawa zasilaczy awaryjnych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 3 - IGŁY
- Dostawa samochodu ciężarowego dla Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.