eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › dostawa umundurowania dla strażników Straży iejskiej w Kielcach w 2011r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Kielce: dostawa umundurowania dla strażników Straży iejskiej w Kielcach w 2011r.
Numer ogłoszenia: 99158 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Straży Miejskiej w Kielcach , ul. Ogrodowa 3B, 25-024 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3442240, faks 041 3611813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa umundurowania dla strażników Straży iejskiej w Kielcach w 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla strażników Straży Miejskiej w Kielcach w 2011r. według wzoru określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U z 1998r. Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). 1. Całość zamówienia składa się z dwóch części: 1) CZĘŚĆ I: a) Swetry b) Kurtki przeciwdeszczowe c) Mundury wyjściowe d) Kurtki zimowe krótkie i kurtki ? e) Spódnice z podszewką f) Spodnie proste letnie i zimowe g) Spodnie zimowe typu BDU h) Koszule białe i niebieskie z długim rękawem i) Koszule białe i niebieskie z krótkim rękawem j) Koszulki polo k) Krawaty l) Szaliki m) Czapki letnie typu baseball i czapki zimowe n) Pasy skórzane i paski do spodni o) Rękawiczki skórzane p) Rajstopy letnie i zimowe q) Skarpety męskie letnie i zimowe r) Fartuchy drelichowe 2) CZĘŚĆ II a) Półbuty męskie i damskie b) Trzewiki typu desant c) Trzewiki letnie d) Trzewiki do munduru wyjściowego e) Gumowce z filcową skarpetą 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, materiały z jakich mają być wykonane poszczególne elementy zamówienia określa Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8, 18.22.00.00-7, 18.22.21.00-2, 18.22.32.00-0, 18.23.20.00-4, 18.23.40.00-8, 18.33.20.00-5, 18.33.30.00-2, 18.42.30.00-0, 18.42.20.00-3, 18.44.33.20-5, 18.42.50.00-4, 18.42.40.00-7, 18.31.60.00-7, 18.31.70.00-4, 18.10.00.00-0, 18.88.00.00-7, 18.81.54.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyzncza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyzancza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - estetyka wykonania - 35

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Straży Miejskiej w Kielcach ul. Ogrodowa 3B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Koemnda Straży Miejskiej w Kielcach ul Ogrodowa 3B pok. 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODZIEŻ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Swetry b) Kurtki przeciwdeszczowe c) Mundury wyjściowe d) Kurtki zimowe krótkie i kurtki ? e) Spódnice z podszewką f) Spodnie proste letnie i zimowe g) Spodnie zimowe typu BDU h) Koszule białe i niebieskie z długim rękawem i) Koszule białe i niebieskie z krótkim rękawem j) Koszulki polo k) Krawaty l) Szaliki m) Czapki letnie typu baseball i czapki zimowe n) Pasy skórzane i paski do spodni o) Rękawiczki skórzane p) Rajstopy letnie i zimowe q) Skarpety męskie letnie i zimowe r) Fartuchy drelichowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8, 18.22.00.00-7, 18.22.21.00-2, 18.22.32.00-0, 18.23.20.00-4, 18.23.40.00-8, 18.33.20.00-5, 18.33.30.00-2, 18.42.30.00-0, 18.42.20.00-3, 18.44.33.20-5, 18.42.50.00-4, 18.42.40.00-7, 18.31.60.00-7, 18.31.70.00-4, 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. estetyka wykonania - 35

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBUWIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Półbuty męskie i damskie b) Trzewiki typu desant c) Trzewiki letnie d) Trzewiki do munduru wyjściowego e) Gumowce z filcową skarpetą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.88.00.00-7, 18.81.54.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. estetyka wykonania - 35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.