eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Demontaż, transport i utylizacja pokryć dachowych i elewacji zawierających azbest oraz usunięcie powstałych odpadów z budynków i z posesji zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Rzeszów: Demontaż, transport i utylizacja pokryć dachowych i elewacji zawierających azbest oraz usunięcie powstałych odpadów z budynków i z posesji zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów
Numer ogłoszenia: 99089 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82331 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, transport i utylizacja pokryć dachowych i elewacji zawierających azbest oraz usunięcie powstałych odpadów z budynków i z posesji zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest zgodnie z Programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Miasto Rzeszów na lata 2011-2032 stanowiącym załącznik do Uchwały Nr VIII/136/2011 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 29 marca 2011 r. zmienioną Uchwałą Nr XI/240/2011 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 31 maja 2011r, oraz Uchwałą Nr XXIII/485/2011 Rady Miasta Rzeszowa z dnia 28 grudnia 2011r. poprzez: 1) Demontaż pokryć dachowych i elewacji wykonanych z wyrobów zawierających azbest oraz usunięcie powstałych odpadów (tj. odpowiednie zabezpieczenie, transport i przekazanie odpadu do unieszkodliwienia na składowisko posiadające zezwolenia na przyjmowanie tego typu odpadów) z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy pochodzących od osób fizycznych oraz załączniku nr 2 do umowy pochodzących od osób prawnych, przedsiębiorców oraz jednostek sektora finansów publicznych, w łącznej ilości: 23 503,70 m2 2) Usunięcie odpadów zawierających azbest (tj. odpowiednie zabezpieczenie, transport i przekazanie odpadu do unieszkodliwienia na składowisko posiadające zezwolenia na przyjmowanie tego typu odpadów) z posesji zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Rzeszów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do umowy pochodzących od osób fizycznych oraz załączniku nr 4 do umowy pochodzących od osób prawnych, przedsiębiorców oraz jednostek sektora finansów publicznych, w łącznej ilości: 11 229,60m2 objętych wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby z udziałem dotacji środków WFOŚiGW oraz środków udostępnionych przez NFOŚiGW. Wykonawca zważy zdemontowane i odebrane materiały zawierające azbest odrębnie z każdej posesji. Obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi: -dla zadania określonego w pkt 1: a) zdemontowanie pokryć dachowych i elewacji wykonanych z wyrobów zawierających azbest wraz z odpowiednim zabezpieczeniem, b) odpowiednie przygotowanie do transportu, c) załadunek na środek transportu, d) transport oraz przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów położone najbliżej miejsca ich wytworzenia, e) uporządkowanie terenu prowadzonych prac wraz z zapleczem, f) wszelkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami i inne, które wykonawca wykonuje we własnym zakresie) - dla zadania określonego w pkt 2: a) odpowiednie przygotowanie do transportu, b) załadunek na środek transportu, c) transport oraz przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów położone najbliżej miejsca ich wytworzenia, d) uporządkowanie terenu prowadzonych prac wraz z zapleczem. Wykonawca prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest z miejsca, obiektu, urządzenia budowlanego, a także z terenu prac obowiązany jest do zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia tych prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac zgodnie z § 6 ust.2, i ust.3 Rozporządzenie Ministra Gospodarki, pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649), Wykonawca będzie posiadał umowę ze składowiskiem przystosowanym do odbioru odpadów zawierających azbest wraz z oświadczeniem ze składowiska o gotowości przyjęcia odpadów od wykonawcy z bieżącą datą, Wykonawca będzie spełniał wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2004r. Nr 71 poz. 649) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216 poz. 1824)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Środowisko i Innowacje Sp. z o.o., Dobrów 8, 28-142 Tuczępy, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 322170,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 206253,11

  • Oferta z najniższą ceną: 206253,11 / Oferta z najwyższą ceną: 373638,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.