eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › świadczenie usługi przeprowadzenia szkolenia MAGAZYNIERA z obsługą wózków jezdniowych dla 10 uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Dąbrowa Górnicza: świadczenie usługi przeprowadzenia szkolenia MAGAZYNIERA z obsługą wózków jezdniowych dla 10 uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 98972 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-dg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi przeprowadzenia szkolenia MAGAZYNIERA z obsługą wózków jezdniowych dla 10 uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia szkolenia MAGAZYNIERA z obsługą wózków jezdniowych dla 10 uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej 2. Szkolenie obejmować ma 240 godzin zegarowych, w tym 150 godzin zegarowych praktycznych. 3. Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku a łączna liczba godzin na szkoleniu w tygodniu nie może być mniejsza niż 25 godzin zegarowych i większa niż 40 godzin (niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w dni ustawowo wolne od pracy). 4. Godzina zegarowa praktyczna szkolenia liczy 60 minut a godzina zegarowa teoretyczna szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 5. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program szkolenia, który powinien zawierać następujące zagadnienia: podstawy obsługi komputera, obsługa programu SUBIEKT, obsługa programu Symfonia - Handel, obsługa kasy fiskalnej, zasady organizacji gospodarki magazynowej, logistyka, sposoby składowania oraz urządzenia i przyrządy magazynowe, zasady właściwego przechowywania towarów, systemy identyfikacji towarów, opakowania, sporządzenie dokumentacji magazynowej i księgowej, obsługa wózka jezdniowego z napędem silnikowym oraz wymiana butli gazowej. Zagadnienie dotyczące obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym oraz wymianą butli gazowej - musi być przeprowadzone w oparciu o program certyfikowany przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach - 67 godzin zegarowych. przepisy bhp, przepisy przeciwpożarowe, pierwsza pomoc przedmedyczna, HACCP - analiza zagrożeń, egzamin - musi być ujęty w programie szkolenia z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin, w szczegółowym harmonogramie z uwzględnieniem daty tego egzaminu. 6. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2010 r., nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) i powinien zawierać: 1) nazwę i zakres szkolenia; 2) czas trwania i sposób organizacji szkolenia; 3) wymagania wstępne dla uczestników; 4) cele kształcenia; 5) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej; 6) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 7) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 8) przewidziane sprawdziany i egzaminy. 7. Celem szkolenia jest kompleksowe przygotowanie osób do samodzielnej pracy na stanowisku magazyniera. 7. Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie Dąbrowy Górniczej. 8. Skierowane osoby będą posiadały aktualne orzeczenia lekarskie i psychologiczne stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia uczestnikom szkolenia w trakcie jego trwania warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, b) zorganizowania zajęć praktycznych z wykorzystaniem komputerów i kas fiskalnych w sali, w której każdy uczestnik będzie miał samodzielne stanowisko komputerowe i samodzielne stanowisko obsługi kasy fiskalnej - przy jednym stanowisku jeden uczestnik, c) zorganizowania zajęć teoretycznych w sali wyposażonej w rzutnik multimedialny, ekran, tablicę lub flipchart oraz ilość miejsc siedzących dostosowanych do ilości uczestników, d) posiadania w celu przeprowadzenia zajęć praktycznych z obsługi wózka jezdniowego z napędem silnikowym co najmniej dwóch wózków, e) zapewnienia uczestnikom koniecznych materiałów szkoleniowych - zgodnych z tematyką szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć, f) zapewnienia uczestnikom szkolenia bezpłatnego zaplecza socjalnego (kawa, herbata, napoje zimne) i dostępu do zaplecza sanitarnego, g) przeprowadzenia egzaminu sprawdzającego poziom wiedzy uczestników szkolenia, h) wystawienia każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym zakończeniu dwóch zaświadczeń o ukończeniu szkolenia - magazyniera i operatora wózków jezdniowych zawierających: nr z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. i)prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia składającej się z: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiary godzin zajęć edukacyjnych, list obecności zawierających: imię, nazwisko i podpis skierowanego przez Zamawiającego uczestnika szkolenia oraz godziny szkolenia, rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, protokołu i kart ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 szkolenia zgodne z przedmiotem zamówienia (dla grupy minimum 10 osobowej)- wykaz szkoleń zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek te został spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym znajdującym się na terenie miasta Dąbrowy Górniczej, tj. salą do przeprowadzenia zajęć teoretycznych z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego spełniającą wymagania bhp i ppoż, wyposażoną w rzutnik multimedialny, ekran, tablicę lub flipchart oraz stoliki i miejsca siedzące ilościowo dostosowane do liczby uczestników szkolenia oraz salą do przeprowadzenia zajęć praktycznych szkolenia wyposażoną w niezbędny sprzęt - komputery i kasy fiskalne, których ilość nie może być mniejsza niż liczba uczestników, dwoma wózkami jezdniowymi. Wyposażenie musi gwarantować samodzielne wykonywanie pracy przez każdego uczestnika szkolenia. Oceny spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (zał. nr 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem dostarczonym Wykonawcy wraz z SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ), 2.oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (formularz oświadczenia stanowi zał. nr 10 do SIWZ). 3. program szkolenia, 4.wzór zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zał. nr 11 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (zał. nr 10 do SIWZ). 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Oświadczenie o miejscu realizacji zamówienia zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-dg.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12 41-300 Dąbrowa Górnicza Kancelaria - pok. nr 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.